Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalimainonnasta YLEllä: ”alatyyliset kommentit olivat aina miehiltä” Mistä johtuu?

Vierailija
25.01.2022 |

?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaat tähän Ylen vaaleja koskevaan juttuun:  https://yle.fi/uutiset/3-12283458

Koska noilla miehillä on olematon itsetunto ja käytöstavat kuin uhmaikäisillä. Näkee tuon monesti täälläkin, että muuten asialliseen keskusteluun tulee trollimaan joku emotionaalis-kognitionaalis-epäkypsä mies.

Toksinen, sovinistinen mies on miehelle susi. Valkoinen lihansyöjäheterodieselmies, jonka identiteetti rakentuu muinaiselle käsitykselle luomakunnan herruudesta, koska kikkeli. Millään muulla kun ei voi päteä niin sillä sitten, heh heh.

Ilmeisesti heistä on kiva omasta typeryydestä käsin solvata ja maalittaa niitä ei-perinteisiä miehiä, jotka kieltäytyvät olemasta toksisia ja latteita ja opettelevat olemaan ja käyttäytymään fiksusti ihmisenä ihmisten joukossa.

Kohta se miesvihaa vinkuva lattanatyyppi (jolla ei ole persoonallisuutta ollenkaan) tulee poistattamaan tämän, koska hänestä kaikki keskustelut, joissa edes vilahtaa sana mies, ovat miesvihaa.

Itse hän harrastaa miesvihaa pakottamalla olemaan hiljaa miesten ongelmista ja edes miespuolisista häiriköistä, joihin kuuluu tietenkin itse.

Jos kellä on paljon miespuolisia ystäviä ja tuttavia, niin onko näiden joukossa paljonkin tällaisia yliherkkiä toksisia miesvinkujia? Vai ovatko useimmat fiksuja, hyvin käyttäytyviä ja ihmisiä? Veikkaan, että jälkimmäinen on yleisempää. En minä ole ainakaan noita vinkuhäiriköitä tuttavissani havainnut, mutta ilmeisesti heitä jonkin verran on päätellen rikostilastoista ja somen tilasta. 

Ei ole sattumaa, että narsismi ja psykopatia ovat miestyypillisiä ominaisuuksia ja että ne korostuvat somessa.

Kumpaakin esiintyy myös naisilla, mutta vähemmän. Johtuneeko siitä, että tytöt kasvatetaan käyttäytymään mutta pojista monia ei lainkaan. Heistä ei koskaan tule miehiä vaan he ovat ikuisesti murrosiässä.

Vierailija
2/3 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne silti ole minulta, eivätkä ylivoimaiselta enemmistöltä miehistä. Eivätkä ne ole yhtään enempää minun syytäni kuin sinun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja kommenttini ovat välillä alatyylisiä. Missä yle? Tosin, en myönnä haastatteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän