Paneminen kesken häiden, wtf
Vietimme viikonloppuna häämme eräänlaisessa maatilamatkailupaikassa, jossa on huoneita yöpymistäkin varten. Olimme varanneet nukkumapaikat kaukaa tulleille sukulaisille sekä minun ja mieheni vanhemmille. Oli oikein ihanat häät ja kaikki meni hyvin, mutta jossain vaiheessa iltaa miehen kaverin vaimo tuli kuiskuttamaan että hänellä on juuri nyt kuukauden hedelmällisin päivä ja että heidän pitäisi käydä nopeasti "hoitamassa homma". Kysyi voisivatko käyttää yhtä huonetta, jos laittavat oman pyyhkeensä sängyssä alleen.
Sen tiesinkin jo ennestään että heillä kova yritys päällä, mutta tuo kysymys löi mut kyllä ällikällä :O En ollut uskoa korviani, eikä hän edes ollut mitenkään humalassakaan. Olikohan kysymys jokin hääjekku, vai voiko noin pimeitä ihmisiä oikeasti olla? No, ainakin jotain muisteltavaa jäi :D
Kommentit (33)
No ei toi itse paneminen ole mikään ongelma. Sen julistaminen on mun mielestä vähän tökeröä. Niin ja tosiaan pyyntö huoneeseen, olisivat maksaneet oman huoneen.
Seuraavaksi syyttävät hääparia siitä, kun eivät saa lasta :D
Kukaan ei ihmettele että tällaiset ihmiset sitten ylipäätään yrittävät lasta ja todennäköisesti saavatkin. Minä en edes lähtisi puhumaan omista intiimiasioistani tuolla tavalla, puhumattakaan siitä että jos asia on tärkeä, niin sen huoneen voi kustantaa itse.
Eikö nykyajan nuorille enää vessa/auto kelpaa?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:54"]
Hyi helvetti. Ette kai antaneet lupaa?
[/quote]
Ei annettu. Sanoin mahdollisimman kohteliaasti että huoneet on varattu yöpyjille.
ap
[/quote]
Lapsen yrittäminen, tuo nyky-yhteiskunnan perverssein teko.
[/quote]
Lapsi - kauhein ympäristörikos minkä etenkin länsimaalainen voi tehdä. Joten jos ostat luomua, ja yrität säästää luontoa, kannattaa unohtaa lapsen tekeminen, sillä lapsesi tulee elämänsä aikana kuluttamaan yli tuhat kertaisesti sen mitä itse yrität "säästää" luontoa.
Ja jos sinulla on jo lapsi, niin voit vain ajatella että sen tekeminen oli luonnolle katastrofaalisempi teko kuin öljyvuoto itämerellä.
[/quote]
Jätä sinä lapset tekemättä. Et pysty vaikuttamaan muiden päätöksiin naiivilla syyllistämiselläsi.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:13"]
Itse voisin harrastaa seksiä myös päivällä. Miksipä ei. Toki sen voi hoitaa muuallakin kuin huoneessa.
[/quote]
Ohoo, mikä nainen! Seksiä PÄIVÄLLÄ. Taidat olla seksipeto oikein!!!
Meille tuli kerran eräs pariskunta kylään. 5 minuuttia meillä olon jälkeen lääppivät toisiaan ym ja kysyivät, että saadaanko käydä tuossa teidän makkarissa puuhaamassa :o En todellakaan antanut lupaa. En halua, että minun tietääkseni meidän sängyllä toiset hässii ja varsinkaan en halua olla kuuntelemassa sitä touhua!
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 08:07"]Eikö nykyajan nuorille enää vessa/auto kelpaa?
[/quote]
Kelpaa. Jos panettaa tarpeeks, niin koulunkin vessa on ok. Ja metsä. Ap kohtasi vain jonkun hörhön.
N17
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 00:17"]Sulla oli huone, jota et itse tarvinnut, mutta et antanut ystäväsi käyttää parasta päivää. Provo.
[/quote]
Opettele lukemaan. Ap:lla ei ollut huonetta eikä kukaan vähänkään järjellä varustettu lupaa jonkun toisen huonetta panopaikaksi.
En vaan ymmärrä. Missä tää pariskunta aikoi itse yöpyä? Eikö sitä siemennystä ois voinut tehdä vasta siinä vaiheessa kun on omassa sängyssä? En voi kuvitella tuollaisia ihmisiä. Ja tosiaan jos miehellä oli jo oystyssä niin eikö siellä ollut muka yhtään vessaa tai puskaa missä tökätä? Kenelle tulee mieleen mennä kertomaan jollekin miehen kaverin tulevalle vaimolle et nyt myö mennään nussimaan lits läts
Ei kai siihen panemiseen huonetta tarvitse. Voihan sen tehdä vaikka autossa...
Se on kyllä perinne että bestman kellistää morsiusneidon. Jossain kulttuurissa hääseremoniaan kuuluu että jokainen miespuolinen vieras makaa morsiamen.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 07:12"]
Se lapsenteko luomuna ole mitään minuutintarkkaa touhua. Riittää jos päivää ennen ja päivä jälkeen hoitaa siemenet sisään, luulis vähän tyhmemmänkin tajuavan biologiaa sen verran. Ehkä oli tylsät bileet ja paneminen tuntui hyvältä vaihtoehdolta pönötykselle?
[/quote]
Kts kohta 21. Olen tosiaan näitä idioottimaisia lastenhankkijoita nähnyt, ja en yhtään ihmettele jos kärsitään sekundaarisesta lapsettomuudesta kun eletään kellontarkalla aikataululla hirveällä stressillä ja heti ekoina kuukausina ei tärppääkään. Mietin vain paljon lähipiiri kärsii noiden ihmisten kiukuttelusta ja voivottelusta sekä paljon noilla kuluu rahaa niihin perkeleen kusitikkuihin. Mä en ainakaan pystynyt olemaan tekemisissä enää parin tapauksen kanssa, koska en kestänyt sitä puhdasta ääliömäisyyttä. Jotain rajaa - miksei vain huolehdi itsestään, jätä viinaa vähemmälle ja harrasta entiseen tahtiin aviollisuuksia ja kun alkaa menkat olemaan jäljessä niin tikuta siinä vaiheessa :p Joojoo eikä tarvitse jeesustella nyt "tiedät sitten itse kun yrität lasta"
Se lapsenteko luomuna ole mitään minuutintarkkaa touhua. Riittää jos päivää ennen ja päivä jälkeen hoitaa siemenet sisään, luulis vähän tyhmemmänkin tajuavan biologiaa sen verran.
Ehkä oli tylsät bileet ja paneminen tuntui hyvältä vaihtoehdolta pönötykselle?