Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat, missä vaiheessa opintoja aloitit tekemään hoitoalan töitä?

Vierailija
25.01.2022 |

Kiinnostaa varsinkin te jotka ette ole lähihoitajataustalla opiskelleet. Milloin on realistista toivoa että saisi opintotuen lisäksi keikkahommia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ensimmäisen harjoittelun jälkeen. Valitse eka harkkapaikka siten, että voisit tehdä sinne keikkaa (esim. sijainti sopiva). Hyvin todennäköisesti pyydetään, ja helppo aloittaa keikkailu tutussa paikassa.

Vierailija
2/4 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnoistani on aikaa yli 15 vuotta, ja tuolloin vuoden opintojen jälkeen vain harva pääsi kesätöihin perushoitajana. Itse olin ensimmäisen kesän töissä tittelillä hoiva-avustaja, ja toisen vuoden jälkeen jäin kesätöihin harjoittelupaikkaani perushoitajana. Muistelisin aloittaneeni säännöllisen keikkailun vasta kolmantena opiskeluvuotena, vaikka varmasti olisi ollut mahdollisuus aloittaa työnteko jo aiemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että milloin uskallan irtisanoutua nykyisestä työstä jota teen opintojen ohella mutta hyvä jos jo noin pian.  

Vierailija
4/4 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso aloitti opinnot viime syksynä, tekee jo nyt muutamia vuoroja lähärin tehtäviä. Pula työntekijöistä on niin kova, että sinne tuntuu kelpaavan aika vähäisillä meriiteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi