Keski-ikäinen! Minkä ikäisenä lakkasit käymästä ulkona?
Kommentit (52)
Bilettämässä en ole käynyt ainakaan 22 vuoteen. Vanhin lapseni on nyt parikymppinen ja juhliminen ei ole kiinnostanut yhtään. Juhliminen ei kiinnosta myöskään tätä 20 vuotiasta tytärtäni tai hänen ystäviään.
Ehkä kolmekymppisenä lasten ollessa pieniä. Toki saatan edelleen käydä syömässä illalla ja ehkä yhdellä. Mua ei saisi enää kirveelläkään jonottamaan johonkin yökerhoon. Pidin sitä jo omituisena nuorempana. Me oltiin viemässä puljuun rajaa ja ovella joku poke käytti meihin valtaansa. No, toki ymmärrän, että liikaa porukkaa ei saa ottaa.
Parikymppisenä sitä alkoi sen verran aikuistua.
Lopetin yökerhoissa ja baareissa käymisen kun rupesin käymään maksullisissa naisissa.
Ja totta puhuen, ei ole mikään trolli. Elintapani ovat nyt terveellisemmät. Niin hullulta kun se kuulostaakin, haluan näyttää hyvältä kun menen 'ammattilaisen" luokse. Treenaan ja pukeudun siististi eikä ole enää krapula aamuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin lopetan koskaan, nytkin olen baarissa. M42
Olen ylitänyt keski iän!Käyn hautaan asti paarissa,ravintolat.Vaikka rollatorilla tai pyörätuolilla.Elämän iloni ei kiinni iästä, ikä on vain numeroita.terv. vanha nainen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tänäänkin kävin kävelylenkillä ulkona. -46v
Älä nyt vain sano, että kävelit kävelysauvojen kanssa.
Jos baarikännäystä tarkoitat niin alle kolmekymppisenä. Jos taas yleisesti ulkona käymistä niin en ole lopettanut. Tänäänkin kävin reilun tunnin kävelylenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin lopetan koskaan, nytkin olen baarissa. M42
Olen ylitänyt keski iän!Käyn hautaan asti paarissa,ravintolat.Vaikka rollatorilla tai pyörätuolilla.Elämän iloni ei kiinni iästä, ikä on vain numeroita.terv. vanha nainen
Siltä tekstisi kuulostaakin, eli jatka vain ryyppäämistäsi, olet sillä tiellä jo pitkällä!
En tiedä vielä, kun olen vasta vähän yli 60-vuotias. Sitten lopetan, kun kunto ei kestä.
Olen 20 vuotias, enkä aio koskaan edes aloittaa.
Ulkoilen lähes päivittäin. Mutta jos baarissa käynnistä puhutaan niin en oikeastaan ikinä ole käynyt. Olen sinne vain päätynyt yleensä puolison mukana. En viihdy niissä.
Keski-ikäiset kyllä tietää mitä käydä ulkona tarkoittaa. Taitaa jonnet provoilla ulkoiluineen.
Siinä vaiheessa kun huomasin lukevani yökerhossa kirjaa puhelimesta samalla kun muu pöytäseurue huusi kuulematta toisiaan sen musiikin yli.
Humalaiset ihmiset on totaalinen turn off.
Alle 30v, kun 'toukat' syntyivät :)
-Mr. Mister
Yksissä kotibileissä kävin opiskeluaikoina ja viivyin siellä sellaisen vajaan vartin
Täytän pian 43, enkä ole vieläkään lopettanut. Nythän se vasta on uudelleen helpottunut, kun lapset ovat jo niin isoja, että he voivat jäädä kotiin, jos mieheni kanssa halutaan tuulettumaan.
Viihteellä käyminen on tosin vähän muuttunut. Yökerhot ei kiinnosta enää, mutta pubeissa, ravintoloissa syömässä ja keikoilla käydään. Festarit kuuluvat myös kesään yhä selkeästi. Harvemmin lähdetään kahdestaan, vaikka sekin on ihan kivaa. Yleensä nähdään suunnitellusti muutamaa kaveripariskuntaa ja tullaan myös ajoissa kotiin. Mieheni ei juo ollenkaan, enkä itsekään tykkää humaltua. Siksikin illat ovat nykyään rauhallisempia.
Kysymys niille keski-ikäisille, jotka olette lopettaneet baareissa käynnin kokonaan, niin oletteko perheellisiä/parisuhteessa vai sinkkuja ja vaikuttaako tämä siihen, että käytkö baareissa viihteellä vai et ?
Viihteellä käyminen ei ole koskaan ollut minun juttuni. Taisin käydä ravintolassa vain muutaman kerran nuoruudessani. Tapasin mieheni, kun olin 20-vuotias ja sen jälkeen en ole käynyt ravintoloissa. Nyt olen 51-vuotias.