Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun sossupummiex ja hänen nyxä ostivat asunnon, MITEN?

Vierailija
27.05.2015 |

Miten voi olla mahdollista??? Kumpikaan ei käy töissä, eivät KAI ole mitään perineet, mies maksaa minimielarit?? Asunto Tampereen keskustassa, eli ei ihan halpa kun huoneitakin on kai kolme? Ainakin lapset puhui omasta huoneesta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä voi tehdä kotonakin. Itse luulen, että ap:ta vedätetään. Minuakin moni luuli työttömäksi, kun minulla oli yritys kotona yhdessä huoneessa. 

Vierailija
22/32 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko uskoa että Tampereen keskustassa on ihan tavallisia vuokra-asuntoja. Tosin vuokra on järjetön mutta kuitenkin. Googlaa se osoite niin tiedät tai katso suurimmat vuokranantajat.
Yksityisetkin vuokraavat asuntojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne voitti sen 7 miljoona viikonloppuna lotossa?

Vierailija
24/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niinpä. sossu varmaan maksoi käsirahan, varsinkin jos nyksällä on tummaiho. Tai koska oikeistohallitusta odotellessa kapitalistiset mahdollisuudet avautuivat kaikille pelkästä odotuksen ilosta.

Vierailija
25/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan naapuritalon sossurahoilla elävä pojankloppikin ajaa Audilla. Itse on kertonut saavansa sieltä rahaa ja asunto on ns. sossun kämppä. Juuri puhui auton vaihtamisesta uudempaan, no, jonkun muun nimissä/omaisuuttahan sen täytyy olla.

Vierailija
26/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:52"]Niin se vaan naapuritalon sossurahoilla elävä pojankloppikin ajaa Audilla. Itse on kertonut saavansa sieltä rahaa ja asunto on ns. sossun kämppä. Juuri puhui auton vaihtamisesta uudempaan, no, jonkun muun nimissä/omaisuuttahan sen täytyy olla.
[/quote]
Kerrohan, mikä on sossun kämppä?

Vierailija
27/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ollut aina rahaa, tietää et olet rahanahne ämmä. ei ole vihjannut sinulle rahoista,eikä ole ikinä käynyt sossussa siirtänyt toiselta tililtä aina vain mitä tarvitsee. Nyt on ihanan naisen löytänyt voi käyttää rahojaan, on muutenkin onnellinen.

Vierailija
28/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 11:52"]Niin se vaan naapuritalon sossurahoilla elävä pojankloppikin ajaa Audilla. Itse on kertonut saavansa sieltä rahaa ja asunto on ns. sossun kämppä. Juuri puhui auton vaihtamisesta uudempaan, no, jonkun muun nimissä/omaisuuttahan sen täytyy olla.
[/quote]
Kerrohan, mikä on sossun kämppä?
[/quote]
Kaupungin vuokrataloista varataan joitakin asuntoja ns. sosiaalitapauksille. Tässäkin asunnossa on edelliset olleet alkoholisteja tai linnakundeja.

Vierailija
29/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrat keskustassa päälle 2 k

Vierailija
30/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvarit

Vierailija
31/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 06:48"]

Sossu ei muuten anna rahaa, jos omaisuutta ei ensin myydä. Joten ap taitaa luulla.

[/quote]

höpö höpö. Mitään myyntivelvoitetta ei ole.

Vierailija
32/32 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen keskustan asuntojen hinnat on hurjassa nousussa. Kelpais asua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi