Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytin vauvani 1980-luvulla poikkeuksellisesti peräaukon kautta

Vierailija
27.05.2015 |

Synnytys oli varsin kivulias ja vaati aikoinaan ylilääkärin lausunnon. Tyttäreni kuitenkin syntyi turvallisesti ja elää nyt täysipainoista nuoren naisen elämää. Hän opiskelee yliopistossa farmasiaa ja haaveilee omasta jälkikasvusta. Tällainen synnytystapa on erittäin harvinaista. Useimmiten tarvitaan onkea synnytyksen yhteydessä. Onnea minulla tosiaan on matkassa ollut ja siitä saan kiittää Jumalaa. Onko teillä kysyttävää peräaukon synnytykseen liittyen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:49"]Minäkin olen kokenut peräaukon kautta synnytyksen. Tai ei ihan pelkästään sen kautta kun emätin ja peräaukko yhdistyivät repeämän kautta synnytyksessä. Nykyään sitä kutsutaan neljännen asteen repeämäksi. Onko kysyttävää tai hyviä vitsejä asiaan liittyen?
[/quote]

Sulla on nyt pitkä pillu!

Vierailija
22/28 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:43"]

Synnytys oli varsin kivulias ja vaati aikoinaan ylilääkärin lausunnon. Tyttäreni kuitenkin syntyi turvallisesti ja elää nyt täysipainoista nuoren naisen elämää. Hän opiskelee yliopistossa farmasiaa ja haaveilee omasta jälkikasvusta. Tällainen synnytystapa on erittäin harvinaista. Useimmiten tarvitaan onkea synnytyksen yhteydessä. Onnea minulla tosiaan on matkassa ollut ja siitä saan kiittää Jumalaa. Onko teillä kysyttävää peräaukon synnytykseen liittyen?

[/quote]

Ei kysymyksiä. Ihan omillaan ovat persereiät nähneet päivänvalon.

[/quote]

Loistavaa. Paha repeäminen, kahvit nenän kautta näppikselle. Kuivatellaan... vielä toimii, ihme kyllä.

[/quote]

Ei kai sillä tavalla pitänyt syntyä repeämiä? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:19"]Mitä, tulevatko lapset maailmaan äitiensä pepuista? Minut on ainakin tuonut haikara. Minun vanhemmilla on valokuvakin siitä toristeena ja siinä kuvassa haikara kantaa minua nokassaan heidän luokseen!
[/quote]
Yritätkö olla hauska? Ehe hehe hauska juttu

Vierailija
24/28 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:43"]

[/quote]

Ei kysymyksiä. Ihan omillaan ovat persereiät nähneet päivänvalon.

[/quote]

Loistavaa. Paha repeäminen, kahvit nenän kautta näppikselle. Kuivatellaan... vielä toimii, ihme kyllä.

[/quote]

Ei kai sillä tavalla pitänyt syntyä repeämiä? ;)

[/quote]

Kyllä syntyi, mulla on nyt kärsä.

Vierailija
25/28 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:49"]

Minulla taas on ollut ylätiesynnytys. Siitä jäi pysyvä äänen käheys.

[/quote]

On sulla varmaan myös tosi löystyneet äänihuulet?

Vierailija
26/28 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnut alatiesynnytystä mahdollisten vaurioiden vuoksi (ahdas lantio) enkä elektiivistä sektiota, sillä en pidä arvista. Päädyin synnyttämään navan kautta.
Vatsastani ei todellakaan huomaa että olen kahden lapsen äiti!

Vierailija
27/28 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi syntyi nenän reijästä.

Vierailija
28/28 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H taas tarinoimassa?