Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marilyn Manson syytökset

Vierailija
24.01.2022 |

Miksei aiheesta saa keskustella? Tänään taas tullut uusia syytöksiä. Asiallisesti kiitos.

Kommentit (257)

Vierailija
101/257 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin nuorena Amerikassa vanhempien töiden vuoksi. Olin sopivasti teini kun Marilyn Manson näkyi ensimmäistä kertaa MTV:llä ja alkoi sen myötä näkyä myös erilaisissa iltapäivien talk showssa sekä otsikoissa. Antichrist Superstarin julkaisun muistan. Siihen aikaan Marilynia pidettiin Amerikassa oikeasti itse paholaisena, häneen suhtauduttiin aivan hirveän negatiivisesti jopa sinisissä osavaltioissa. Menin myös ekaa kertaa oikealle keikalle niihin aikoihin ja sehän oli juuri Dead to the World kiertueella. Kaupunkia en paljasta mutta veikkaanpa olevani ainoa suomalainen joka näki hänet livenä tuohon aikaan. Keikka oli aivan uskomattoman hyvä. En ole sen jälkeen kokenut mitään sellaista keikkaa. Yleisö oli kuin hurmoksessa kun Antichrist esitettiin livenä. Muistan että areenan ulkopuolella oli mielenosoittajia, siis ihan oikeasti kyltit kädessä uskovaiset häntä pelkäsivät. Manson oli public enemy number one silloin. Kuten joku sanoikin aiemmin että miehen musiikkia on vaikea ymmärtää ilman taustoja niin olen samaa mieltä. Harmi että todennäköisesti syyllistyi myös kauheuksiin. Hän uskalsi olla erilainen ja vastustaa amerikkalaisten tekopyhyyttä. Probsit voin edelleen antaa hänelle siitä.

Dead to the world -kiertue ylettyi Suomeen ja olin itse Helsingissä katsomassa keikan. Yksi parhaita keikkoja ikinä. 🙂

Sulla menee sekasin nyt Dead to the World ja Guns God and Government. Manson oli ekaa kertaa Suomessa 2001.

Mä olin muuten katsomassa Mansonia silloin. En ole mikään fani, en ollut silloinkaan, mutta sain lipun halvalla.

Itsekin olin, se metsästi muuten tyttöjä silloin suomessakin backstagelle.

Huono live esiintyjä, näin sen myös englannissa, olikohan vuosi -98.

Googletin, ja siis milton keynes, vuonna -99. Oli siis huonoin niistä bändeistä siellä, sepultura oli siellä myös, ja metallica, ihmiset meni ihan sekaisin metallican esityksestä.

Katsoin sen sieltä ylempää, ja oli mahtavaa nähdä se valtava ihmismassa ihan innoissaan metallicasta.

Manson oli tosiaan ihan kamala, ja sen ääni ihan rikki, eikä sillä ollut paljon yleisöä.

Mietin, onko Manson ollut aina enemmän pinnalla temppuilunsa kuin musiikkinsa takia. Tosin tunnen kyllä joitain ihmisiä, jotka ovat tykänneet hän musiikistaankin tosi paljon.

Itsekin siis pidän sen musiikista, mutta olen sitä mieltä, että sen kuuluisuus on 99% juuri sen imagoa, ja se osui oikeaan aikaan oikeaan zeitgeistiin.

Vierailija
102/257 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin nuorena Amerikassa vanhempien töiden vuoksi. Olin sopivasti teini kun Marilyn Manson näkyi ensimmäistä kertaa MTV:llä ja alkoi sen myötä näkyä myös erilaisissa iltapäivien talk showssa sekä otsikoissa. Antichrist Superstarin julkaisun muistan. Siihen aikaan Marilynia pidettiin Amerikassa oikeasti itse paholaisena, häneen suhtauduttiin aivan hirveän negatiivisesti jopa sinisissä osavaltioissa. Menin myös ekaa kertaa oikealle keikalle niihin aikoihin ja sehän oli juuri Dead to the World kiertueella. Kaupunkia en paljasta mutta veikkaanpa olevani ainoa suomalainen joka näki hänet livenä tuohon aikaan. Keikka oli aivan uskomattoman hyvä. En ole sen jälkeen kokenut mitään sellaista keikkaa. Yleisö oli kuin hurmoksessa kun Antichrist esitettiin livenä. Muistan että areenan ulkopuolella oli mielenosoittajia, siis ihan oikeasti kyltit kädessä uskovaiset häntä pelkäsivät. Manson oli public enemy number one silloin. Kuten joku sanoikin aiemmin että miehen musiikkia on vaikea ymmärtää ilman taustoja niin olen samaa mieltä. Harmi että todennäköisesti syyllistyi myös kauheuksiin. Hän uskalsi olla erilainen ja vastustaa amerikkalaisten tekopyhyyttä. Probsit voin edelleen antaa hänelle siitä.

Dead to the world -kiertue ylettyi Suomeen ja olin itse Helsingissä katsomassa keikan. Yksi parhaita keikkoja ikinä. 🙂

Sulla menee sekasin nyt Dead to the World ja Guns God and Government. Manson oli ekaa kertaa Suomessa 2001.

Mä olin muuten katsomassa Mansonia silloin. En ole mikään fani, en ollut silloinkaan, mutta sain lipun halvalla.

Itsekin olin, se metsästi muuten tyttöjä silloin suomessakin backstagelle.

Huono live esiintyjä, näin sen myös englannissa, olikohan vuosi -98.

Mulle jäi mielikuva, että Manson oli jotenkin tosi flegmaattinen lavalla. Ehkä päihteiden ansiosta.

Se on vaan aika lahjaton esiintyjä.

Tuo sen fanijuttu on niin kuin kulttimainen, tai siis oli, joten niille sen onneton esiintyminen oli ihan yhdentekevää, se oli manson ja sen takia fanien mielestä ok, vaikka olikin aika huono livenä.

Joo, selvästi sillä on laaja ja todella fanaattinen fanikunta. Sillähän Manson on uhkaillut myös monia ihmisiä. Siitä lähtien, kun Wood nimesi Mansonin, mä oon lukenut tosi paljon näistä tapauksista, ja Mansonista on kyllä selvinnyt asioita, joita en olisi kyllä millään uskonut (esim. että hän on käyttänyt tosi paljon aikaa ihmisten vainoamiseen ja kiusaamiseen netissä).

Todella ällöttävää, en tiennyt sillä olevan vieläkin paljon faneja, ja kauheaa, jos ne käy noiden paljastajien kimppuun, mautonta.

Harmittaa kyllä, että itsekin fanitin sen musiikkia ennen, pidin todella paljon siitä kauhuelokuva tunnelmasta ja sellaisesta amerikkalaisuuden tekopyhyyden halveksunnasta sen musiikissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/257 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällästä satanistiä ihmiset ihailee. Repii raamattuja keikoilla.

Tämä kammottava satanisti joutui hampaisiin Columbinen ammuskelujen jälkeen jolloin häneltä kysyttiin:

-Jos paikalla olisi ammuskelusta selvinneitä mitä haluaisit sanoa?

Tähän tämä kammottava satanisti vastasi:

-En sanoisi mitään vaan kuuntelisin mitä heillä on sanottavanaan

Sen jälkeen, mitä olen Mansinista viimeisen vuoden aikana lukenut, en todellakaan ajattele, että häntä kiinnostaisi kuunnella teinien ahdistuksista. Hän on ennemmin ihminen, joka nauttii toisten ahdingosta. Mutta voihan sitä kameralle esiintyä.

Vierailija
104/257 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock, huumeet, kaikkivaltiaat kukkopojat ymv ovat niin eilistä - väljähtänyttä, koomistakin välillä, mutta sitten taas vain hymytöntä, ahdistunutta taparikollisuutta. Ei uskoisi, että rock on ollut joskus muinoin kapinallista ja uutta luovaa. Nyt se on vain taantumuksellista ja kaavamaista. 

Elkää hyvät ihmiset puhuko tällaisen roskaviihteen kohdalla taiteesta. Se on hirvittävää taiteen ja taiteilijoiden häpäisemistä ja sellaista kulttuurinomimista - siis yritetään omat tekeleet liittää jotenkin taiteeksi ja taiteen tekemiseksi, vaikka kyse on vain viihteestä ja  rahasta ja siitä että saa helposti pllua ja voi vihata naisia oikein urakalla ja häpäistä niitä urakalla. Trashmiehen unelmaahan tuo rock nykyään on. Takapajuista ja tympeää ja tylsää.

Vierailija
105/257 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava ukko eikä yllätä yhtään.

Vierailija
106/257 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rock, huumeet, kaikkivaltiaat kukkopojat ymv ovat niin eilistä - väljähtänyttä, koomistakin välillä, mutta sitten taas vain hymytöntä, ahdistunutta taparikollisuutta. Ei uskoisi, että rock on ollut joskus muinoin kapinallista ja uutta luovaa. Nyt se on vain taantumuksellista ja kaavamaista. 

Elkää hyvät ihmiset puhuko tällaisen roskaviihteen kohdalla taiteesta. Se on hirvittävää taiteen ja taiteilijoiden häpäisemistä ja sellaista kulttuurinomimista - siis yritetään omat tekeleet liittää jotenkin taiteeksi ja taiteen tekemiseksi, vaikka kyse on vain viihteestä ja  rahasta ja siitä että saa helposti pllua ja voi vihata naisia oikein urakalla ja häpäistä niitä urakalla. Trashmiehen unelmaahan tuo rock nykyään on. Takapajuista ja tympeää ja tylsää.

Olet niin oikeassa.

Tuo myös koskee melkein kaikkia musiikin genrejä nykyään.

Vierailija
107/257 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoista yleistystä. Makuasioitahan nämä on ja taide on täysin tulkitsijasta kiinni. Nään taiteen niin sanoinkuvailemattoman laajana konseptina, että en lähtis määrittelemään mikä on taidetta/taiteilija.

Vierailija
108/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas ollut mies otsikoissa. Ei tämä kohu lopu hänen osaltaan ikinä.

Vierailija
109/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että tulee kaikki ilmi. Hän on saanut sikailla jo kymmenet vuodet.

Vierailija
110/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi monet yrittää nyt hyötyä tästä ja rahastaa.. Tsemppiä Mansonille! Toivottavasti tulis taas keikalle 🙂

Vierailija
111/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi monet yrittää nyt hyötyä tästä ja rahastaa.. Tsemppiä Mansonille! Toivottavasti tulis taas keikalle 🙂

Tätä mä aina ihmettelen, että kun jotkut naiset kertovat, että joku on käyttänyt seksuaalisesti hyväksi tmv., niin sanotaan, että yritetään hyötyä ja rahastaa. Kerropa nyt ihan tarkalleen, mitä hyötyä ja rahaa vaikkapa Evan Rachel Wood tästä saa?

Vierailija
112/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Marilyn Manson fani, mutta inhottaa jos on tehnyt jotain tuollaista, koska mielestäni vaikuttaa ihan tosi fiksulta tyypiltä ainakin mitä haastatteluita olen nähnyt. Lyönyt kaiken maailman hihhuleille luun kurkkuun älykkäillä vastauksillaan haastatteluissa. Mutta kyllähän tuollainen käytös on häneltä ihan odotettavaa.... voi varmaan jopa fanitkin sen myöntää. Eikö hän pannut siamilaisia kaksosiakin tms? ja on muutenkin kaikkeen bdsm ja synkkiin juttuihin kallellaan.

Vierailija
113/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä aina ihmettelen, että kun jotkut naiset kertovat, että joku on käyttänyt seksuaalisesti hyväksi tmv., niin sanotaan, että yritetään hyötyä ja rahastaa. Kerropa nyt ihan tarkalleen, mitä hyötyä ja rahaa vaikkapa Evan Rachel Wood tästä saa?

Naamansa lehtiin ja säälipisteitä. Lisäksi yrittää saada korvauksia oikeudenkäynnissä. Uskon, että oli innoissaan mukana ja nyt jälkeenpäin kaduttaa..

Vierailija
114/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli nuorena tosi pelottavan näköinen. Saisin sydärin jos kävelisi kadulla vastaan. Nykyään vanhempana se on lähinnä huvittavan näköinen kun naama roikkuu ja on muutenkin lihonut kymmeniä kiloja :D

Vierailija
115/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamansa lehtiin ja säälipisteitä. Lisäksi yrittää saada korvauksia oikeudenkäynnissä. Uskon, että oli innoissaan mukana ja nyt jälkeenpäin kaduttaa..

Mitä hän tekee naamallaan lehdissä ja säälipisteillä? Wood on menestynyt näyttelijä. Miten voi saada korvauksia oikeudenkäynnissä, kun rikokset ovat vanhentuneet (ja sen takia Wood on ollut vuosia mukana kampanjoimassa lakimuutosta, jonka ansioista lähisuhdeväkivaltarikokset eivät vanhenisi niin nopeasti).

Jos et ole oikein perehtynyt tähän tapaukseen, mihin perustat tuon uskosi?

Vierailija
116/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, liputan paskat keskustelut heti alkuun.

Vierailija
117/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitiköhän Evanin saada video pois kun hävettää omat Lolita-sekoilunsa? Hänhän oli aikoinaan liehitellyt Mansonia tikkarit ja sydänlasit silmillä. En syyllistä mutta kertoo ettei hänelläkään kaikki ok. Ei ihmekään että päätyi tuollaiseen suhteeseen.

Vierailija
118/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitiköhän Evanin saada video pois kun hävettää omat Lolita-sekoilunsa? Hänhän oli aikoinaan liehitellyt Mansonia tikkarit ja sydänlasit silmillä. En syyllistä mutta kertoo ettei hänelläkään kaikki ok. Ei ihmekään että päätyi tuollaiseen suhteeseen.

Voisin kuvitella, että tuosta videosta tulee ihan jotain muuta mieleen kuin häpeä? Ja miten niin muka oli liehitellyt sydänlaseilla ja tikkarilla?

Vierailija
119/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella, että tuosta videosta tulee ihan jotain muuta mieleen kuin häpeä? Ja miten niin muka oli liehitellyt sydänlaseilla ja tikkarilla?

No mitähän siitä tulee? Puhui ihan lämpimikseen 2016 asti. Sitten muuttui ääni kellossa.

Mansonin ja lähipiirin mukaan Evan liehitteli miestä. Ilmestyi oven taakse vetämään huumausaineita ja pettämään Mansonin kanssa Ditaa.

Evan kapinoi liian kovaa ja nyt katuu.

Vierailija
120/257 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitähän siitä tulee? Puhui ihan lämpimikseen 2016 asti. Sitten muuttui ääni kellossa.

Mansonin ja lähipiirin mukaan Evan liehitteli miestä. Ilmestyi oven taakse vetämään huumausaineita ja pettämään Mansonin kanssa Ditaa.

Evan kapinoi liian kovaa ja nyt katuu.

Mä en ymmärrä, mitä sun viestisi tarkoittaa. Siis onko sulla sellainen oletus, että yleensä ihmiset, jotka ovat olleet traumaattisessa ja väkivaltaisessa suhteessa, jotenkin puhuvat siitä asiasta kevyesti ja heti kaikille? Vai olisko kuitenkin niin, että nuo asiat voivat tulla ulos vasta pitkän ajan kuluttua?

Ei se, että on väkivaltaisessa suhteessa jonkun kanssa, ole mitään kapinointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme