Olen tässä just valkaisemassa peräaukkoani
Onko sinun anuksesi ruskea vai vaaleanpunainen? Vai loistaako se kenties kaikissa sateenkaaren väreissä?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:03"]Voikohan pimpsankin valkaista? Mitäpä luulette, mamsellit
[/quote]
Jos se on tumman punainen tai rusehtava tai harmahtava niin kyseinen toimenpide on ehdottomasti tarpeen.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:05"]
Tämä on hulluinta mitä olen kuullut ikinä. Surullista myös, sillä jossain teinilehdessä aikuinen palstanpitäjä vastasi ihan tosissaan ja antoi neuvoja 14 vuotiaalle joka tämän halusi tehdä. Siis ei käskenyt lopettaa hulluttelua vaan kertoi mihin kannattaa mennä teettämään tuo.
[/quote]
Oikeasti? Mikä lehti oli kyseessä? Ei kai vaan Demi?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 12:52"]
Itse otin valkaisun sijasta aukkoni ympärille tatuoinnin "feminismi rules ok!". Värikkäällä taustalla tottakai.
Ihanan voimaannuttavaa!
[/quote]
Tatuointisi sopii hyvin tuotokseen myös. Sama sisältö!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:05"]
Tämä on hulluinta mitä olen kuullut ikinä. Surullista myös, sillä jossain teinilehdessä aikuinen palstanpitäjä vastasi ihan tosissaan ja antoi neuvoja 14 vuotiaalle joka tämän halusi tehdä. Siis ei käskenyt lopettaa hulluttelua vaan kertoi mihin kannattaa mennä teettämään tuo.
[/quote]
Oikeasti? Mikä lehti oli kyseessä? Ei kai vaan Demi?
[/quote]
Joo, oikeasti! En muista oliko just demi, joku samantapainen ainakin.
Kuinka olette ratkaisseet peräaukkojenne karva-ongelman? Itse olen ajatellut laserhoitoa, tuon pöheikön viikottainen kulottaminen takkasytyttimellä alkaa olla jo hieman tympäisevää.
Tatuoin persereiän ympärille sellaisen ristikkotähtäimen, että varmasti osuu oikeaan reikään!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 13:40"]
Kuinka olette ratkaisseet peräaukkojenne karva-ongelman? Itse olen ajatellut laserhoitoa, tuon pöheikön viikottainen kulottaminen takkasytyttimellä alkaa olla jo hieman tympäisevää.
[/quote]
Mulla käy siellä sellainen "trafiikki", ettei sinne karvat kasva. Kitka polttaa karvat.
Ei nurmikkokaan moottoritiellä kasva, you know.
Varo ettei persereikäsi tule ympäristöään vaaleammaksi, se vasta nolon näköistä olisi.