SAITKO tänään lauantaina tekstiviestin poliisilta, jossa varoitetaan, että sinulla on kohonnut riski saada huijaussoitto rikollisilta?
Kommentit (18)
Sain. Epäilen, että tietoni ovat päätyneet listoille, koska jouduin jo kerran aiemmin tori.fi-huijauksen kohteeksi.
En saanut. En jaa numeroani minnekään enkä ole tori.fissä
Whatsappistahan ne puhelinnumerot ainakin varmaan ovat vuotaneet.
Sen jälkeen kun vaihdoin vuosi sitten prepaidiin en ole saanut yhtään soittoa puhelinmyyjiltä. Tuohon olen saanut puheluja ja viestejä vain parilta sukulaiseltani, kuntakokeilusta ja sossusta sekä mainosviestejä yhdestä paikasta, johon olen numeron antanut ja operaattorilta. Käyttöehdoissa lukee, että operaattori voi lähettää mainosviestejä, jotka voi myös kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Whatsappistahan ne puhelinnumerot ainakin varmaan ovat vuotaneet.
Miksi epäilet juuri whatsappia? Ja eikö sieltä olisi saanut enemmänkin numeroita, kuin vaan joitakin kymmeniä tuhansia?
En. Ja käytän toria sekä whatsappia.
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun vaihdoin vuosi sitten prepaidiin en ole saanut yhtään soittoa puhelinmyyjiltä. Tuohon olen saanut puheluja ja viestejä vain parilta sukulaiseltani, kuntakokeilusta ja sossusta sekä mainosviestejä yhdestä paikasta, johon olen numeron antanut ja operaattorilta. Käyttöehdoissa lukee, että operaattori voi lähettää mainosviestejä, jotka voi myös kieltää.
Köyhillä on vaan prepaid.
Jos lankeaa tuollaiseen niin ansaitseekin tulla huijatuksi
En oo saanut. En kelpaa naisille, työnantajille, psykiatrian polille ja nyt en enää edes rikollisille. Hitto on kun hienoa olla minä, maailman halutuin ihminen.
En. Olen kyllä saanut puheluja ties mistä Kongosta ja Irakista, ja laittanut ne estoon.
En ole mikää 65äo imbesilli joka lankeaa johonkin nettihuijauksiin.
Sain. En vastaa koskaan puheluihin, jotka tulee tuntemattomista numeroista. Vähintään googlaan numeron ja jos ei löydy, että olisi joku oikealla asialla, niin en soita takaisin. Onhan noita soittoja tullut ulkomailta mutta siinäpä soittelevat.
Luulin, että tuokin viesti oli huijaus, kun näistä toitotetaan nyt niin paljon. :-D
Vierailija kirjoitti:
En oo saanut. En kelpaa naisille, työnantajille, psykiatrian polille ja nyt en enää edes rikollisille. Hitto on kun hienoa olla minä, maailman halutuin ihminen.
Miksi et kelvannut psykiatrian polille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kelvannut psykiatrian polille?
Yhteiskunnalla ei kuulemma ole olemassa palvelua, jolla minua voitaisiin auttaa...
Sain viestin. Samanlainen tuli myös aiemmin. Kai sitten olen jollakin rikollisten listalla. Joitakin epämääräisiä soittoja on tullut vaitelevista maatunnuksista, mutta niihin en ole vastannut. Suomalaiset satunnaiset soittajat on olleet ihan perus lehtimyyjiä ja lisäravinnekaupustelijoita