Olen tässä just valkaisemassa peräaukkoani
Onko sinun anuksesi ruskea vai vaaleanpunainen? Vai loistaako se kenties kaikissa sateenkaaren väreissä?
Kommentit (28)
Minä värjäsin sitruunalla mutta kun se on niin ryppyinen että nyt kun pinnistän niin on valkoinen ympäristö missä on liilat viivat. Kuin valkoinen aurinko jossa on liilat säteet. Mitä teen?
Mitä jos sun peräaukosta tulee vaaleampi kuin sun muusta ihosta?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:01"]Mitä jos sun peräaukosta tulee vaaleampi kuin sun muusta ihosta?
[/quote]sitten se näyttää silmältä
Olen mainoksen uhri, ja hieroin vanishia 30 sekunttia peräaukkooni. Kirvelihän se ihan hemmetisti, mutta nyt on niin kirkkaan valkoinen, että pyllistäessä häikäisee.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 23:32"]
Olen mainoksen uhri, ja hieroin vanishia 30 sekunttia peräaukkooni. Kirvelihän se ihan hemmetisti, mutta nyt on niin kirkkaan valkoinen, että pyllistäessä häikäisee.
[/quote]
Ei ol just nyt vanishia. Kloriittia , tärpättiä, maalin- ja tapetinpoistoainetta olisi. Mikähän näistä sopisi?
Minä pidän koko ajan isoa anustappia, joka peittää ruskean reiän näkymästä.
Laitoin lävistyksen peräpukamiini ja tietty on valkaistu sheriffin tähti, uuh ;)
Oikeesti, persaukon värjäys on kyllä yksi hölmöimpiä toimenpiteitä. Jotain rajaa nyt! Kohta värjätää sukupuolielimet oman maan lipun väreillä
No mutta perhana, otin ennen-kuvan ja pitää vielä odottaa lopputulosta. Kuulemma 5 päivässä saa täydellisen vaalean persreiän.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:28"]
Oikeesti, persaukon värjäys on kyllä yksi hölmöimpiä toimenpiteitä. Jotain rajaa nyt! Kohta värjätää sukupuolielimet oman maan lipun väreillä
[/quote]
No ei ole. Maalasin Miranolilla omani valkoiseksi ja mies kyllä tykkää.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:29"]
[/quote]
No ei ole. Maalasin Miranolilla omani valkoiseksi ja mies kyllä tykkää.
[/quote]
No huhhuh, ei oo kyllä hirveen terveellistä! Ties mitä myrkkyjä joutuu elimistöön ja peräaukon iho kärsii. Minä käytän myrkyttömiä sormivärejä. Toimivat yhtä hyvin kuin Miranol, ja ovat paljon parempia elimistölle. Miinuksena on se, että väriä on lisäiltävä pari kertaa päivän aikana, mutta en ole kokenut sitä ongelmaksi. Vinkki: Osta yksittäispakattuja värejä, ettei käy niin kuin meillä, että valkoinen on aina loppu, mutta muita värejä on kaapit täynnä.
Itse otin valkaisun sijasta aukkoni ympärille tatuoinnin "feminismi rules ok!". Värikkäällä taustalla tottakai.
Ihanan voimaannuttavaa!
Asennutin aukkooni rankkojen valkaisujen jälkeen muoviputken joka tulee poskien yli ja näin aukkoni ei enää koskaan värjäänny ruskeaksi. Hiukan haittaa liikkumista, istumista ja urheilua, mutta aukkoni loistaa valkoisena!
[/quote]
Mulla on jo tatuoitu penis.
Voikohan pimpsankin valkaista? Mitäpä luulette, mamsellit
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:03"]
Voikohan pimpsankin valkaista? Mitäpä luulette, mamsellit
[/quote]
Kestopigmentointi voisi olla toimivampi ratkaisu?
Tämä on hulluinta mitä olen kuullut ikinä. Surullista myös, sillä jossain teinilehdessä aikuinen palstanpitäjä vastasi ihan tosissaan ja antoi neuvoja 14 vuotiaalle joka tämän halusi tehdä. Siis ei käskenyt lopettaa hulluttelua vaan kertoi mihin kannattaa mennä teettämään tuo.
up