Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten puhdistaa hiusharja jossa on

Vierailija
26.05.2015 |

hirveästi pölyä kerääntynyt piikkien väliin? Pesen harjan noin kerran viikossa pesuaineella mutta pöly ei lähde. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita astianpesukoneeseen ja puhdasta tulee.

Vierailija
2/6 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vetelen pölyä ja hiuksia neulalla tai jollain vastaavalla. Pesen saippua niin että pyörittelen shampoota sormilla piikkien juureen ja toistan kunnes kaikki on lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liotan lämpimässä tiskipesuainevedessä ja sit sormilla vedän harjaksista moskat pois. Ja jos ei puhdistu, ostan uuden harjan. :)

Vierailija
4/6 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kokeilla noita ehdotuksia. :) Tässä on tosiaan piikit tuppoina niin että yhdessä tupossa on väh. 10 piikkiä ja näihin tiheisiin piikkituppoihin on kertynyt pölyä. Piikit eivät ole metallia, vaan jotain pehmeämpää materiaalia. Hyvä harja, mutta vaikea puhdistaa. 

Vierailija
5/6 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoin ton takia tangle teezeriin, kun siihen ei tartu. Muuta hyötyä siitä harjasta ei olekaan. Se on ilmeisesti kehitetty ohuthiuksisille ihmisille.

Vierailija
6/6 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 23:15"]

Vaihtoin ton takia tangle teezeriin, kun siihen ei tartu. Muuta hyötyä siitä harjasta ei olekaan. Se on ilmeisesti kehitetty ohuthiuksisille ihmisille.

[/quote]

Voisin ostaa tuollaisen kakkosharjaksi. Mulla on normaalipaksut hiukset, varmaan sopisi näihinkin. -ap