Mun sossupummiex ja hänen nyxä ostivat asunnon, MITEN?
Miten voi olla mahdollista??? Kumpikaan ei käy töissä, eivät KAI ole mitään perineet, mies maksaa minimielarit?? Asunto Tampereen keskustassa, eli ei ihan halpa kun huoneitakin on kai kolme? Ainakin lapset puhui omasta huoneesta.
Kommentit (32)
Voitko uskoa että Tampereen keskustassa on ihan tavallisia vuokra-asuntoja. Tosin vuokra on järjetön mutta kuitenkin. Googlaa se osoite niin tiedät tai katso suurimmat vuokranantajat.
Yksityisetkin vuokraavat asuntojaan.
Jos ne voitti sen 7 miljoona viikonloppuna lotossa?
no niinpä. sossu varmaan maksoi käsirahan, varsinkin jos nyksällä on tummaiho. Tai koska oikeistohallitusta odotellessa kapitalistiset mahdollisuudet avautuivat kaikille pelkästä odotuksen ilosta.
Niin se vaan naapuritalon sossurahoilla elävä pojankloppikin ajaa Audilla. Itse on kertonut saavansa sieltä rahaa ja asunto on ns. sossun kämppä. Juuri puhui auton vaihtamisesta uudempaan, no, jonkun muun nimissä/omaisuuttahan sen täytyy olla.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:52"]Niin se vaan naapuritalon sossurahoilla elävä pojankloppikin ajaa Audilla. Itse on kertonut saavansa sieltä rahaa ja asunto on ns. sossun kämppä. Juuri puhui auton vaihtamisesta uudempaan, no, jonkun muun nimissä/omaisuuttahan sen täytyy olla.
[/quote]
Kerrohan, mikä on sossun kämppä?
Miehellä ollut aina rahaa, tietää et olet rahanahne ämmä. ei ole vihjannut sinulle rahoista,eikä ole ikinä käynyt sossussa siirtänyt toiselta tililtä aina vain mitä tarvitsee. Nyt on ihanan naisen löytänyt voi käyttää rahojaan, on muutenkin onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:52"]Niin se vaan naapuritalon sossurahoilla elävä pojankloppikin ajaa Audilla. Itse on kertonut saavansa sieltä rahaa ja asunto on ns. sossun kämppä. Juuri puhui auton vaihtamisesta uudempaan, no, jonkun muun nimissä/omaisuuttahan sen täytyy olla.
[/quote]
Kerrohan, mikä on sossun kämppä?
[/quote]
Kaupungin vuokrataloista varataan joitakin asuntoja ns. sosiaalitapauksille. Tässäkin asunnossa on edelliset olleet alkoholisteja tai linnakundeja.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 06:48"]
Sossu ei muuten anna rahaa, jos omaisuutta ei ensin myydä. Joten ap taitaa luulla.
[/quote]
höpö höpö. Mitään myyntivelvoitetta ei ole.
Tampereen keskustan asuntojen hinnat on hurjassa nousussa. Kelpais asua
Töitä voi tehdä kotonakin. Itse luulen, että ap:ta vedätetään. Minuakin moni luuli työttömäksi, kun minulla oli yritys kotona yhdessä huoneessa.