Miten puhdistaa hiusharja jossa on
hirveästi pölyä kerääntynyt piikkien väliin? Pesen harjan noin kerran viikossa pesuaineella mutta pöly ei lähde.
Kommentit (6)
Itse vetelen pölyä ja hiuksia neulalla tai jollain vastaavalla. Pesen saippua niin että pyörittelen shampoota sormilla piikkien juureen ja toistan kunnes kaikki on lähtenyt.
Mä liotan lämpimässä tiskipesuainevedessä ja sit sormilla vedän harjaksista moskat pois. Ja jos ei puhdistu, ostan uuden harjan. :)
Pitää kokeilla noita ehdotuksia. :) Tässä on tosiaan piikit tuppoina niin että yhdessä tupossa on väh. 10 piikkiä ja näihin tiheisiin piikkituppoihin on kertynyt pölyä. Piikit eivät ole metallia, vaan jotain pehmeämpää materiaalia. Hyvä harja, mutta vaikea puhdistaa.
Vaihtoin ton takia tangle teezeriin, kun siihen ei tartu. Muuta hyötyä siitä harjasta ei olekaan. Se on ilmeisesti kehitetty ohuthiuksisille ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:15"]
Vaihtoin ton takia tangle teezeriin, kun siihen ei tartu. Muuta hyötyä siitä harjasta ei olekaan. Se on ilmeisesti kehitetty ohuthiuksisille ihmisille.
[/quote]
Voisin ostaa tuollaisen kakkosharjaksi. Mulla on normaalipaksut hiukset, varmaan sopisi näihinkin. -ap
Laita astianpesukoneeseen ja puhdasta tulee.