Miksi av on täynnä ilkeitä ihmisiä?
Siinäpä Se.Luotto ihmisyyteen menee kun on tätä palstaa selannut,tästä päivästä eteenpäin ei enää ikinä.Karman laki on onneksi olemassa.Mielestäni tämä palsta pitäisi siirtää rekisteröityjen nimimerkkien taakse.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 21:09"]
Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
[/quote]Aamen!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:48"]minä olisin ensimmäisten lähtevien joukossa.
[/quote]
Kauheeta
Ehkä se vaan on tänä anonyymius. Voi toteuttaa omaa vmäistä itseään, ilman että kukaan tunnistaa.
Hallitusohjelma jurppii niin paljon, että johonkin se ketutus on pakko purkaa. Anteeksi ihmiset, mutta ottaa päähän.
monille se ilkeys on vain huumoria ja nokkelaa sanailua. Halutaankin voimakkaita reaktioita ja siki provosoidaan. Ärhäkät vastaukset tuovat piristystä päivään, jos on muuten ankeaa tai tylsää. Eivät ne kaikki ilkeät mammat ole oikeasti niin ilkeitä. En minä aikanaan. Tai en minä nyt tunnusta kamalan ilkeä täälläkään olevani, mutta vähän raflaavammin kyllä ilmaisen itseäni täällä kuin irlinä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 17:07"]
Läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora läski huora
[/quote]
PARAS!
AP elää jossain hellyyskuplassa ja on lukenut liikaa Positiivareiden aamuviestejä. Maailma nyt yleensä on aika realistisen vittumainen paikka jossa ihmisillä on kohtuu realistinen kuva maailmasta.
Suomalainen media on jo Bjurströmin ajoista juuttunut naminami-mantraan ja "ajattele positiivisesti" -huutoihin, jolloin mainospuheen mukaan veloista tulee saatavia ja jalopeurasta vohla.
t. Jeesus
Netissä on helppo olla vähän ilkeämpi kuin oikeassa elämässä. Itsekin myönnän täällä nillittäväni esimerkiksi kielioppivirheistä, mitä en todellakaan tekisi päin naamaa. Muutenkin kirjallinen ilmaisu on usein hieman suorempaa ja ehkä kärkevämpää kuin suullinen.
Minun mielestäni mentaalinen yliherkkyys pitäisi lisätä ICD 10 -luokitukseen.
Oikeasti, mahtaa olla elämä vaikeaa, jos koko maailmankatsomus nyrjähtää jonkun hemmetin AV:n takia.
Jep, mieleni pahoitin kun Sirpaa ja Maisaa ja Jenniä täällä haukutaan ja Porvoota minun rakasta kotikaupunkia
Olen ollut tällä palstalla yli 14 vuotta ja mielikuvani täällä kirjoittavista ihmisistä on lähinnä positiivinen. Avaan vain otsikoltaan kiinnostavat jutut ja en pahoita mieltäni niin oikeastaan mistään - miksi pahoittaisin? Tämä palsta kuolee nopeasti jos kirjoitukset menevät nimimerkin taakse ja minä olisin ensimmäisten lähtevien joukossa. Kannattaa siis sinunkin vähän miettiä omaa suhtautumistasi kirjoituksiin ja tämän palstan elämään yleensäkin, ehkä tämä ei vain ole sinua varten. N41
Se on muuten jännä, kuinka usein ihmiset jotka jestastelevat toisten ihmisten ilkeyttä ovat itse yleensä hirveitä pirullisia vittunaamoja!
Tai sitten aloittaja on ammattiloukkaantuja. Netissä saa sanoa oikean mielipiteensä. Tässätapauksessa näemmä totuus sattuu aloittajaan.
Suomalaiset ovat vähän kuin kohteliaat japanilaiset, yhtä passiivis-aggressiivisia mikä valitettavasti sitten näkyy suomalaisilla palstoilla
Naiset ovat luonteeltaan ilkeitä.
Täällä näkee miten typeriä ihmiset oikeasti ovat ja miten pienistä piireistä ovat lähtöisin (tällä ei viitata maalaisiin). Eipä ilmaisella koulutuksellakaan ole onnistuttu nostamaan ainakaan av-käyttäjien älykkyystasoa radikaalisti. Heikompi aineshan täällä muutenkin suurimmaksi osaksi pesii (tällä en tarkoita pitkäaikaissairaita). Jotain lähiöbaarien asikkaita, joille on suuri saavutus nussia naapuritalon Penaa.
Ihmiset tulevat tänne purkamaan pahaa oloaan. On vain erikoista, että pahaa oloa pitää purhaa sitä tartuttamalla.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 16:43"]
Minun mielestäni mentaalinen yliherkkyys pitäisi lisätä ICD 10 -luokitukseen.
Oikeasti, mahtaa olla elämä vaikeaa, jos koko maailmankatsomus nyrjähtää jonkun hemmetin AV:n takia.
[/quote]
Nyt pistit av-mammoille liian vaikeen. *sieluni silmin näen, kuinka mamma googlettaa Mikä Helvetin ICD* :DDD
Suurin osa on naisia. Kertoo kaiken oleellisen. Katkeria akkoja...
Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.