Varasin matkan
Toukokuussa tarkoitus mennä Espanjaan. Toivottavasti tämä koronakurimus helpottaa siihen mennessä.
Kommentit (11)
Kyllähän matkalle voi hyvin jo lähteä turvatoimet huomioiden. En ymmärrä joidenkin paasausta siitä että ei saisi tehdä mitään vaan pysyä vain neljän seinän sisällä. Suomi avautukoon vähitellen!
Juu, mulla on myös kolme rokotetta. Otan myös neljännen, jos tarvetta.
Matkaan vain! Ja korona jyllää. Ja lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat sitä lisäävät, ei matkustelu.
Vierailija kirjoitti:
Koronan saa jos siltä ei osaa suojautua. Mitä tekemistä matkustamisella on tämän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä koronaa on Suomessakin, jos et tiennyt. Rokotukset kunnossa. Maskit ja käsidesit käytössä. Ja kyllä. Espanjaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä koronaa on Suomessakin, jos et tiennyt. Rokotukset kunnossa. Maskit ja käsidesit käytössä. Ja kyllä. Espanjaan!
Siksi sinne Espanjaan ei pitäisi vielä mennä, ettei viedä tautia täältä tuliaisiksi. Sikäläisillä kun ei läheskään kaikilla ole ilmaisia rokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi sinne Espanjaan ei pitäisi vielä mennä, ettei viedä tautia täältä tuliaisiksi. Sikäläisillä kun ei läheskään kaikilla ole ilmaisia rokotuksia.
Häh, eihän se rokotus mitään maksa koko Euroopassa ainakin??? Mitä ihmettä oikein selität.
Espanjassa rokotuskattavuus on yli 80%
3 viikon päästä Espanjaan ja nyt sopivasti molemmat kuumeessa, kotitestit neg. Tosin omikron kuulemma näkyy vasta 3pv oireiden alkamisesta kotitesteissä. Jos korona, niin täydellinen ajoitus, molemmilla 3 rokotusta ja täysi suoja päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kademieli, joka sai koronasta mt-ongelman🤣
Jos suunnitelmat toteutuvat, minä suuntaan toukokuussa Kreikkaan ja syyskuussa samaan maahan toistamiseen. Kolme rokotusta on kasassa, joten olen suojannut itseni covid19-taudin vakavalta muodolta. Suojatkoon muutkin.