Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehestä mihinkään...?

Vierailija
25.01.2022 |

...jos mies ei käy töissä vaan on esim työkyvyttömyyseläkkeellä? Sitä vaan mietin, jotta kelpaako naisille tälläinen vai onko toivoton tapaus?

Vai pitääkö tyytyä Aasialaisiin kaunottariin? Tai edes yrittää?!?!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on se, että mikäli sinulla on mielenterveysongelma, joka pysyy koko ajan hallinnassa lääkityksellä ja/tai terapialla, sinä ET olisi kokonaan työkyvytön. Itsellesi toki voit valehdella miten haluat, mutta se nyt vain on tosiasia, että täysin hallinnassa olevat mt ongelmat eivät oikeuta työkyvyttömyyseläkkeeseen. Koska jos sairautesi on hallinnassa, olet myös joiltain osin työkykyinen.

Pakkolääkityksellähän tässä ollaan ja sinun totuus on sinun totuutesi, mutta se ei välttämättä ole minun tapaukseni. Tässä olla työkyv.eläkkeellä ja täys järkisenä, niin miten tälläinen kelpaa suominaiselle kumppaniksi? Ja tästä on nyt turha väitellä, sillä varmaan minä tiedän tilanteeni paremmin kuin kukaan.

Niin miten olisi? Kelpaako tälläinen mies mihinkään vaiko eikö? Ja jos voisi parantaa tilannettani, niin miten?

Täysjärkinen ja pakkolääkitys ei sovi samaan lauseeseen. 

Sitähän ne lääkäritkään ei uskonut. Mutta minkäs teet, tosin voihan olla että jonkinlaiset psykoosit oli, mutta omasta mielestä vaikutin järkevältä ja kykenin perustelemaan mielipiteeni.

Tosin nykyään kun olen paremmassa kunnossa niin miellän itseni järkeväksi, vaikka olen pakkolääkityksellä. Ja tätäkään ei moni uskois niinkuin näkyy, mutta luulen tietäväni itseni paremmin kuin te.

Sinä haluat tahallasi vääntää täällä sanottuja asioita. Eiköhän se sinun lääkärisi ole ihan tarpeeseen ne lääkkeet määrännyt. Tuskin söisit niitä päivääkään, ellet niitä tarvitsisi. Sehän lääkkeiden tarkoituskin on, että ihminen voi paremmin. Ei se silti sinusta tervetttä tee. On aivan turha vetää hernettä nenään siitä, että rehellisesti kerrotaan mielipide. Itsehän kysyit. Pakkolääkityksellä oleva ihminen nyt vain on kävelevä riskitekijä ilman lääkitystä, halusit tai et.

Tässä nyt ei oo mitään riskiä enää ja jotenkin en usko, että se johtuisi lääkityksestä. Vaan elämän tavoista, rutiineista, liikunnasta, terveellisestä ruokavaliosta, hyvästä sosiaalisesta elämästä jne.

En tiedä onko sinulla käytännön kosketuspintaa mt-työhön tai potilaisiin, mutta itsellä on vankka näkemys tästä potilaana olosta. Ja vaikka olen pakkolääkityksellä, niin en koe olevani kenellekkään vaaraksi vaan ole ihminen "joka ei vahingoittaisi kärpästäkään".

Ikävää jos koet minut vaaraksi näkemättäkään tai kuulematta ja vaikka analysoisit tekstejäni, niin voit huomata ajatuksenjuoksuni melko normaaliksi.

Kerrohan, miksi lääkitystäsi ei ole purettu, ellei mitään riskiä enää ole ? Jos olet kerran sitä mieltä, että lääkitys ei ole se, joka sinut pitää normaalina ? Olet siis sitä mieltä, että sinua pakkolääkitään ilman mitään perustetta ? Sitten kannattaa varmaan jo tehdä valitus . Sivusta tämä.

Lääkärin määräys. Ja eipä suomessakaan paljoa voi pulikoida lääkärien määräyksiä vastaan. Niillä kun on joku pakkohoito laki minkä nojalla sitä voi ihmisiä pakkolääkitä.

Tässä sitä nyt ollaan, mutta se siitä. Naista pitäosi saada ja se oli se pää syy kyselyyn. Miten on, alkaisitko itse olemaan minun kanssani jos ei mitään muita esteitä olisi? Ilmeisesti olen aika ookoo ja ymmärrettävä ihminen kaikenkaikkiaan?

En. Olen jo sen verran vanha "täti", etten enää kaipaile miestä elämääni. 

Vierailija
42/48 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä sen aasialaisen työkyvyttmyyseläkkeelläsi maksat?

Tässä voi tehdä osa-aikatöitä tähän eläkkeen päälle, niin sillä minä meinasin tulla toimeen. Ja kyllähän tällä eläkkeelläkin pärjäilee, kunhan ei törsäile mihinkään.

Aasiassa oletetaan länkkärimiehen elättävän vaimon koko perheen, esim ostamalla vanhemmille talon ja lähettämään rahaa joka kuukausi. Ei sulla ole siihen varaa.

Eikai ne kaikki sellaisia ole... tarkotan jotta eihän sillä naisella olisi muutakaan elättäjää ilman minuakaan kustantamassa elämistä. Tai ei siitä ainakaan takeita ole... Jos sitten perhe on ajatellut että nainen työnteolla kystantaisi perheen elatusta, niin luulisin ettei se niin kauhean kallista ole...

Mitä mieltä olette. Eikä tässä oo kirvestä heitetty kaivoon suominaistenkaan osalta, luuletteko että olisi tsäänssejä? Oon mt-potilas...

Jos olet mt ongelmien takia eläkkeellä, niin toinen mt ongelmainen on varmasti se, jonka kanssa natsaa. Mielenterveysongelmia on kuitenkin aika laaja kirjo, mutta valitettava tosiasia on se, että harva terve huolii kumppanikseen mielenterveyden vuoksi eläkkeellä olevan.

Ap, mun vanhemmat olivat molemmat mielenterveysongelmista eläkkeellä ja olivat naimisissa 56v äidin kuolemaan saakka. Kyllä sä ap voit löytää jonkun mielenterveysongelmista kärsivän naisen.

Tämä oli lohduttavaa kuulla. Sitä elämä voi onnistua ja olla hedelmällistä mielenterveyspotilaallakin. Ja pitkä avioliitto voi odottaa minuakin. Pitää mahdollisesti tsekata nuo Aasiankin vaihtoehdot, sillä toisen naimaikäisen sopivan kumppanin löytäminen suomesta mielenterveyspotilaista voi olla liian haastavaa.

Helpompi mennä vaikka thaimaahan ja joku baarityttö naida, niin luulisin.

No miksi sä et jo ole siellä? Jankutat täällä kuukaudesta toiseen samaa asiaa, vaikka voisit nytkin olla Pattiksella baarista vaimoa hakemassa.

Täältä oli tarkoitus vielä viimeisenä hätähuutona tulla tiedustelemaan mahikset suominaisiin, ennen kuin kone nousee ja pattiksella tavataan, ehkä. Olisin odottanut suomi naisilta huomattavasti avarakatseisempaa suhtautumista mt-ihmisiin sillä voi olla että joku teidän tutuista tai työkavereista salaa syö mt-lääkkeitä.

Sehän on ollut yleistymään päinkin tämä mt-ongelmat ihmisillä ja varsinkin kun lääketiede on kehittynyt sekä niitä diagnosoidaan aikaisempaa enemmän tehostetun terveydenhoidon takia.

Eihän sitä vielä sitäkään tiedä, milloin te itse alatte mt-asiakkaiksi jonkun koetun trauma psykoisin takia. Sen takia olisi parempi ettei liikaa tuomitsisi ketään ja omaisi liian kärkkäitä ja ehdottomia mielipiteitä ihmisistä. Enhän itsekäön voinut arvatakaan joutuvani mt-potilaaksi, mutta jonkinlainen ihmeellinen sattuma se oli.

Täällä ei ole kukaan sinua tuominnut. Kyllä, jokainen voi joutua samaan jamaan, se on totta. Sinun on syytä hyväksyä se tosiasia, että jokaisella ihmisellä on vapaus valita se kumppani. Sinun kirjoituksistasi ei paista kuin itsesääli. 

Onhan tämä ehkä vähän itsesäölin kuuloista tai sitten vain kuvittelet kaikki mt-potilaat säälittäviksi ja luulet että ollaan täällä päivät pitkät itkemässä.

Mutta en ole itsesäälissä! Minulka on toivoa ja tulevaisuuteni näyttää valoisalta. Ja mahdollisesti tulen jakamaan elämäni jonkun kivan naikkosen kanssa, olkoon sitten suomi mt-tapaus tai filippiiniläinen kaunotar, eihän sitäkään etukäteen voi tietää.

Tuo rahapuoli pitää ilmeisesti miettiä kuntoon jos aasiasta meinaa naikkosia hommailla. Mutta mitens tsäänssit suomi naisiin? Koetteko että mahdollisuuteni olisi paremnat, jos toisin itseni tietoisuuteen tämän ketjun tavoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä sen aasialaisen työkyvyttmyyseläkkeelläsi maksat?

Tässä voi tehdä osa-aikatöitä tähän eläkkeen päälle, niin sillä minä meinasin tulla toimeen. Ja kyllähän tällä eläkkeelläkin pärjäilee, kunhan ei törsäile mihinkään.

Aasiassa oletetaan länkkärimiehen elättävän vaimon koko perheen, esim ostamalla vanhemmille talon ja lähettämään rahaa joka kuukausi. Ei sulla ole siihen varaa.

Eikai ne kaikki sellaisia ole... tarkotan jotta eihän sillä naisella olisi muutakaan elättäjää ilman minuakaan kustantamassa elämistä. Tai ei siitä ainakaan takeita ole... Jos sitten perhe on ajatellut että nainen työnteolla kystantaisi perheen elatusta, niin luulisin ettei se niin kauhean kallista ole...

Mitä mieltä olette. Eikä tässä oo kirvestä heitetty kaivoon suominaistenkaan osalta, luuletteko että olisi tsäänssejä? Oon mt-potilas...

Jos olet mt ongelmien takia eläkkeellä, niin toinen mt ongelmainen on varmasti se, jonka kanssa natsaa. Mielenterveysongelmia on kuitenkin aika laaja kirjo, mutta valitettava tosiasia on se, että harva terve huolii kumppanikseen mielenterveyden vuoksi eläkkeellä olevan.

Ap, mun vanhemmat olivat molemmat mielenterveysongelmista eläkkeellä ja olivat naimisissa 56v äidin kuolemaan saakka. Kyllä sä ap voit löytää jonkun mielenterveysongelmista kärsivän naisen.

Tämä oli lohduttavaa kuulla. Sitä elämä voi onnistua ja olla hedelmällistä mielenterveyspotilaallakin. Ja pitkä avioliitto voi odottaa minuakin. Pitää mahdollisesti tsekata nuo Aasiankin vaihtoehdot, sillä toisen naimaikäisen sopivan kumppanin löytäminen suomesta mielenterveyspotilaista voi olla liian haastavaa.

Helpompi mennä vaikka thaimaahan ja joku baarityttö naida, niin luulisin.

No miksi sä et jo ole siellä? Jankutat täällä kuukaudesta toiseen samaa asiaa, vaikka voisit nytkin olla Pattiksella baarista vaimoa hakemassa.

Täältä oli tarkoitus vielä viimeisenä hätähuutona tulla tiedustelemaan mahikset suominaisiin, ennen kuin kone nousee ja pattiksella tavataan, ehkä. Olisin odottanut suomi naisilta huomattavasti avarakatseisempaa suhtautumista mt-ihmisiin sillä voi olla että joku teidän tutuista tai työkavereista salaa syö mt-lääkkeitä.

Sehän on ollut yleistymään päinkin tämä mt-ongelmat ihmisillä ja varsinkin kun lääketiede on kehittynyt sekä niitä diagnosoidaan aikaisempaa enemmän tehostetun terveydenhoidon takia.

Eihän sitä vielä sitäkään tiedä, milloin te itse alatte mt-asiakkaiksi jonkun koetun trauma psykoisin takia. Sen takia olisi parempi ettei liikaa tuomitsisi ketään ja omaisi liian kärkkäitä ja ehdottomia mielipiteitä ihmisistä. Enhän itsekäön voinut arvatakaan joutuvani mt-potilaaksi, mutta jonkinlainen ihmeellinen sattuma se oli.

Täällä ei ole kukaan sinua tuominnut. Kyllä, jokainen voi joutua samaan jamaan, se on totta. Sinun on syytä hyväksyä se tosiasia, että jokaisella ihmisellä on vapaus valita se kumppani. Sinun kirjoituksistasi ei paista kuin itsesääli. 

Onhan tämä ehkä vähän itsesäölin kuuloista tai sitten vain kuvittelet kaikki mt-potilaat säälittäviksi ja luulet että ollaan täällä päivät pitkät itkemässä.

Mutta en ole itsesäälissä! Minulka on toivoa ja tulevaisuuteni näyttää valoisalta. Ja mahdollisesti tulen jakamaan elämäni jonkun kivan naikkosen kanssa, olkoon sitten suomi mt-tapaus tai filippiiniläinen kaunotar, eihän sitäkään etukäteen voi tietää.

Tuo rahapuoli pitää ilmeisesti miettiä kuntoon jos aasiasta meinaa naikkosia hommailla. Mutta mitens tsäänssit suomi naisiin? Koetteko että mahdollisuuteni olisi paremnat, jos toisin itseni tietoisuuteen tämän ketjun tavoin?

Ihan ystävällisenä neuvona: Mitä rehellisempi olet kun treffailet, sitä paremmat mahdollisuudet ovat. Ja toisekseen, ei täällä vain yksi ihminen sinulle vastaile. Sivuhuomio

Vierailija
44/48 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule saamaan naista Suomesta. Etkä myöskään aasialaista kaunotarta. Ja miehestä ei ole mihinkää, jos isopyörä heittää. Siinä kaipaamasi vastaukset.

Vierailija
45/48 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit lentää sinne Aasiaan? Liputkin maksaa 500-600e. Miehenä maksat vaimon kuluja mm. asumisen, ruuan, vaatteet etc.

Lopettakaa 💩 jauhanta halvoista aasialaisista. Tuttavalla on aasialainen ja kyllä tämä osaa pyytää.

Vierailija
46/48 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tyypit ei kykene ostamaan vitosen lippuja Puolaan. Sen sijaan (yht'äkkiä) päästään Aasiaan (?)

Vierailija
47/48 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Oletko nuorena opiskellut mitään (kesken jääneet lasketaan)?

Minkä ikäisenä olet sairastunut?

Oletko ylipainoinen?

Miten käytät päiväsi, mitä harrastat, mitä mielenkiinnonkohteita?

Tutun mies on muuten bipolaarihäiriön takia eläkkeellä. Kun jätti päihteet kuntoutui täysin normaaliksi mutta koska eläkepaperit taskussa-> helppoa rahaa eikä halua työelämään. Ei hänen ikäisensä kouluttamaton ja vähäisellä työkokemuksella oleva kyllä pääsisikään mihinkään.

Vierailija
48/48 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeelle ei pääse, jos sairaus pysyy lääkkeillä kurissa. Ja kun pääsee, takana on jo pitkä työkyvyttömyys, eikä eläke ole häävi.

Huono trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi