Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla todella ruman ihmisen ystävä?

Vierailija
27.05.2015 |

Siinäpä se. Perusteluja...

Kommentit (25)

21/25 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä.

Vierailija
22/25 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:47"]Ylipainolle ainakin voisit tehdä jotain, jos se häiritsee sosiaalista elämääsi.
[/quote]
Arvaa kuinka olen yrittänyt... Olisi hyvä jos olisi niitä ystäviä tukena motivoimassa mutta olen yksin. Jaksan hetken skarpata ja pudottaa muutaman kilon kunnes ratkean syömään. Lapsena olin ainoastaan tosi ruma, tällä hetkellä ruma ja lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:21"] En haluaisi olla ilkeä ihminen, mutta mulla on kyllä pari tuttavaa jotka ovat hyvinkin kauneusihanteista poikkeavia... Eikä ole kyse mistään pienestä "ulkonäkövirheestä", vaan oikeasti silmiinpistävästä. Ja jollain tapaa kyllä häpeän heidän seuraansa, en voi sille mitään :( [/quote] Oletpa pinnallinen ja ilkeä. [/quote] En koe olevani. En ikinä arvostelisi tai haukkuisi heitä kenellekään julkisesti, enkä voisi tarkoituksella louksta ketään. Ainoastaan nyt tunnustin mielipiteeni anonyymina. Oma itseluottamukseni on sen verran huono, joten ehkä ajattelen liikaa muiden mielipiteitä... Ei saisi, tiedän. :(

[/quote]

Hienoa että osaat tunnustaa ajatuksesi itsellesi. Kuka tahansa voi laittaa kädet korvilleen ja hokea "kaikkiovatkauniitakaikkiovatkauniita", mutta vaatii mielenlujuutta kohdata omat "huonotkin" puolensa. Treenaa itsetuntoasi ja pohdi, mistä ajatuksesi johtuvat. Nykyajan yhteiskunta on toki erittäin ulkonäkökeskeinen, mutta yleensä takana voi olla myös jotain traumaperäistä. Oletko kokenut joskus oman ulkonäkösi rumana? Haetko usein hyväksyntää muilta, ennen kuin voit olla tyytyväinen itseesi? Monet kamppailevat näiden asioiden kanssa, ja ajatuksesi ovat täysin inhimillisiä, joskin oman mielenrauhasi vuoksi olisi hyvä, jos pääsisit niistä eroon.

Vierailija
24/25 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo itsesääli ei ainakaan auta... Kannattaa pyrkiä nauttimaan elämästä ja siitä millaiseksi on syntynyt. Sitä on turha jäädä märehtimään liiaksi.

Vierailija
25/25 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 10:21"]En haluaisi olla ilkeä ihminen, mutta mulla on kyllä pari tuttavaa jotka ovat hyvinkin kauneusihanteista poikkeavia... Eikä ole kyse mistään pienestä "ulkonäkövirheestä", vaan oikeasti silmiinpistävästä. Ja jollain tapaa kyllä häpeän heidän seuraansa, en voi sille mitään :( [/quote] He ovat facebookissakin ne eniten mulle kommentoivat... Jatkuvasti kirjoittelevat kuviini ja tilapäivityksiini. Taidan sitten olla pinnallinen kun vaivaannun tuollaisesta. :/ Livenä jutellaan ainoastaan silloin kun törmätään jossain, joten ei varsinaisesti siis mitään hyviä kavereita.

[/quote]

Voi helvetti. 

Mitäs sitten jos sulle sattuisi joku onnettomuus, jossa kasvoillesi kävisi jotain? Kuule kun se ulkonäkö on niin katoavaista. Ystävyyden ei tulisi olla. 

Kukaan ei voi kasvoilleen mitään, mikä ihme sä kuvittelet olevasi jos häpeät muiden puolesta heidän ulkonäköään ja oikein vaivaannut kuin joku sulle nyt sattuu jotain kommentoimaan koska kauneusstandardit...