17-vuotias ja 20-vuotias seurustelee!
Eikö 20-vuotias ole liian vanha 17-vuotiaalle?? Tyttäreni sanoi ennen kouluun lähtöään että aikoo jäädä uuden poikaystävänsä luokse koulunjälkeen, jolloin kysyin että "ai kukas se on" jne. Siinä samalla kuulin että hän on 20v. Eikö tuo ole liian iso ikäero??
Kommentit (18)
Hahahahaha. Älä nyt järkyty, mutta kun mä olin 17v, mulla oli 32 vuotias mies. Ja on muuten edelleen sama kaveri, 14vuoden ikäerolla ;-)
Miehet kypsyy vähän myöhemmin..
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:34"]ei ole
[/quote]
Minusta vaan tuntuu että 20-vuotias on liian vanha 17-vuotiaalle..ap
Mitä 20-vuotias mies näkee 17v tytössä?
Vakio ikäerohullumme vaan päästi päivä aivopierunsa.
Ei kannata ottaa vakavasti -näitä on tulossa vielä monta sataa lisää.
Riippuu tapauksesta. Joku voi olla 17-vuotiaana ujo ja lapsekas, mutta niin voi vielä 20-vuotiaskin olla. Jollain 17-vuotiaalla on puolestaan jo omia lapsia. Eli kannattaa arvioida kokonaistilannetta eikä heti tuomita.
Jos lapsesi on teinimäinen ja kiukutteleva 17-vuotias ja 20-vuotias on "koulunsa käynyt työssäkäyvä aikuinen", ikäero voi olla liian suuri.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:42"]Riippuu tapauksesta. Joku voi olla 17-vuotiaana ujo ja lapsekas, mutta niin voi vielä 20-vuotiaskin olla. Jollain 17-vuotiaalla on puolestaan jo omia lapsia. Eli kannattaa arvioida kokonaistilannetta eikä heti tuomita.
Jos lapsesi on teinimäinen ja kiukutteleva 17-vuotias ja 20-vuotias on "koulunsa käynyt työssäkäyvä aikuinen", ikäero voi olla liian suuri.
[/quote]
Tytär on kyllä kypsä, tai siis ei ole millään tapaa lapsellinen.ap
Tuo on paras keino 17v tytölle saada kyytiä. Siis autokyytiä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:31"]
Eikö 20-vuotias ole liian vanha 17-vuotiaalle?? Tyttäreni sanoi ennen kouluun lähtöään että aikoo jäädä uuden poikaystävänsä luokse koulunjälkeen, jolloin kysyin että "ai kukas se on" jne. Siinä samalla kuulin että hän on 20v. Eikö tuo ole liian iso ikäero??
[/quote]
Ikäeron sopivuus riippuu ihmisistä ja ihmisten iästä. Nuorena melko pienikin ikäero on liian suuri, mutta keski-iässä sama ikäero ei kiinnitä kenenkään huomiota.
Esimerkiksi minun tuleva vaimoni oli 13-vuotias sillä hetkellä, kun täytin 18. Siinä iässä ikäero olisi ollut suorastaan rikollisen suuri. Kun tapasin tulevan vaimoni, hän oli 19 ja minä 24 ja ikäero oli tavallista suurempi, mutta ei mahdoton. Nyt yli 20 vuotta myöhemmin, ikäero on mitätön.
Oman mieheni olen tavannut kun olen ollut 18, hän 25. Ikäero ei ole tuntunut meillä missään, maailmankuvat kohtaavat ja toisen kanssa on vaan luonnollista olla.
Ihmiset ovat erilaisia. Ottakaa myös huomioon että 20 mies voi olla vielä ihan lapsen kengissä, tottajan se on että osa miehistä kehittyy vähän hitaammin.
Ei tullut mieleenikään, että meidän 18-22-ikäeromme olisi ollut suuri aikoinaan :O Ei huolta!
Toistakymmentä vuotta naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 09:41"]Mitä 20-vuotias mies näkee 17v tytössä?
[/quote]
Tiukan pillun
Etkö ymmärrä, että 17 vee jätkät on usein kusipäisiä teinipellejä. Samaa ei voi sanoa esim. 20 v opiskelijasta, sen ikäisillä alkaa olla järkeä päässä
Tyttäreni kaveri 19v seurustelee ja on kihloissa 37v miehen kanssa. Onko ap liian suuri? Ei 17-20 todellakaan liian iso ikäero!! Kun ovat 25-28, ihan normaalia.
Täällä 30 vee mies jolla petikaverina 16 vee tyttö. Ei kuulemma kiinnosta oman ikäset jonnet.
Tapasin poikaystäväni kun olin 17, hän oli 25. Kaksikymppiset eivät ole niin aikuisia kuin voisi luulla. Ehkä sinua vain kauhistuttaa koska tyttäresi ikä NÄYTTÄÄ niin paljon pienemmältä. Ajattele sitä vain kolmen vuoden ikäerona. Tai kun tyttäresi on 20, poikaystävä on 23. Eihän se niin ihmeellistä ole.
mites 17 vuotias poika ja 20 vuotias nainen molemmat kypsiä tässä tilanteessa?
ei ole