Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soini teki sen taas - pakeni vastuuta

Vierailija
27.05.2015 |

Soini sitten jätti taas Kokoomuksen kantamaan vastuuta ikävistä päätöksistä. Aika huvittavaa. Seuraavissa vaaleissa Soini varmasti selittää että "en se minä ollut se oli Stubb tai Soini"

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini varmasti selittää että "en se minä ollut se oli Stubb tai Soini"

... häh?

Vierailija
2/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitti varmaan että Stubb tai Sipilä.

Ei Soini jaksa ulkoministerin matkustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:41"]

Soini sitten jätti taas Kokoomuksen kantamaan vastuuta ikävistä päätöksistä. Aika huvittavaa. Seuraavissa vaaleissa Soini varmasti selittää että "en se minä ollut se oli Stubb tai Soini"

[/quote]

siis Sipilä - menee ässät sekaisin

Vierailija
4/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini on niin lihava että ei mahdu sisälle, ei edes avokonttoriin, siksi siitä tuli ulkoministeri.

Vierailija
5/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viher-vasemmisto pakeni vastuuta kun ei mennyt hallitukseen, kuten myös SDP

Vierailija
6/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Soinissa valtiomiesainesta kun vastuunkantokyky on tuota luokkaa.

Vierailija
7/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hoidettiin niin, että persuista on vähiten haittaa näillä ministerivalinnoilla. Voisin lähettää pari muutakin persua ulkomaille. Ai niin, ne onkin yleensä sairaslomalla / viinapulloa halaamassa.

Vierailija
8/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta juuri oikea salkkujako. Soini oli ulkoasiainvaliokunnan pj viime kaudella ja sai siitä kiitosta pm Stubbilta jo ennen vaaleja.

Vierailija
9/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:51"]Viher-vasemmisto pakeni vastuuta kun ei mennyt hallitukseen, kuten myös SDP
[/quote]

"En mennyt hallitukseen"? Ai sinne voi ihan noin vaan mennä?

Vierailija
10/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:51"]

[/quote]

Olisivat menneet ja ohjelmakin olisi varmasti vihreille kelvannut, mutta kuten tiedetään niin Sipilä halusi Soinin hallitukseen ja siksi sekä RKP ja Vihreät olivatkin ulkona. Sipilälle olisivat varmasti kelvanneet ja Kokoomuksellekin ydinvoimaa lukuunottamatta ok. Demarit ja Kokoomus taas eivät tietysti samaan hallitukseen olisi mahtuneet.

Vierailija
11/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:58"]

Minusta juuri oikea salkkujako. Soini oli ulkoasiainvaliokunnan pj viime kaudella ja sai siitä kiitosta pm Stubbilta jo ennen vaaleja.

[/quote]

Juurikin näin. Ja Soini ja presidentti tulevat hyvin toimeen, se on myös tärkeää tehtävän hoitamiselle. Sipilä ja Soini ovat täysin oikeat valinnat. Stubb ei niinkään.

Vierailija
12/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli IP-lehtienkin mukaan Soini itse valitsi ulkoministerin salkun :)

Vierailija
13/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansa todellakin saa mitä tilaa

te olette t y h m i ä

Vierailija
14/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tässä kohtaa Soinilla ei ollut päätäntävaltaa, Soini oli vasta kolmantena valitsemassa. Emme voi tietää, mitä olisi tehnyt toisenlaisessa tilanteessa...

Vierailija
15/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:06"]

[/quote]

Tässä kohtaa Soinilla ei ollut päätäntävaltaa, Soini oli vasta kolmantena valitsemassa. Emme voi tietää, mitä olisi tehnyt toisenlaisessa tilanteessa...

[/quote]

Älä puhu paskaa...

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1432657724445.html

"Henkilökohtaisesti tämä minun valinta ja preferenssi tuskin niin suuri yllätys on jotka ovat seuranneet toimintaani europarlamentissa ja ulkoasiainvaliokunnassa."

Vierailija
16/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:51"]

[/quote]

Argumenttien puutteessa idiooteilla pyörii ahkerassa käytössä viher-vasemmisto ja sdp-kortit aina vaan. Lainauksen viestissä, jos mahdollista, vielä normaaliakin typerämmin.

Vierailija
17/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini. Mestari pakoilemaan vastuuta! Tsemppiä stubbille. Lyödyn paikalta lyödyn paikalle!

Vierailija
18/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valtiovarainministeri Stubb esitteli eduskunnassa uusimman leikkausehdotuksen...."

"Ulkoministeri Soinia emme saaneet kommentoimaan, hän on virkamatkalla Saudi-Arabiassa...." 

jne.

Vierailija
19/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Soini laskelmoinnin hallitsee, neljän vuoden päästä kaikki paska kaatuu keskustan ja kokoomuksen niskaan. Soini itse on ollut enemmänkin reissun päällä.

Vierailija
20/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii! Eipä päässyt hönö ulkoministeriksi. Hienoa, hienoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä