Synnytin vauvani 1980-luvulla poikkeuksellisesti peräaukon kautta
Synnytys oli varsin kivulias ja vaati aikoinaan ylilääkärin lausunnon. Tyttäreni kuitenkin syntyi turvallisesti ja elää nyt täysipainoista nuoren naisen elämää. Hän opiskelee yliopistossa farmasiaa ja haaveilee omasta jälkikasvusta. Tällainen synnytystapa on erittäin harvinaista. Useimmiten tarvitaan onkea synnytyksen yhteydessä. Onnea minulla tosiaan on matkassa ollut ja siitä saan kiittää Jumalaa. Onko teillä kysyttävää peräaukon synnytykseen liittyen?
Kommentit (28)
Minulla taas on ollut ylätiesynnytys. Siitä jäi pysyvä äänen käheys.
Minäkin olen kokenut peräaukon kautta synnytyksen. Tai ei ihan pelkästään sen kautta kun emätin ja peräaukko yhdistyivät repeämän kautta synnytyksessä. Nykyään sitä kutsutaan neljännen asteen repeämäksi. Onko kysyttävää tai hyviä vitsejä asiaan liittyen?
Tiedän yhden äidin, joka synnytti korvan kautta. Kuulo on vaurioitunut pysyvästi ja kuulee välillä omiaan.
Hitto, taidan olla lapsesi. Mulle sanotaan usein että olen perseestä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:52"]Hitto, taidan olla lapsesi. Mulle sanotaan usein että olen perseestä.
[/quote]
Kadonnut sisarukseniko se siellä ♡
No huh huh, ihan hanurista tuollainen. Kaikkea hyvää tyttärellesi.
Johtuuko asia siitä että hedelmöittyminen olisi tapahtunut peräaukon kautta, eikä suun kautta kuten yleensä?
No höh. Tolleenhan kaikki turkulaiset syntyy. Turkulaiset on perseestä.
Taannoisiin av-keskusteluihin liittyen voitaneen todeta, että lääkäreiden ja sairaanhoitajien lisäksi myös apteekkihenkilökunta voi olla perseestä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:43"]
Synnytys oli varsin kivulias ja vaati aikoinaan ylilääkärin lausunnon. Tyttäreni kuitenkin syntyi turvallisesti ja elää nyt täysipainoista nuoren naisen elämää. Hän opiskelee yliopistossa farmasiaa ja haaveilee omasta jälkikasvusta. Tällainen synnytystapa on erittäin harvinaista. Useimmiten tarvitaan onkea synnytyksen yhteydessä. Onnea minulla tosiaan on matkassa ollut ja siitä saan kiittää Jumalaa. Onko teillä kysyttävää peräaukon synnytykseen liittyen?
[/quote]
Ei kysymyksiä. Ihan omillaan ovat persereiät nähneet päivänvalon.
Eiköhän tämän palstan käviöistä suurin osa ole perseestä kotoisin.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:11"]
[/quote]
[/quote]
Loistavaa. Paha repeäminen, kahvit nenän kautta näppikselle. Kuivatellaan... vielä toimii, ihme kyllä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:47"]
Onkea? Miten ongella autetaan lasta syntymään?
[/quote]
Ja mitä syöttiä käytetään?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:11"]
[/quote]
[/quote]
Loistavaa. Paha repeäminen, kahvit nenän kautta näppikselle. Kuivatellaan... vielä toimii, ihme kyllä.
[/quote]
Synnytit siis nenän kautta?!
Mitä, tulevatko lapset maailmaan äitiensä pepuista? Minut on ainakin tuonut haikara. Minun vanhemmilla on valokuvakin siitä toristeena ja siinä kuvassa haikara kantaa minua nokassaan heidän luokseen!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:11"] [quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:43"] Synnytys oli varsin kivulias ja vaati aikoinaan ylilääkärin lausunnon. Tyttäreni kuitenkin syntyi turvallisesti ja elää nyt täysipainoista nuoren naisen elämää. Hän opiskelee yliopistossa farmasiaa ja haaveilee omasta jälkikasvusta. Tällainen synnytystapa on erittäin harvinaista. Useimmiten tarvitaan onkea synnytyksen yhteydessä. Onnea minulla tosiaan on matkassa ollut ja siitä saan kiittää Jumalaa. Onko teillä kysyttävää peräaukon synnytykseen liittyen? [/quote] Ei kysymyksiä. Ihan omillaan ovat persereiät nähneet päivänvalon. [/quote] Loistavaa. Paha repeäminen, kahvit nenän kautta näppikselle. Kuivatellaan... vielä toimii, ihme kyllä. [/quote] Synnytit siis nenän kautta?!
[/quote]
Joo, aito spontaani syöksysynnytys, onneksi vaan kahvia. Voi hyvänen aika sentään. Hervottoman hauska ketju. Kiitos kaikille.
Onkea? Miten ongella autetaan lasta syntymään?