Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen! Minkä ikäisenä lakkasit käymästä ulkona?

Vierailija
24.01.2022 |

?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmekymppisenä lakkasin käymästä huvin vuoksi. Töihin liittyvissä tapahtumissa ja juhlissa kävin vielä noin nelikymppiseksi ja sitten lopetin senkin.

Vierailija
42/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotiaana,jos siis puhutaan baareista tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

89 v., kun en enää päässyt tksin ulos. Enkä sängystä ylös.

Vierailija
44/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä pidä itseäni ihan vielä keski-ikäisenä, mutta lopetin baareissa roikkumiseen fuksivuoden jälkeen parikymppisenä. Enemmän kiinnosti opiskelu ja harrastaminen. Siitä eteenpäin olen käynyt tosi harvakseltaan, max kerran vuoteen pikkujouluissa, eikä aina sitäkään. Oma-aloitteisesti en koskaan lähde, pitää olla tosi hyvää seuraa ja erityinen syy, että jaksaa meteliä ja humalaisia ihmisiä.

N39

Vierailija
45/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin bilettämisen 14-vuotiaana ja lopetin 22-vuotiaana. Nyt 29-vuotiaana minulla on koulut käyty, hyvä työ, ihana mies sekä perhe ja omistusasunto.

Vierailija
46/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käynyt koskaan ulkona,

T. N29

Vierailija
47/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

89 v., kun en enää päässyt tksin ulos. Enkä sängystä ylös.

Kuinka vanha olet tällä hetkellä? Oletko jo hoivakodissa?

Vierailija
48/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä aika tarkkaan 21 vuotiaana.

Vierailija
49/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin bilettämisen 14-vuotiaana ja lopetin 22-vuotiaana. Nyt 29-vuotiaana minulla on koulut käyty, hyvä työ, ihana mies sekä perhe ja omistusasunto.

29 ei vaan ole keski-ikäinen :D

Vierailija
50/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Miten liittyy?

Mulla oli noi kaikki suht saman ikäisenä, vaikka biletinkin ohella. Sitten myin kämpän ja erosin ja asuin viitisen vuotta muualla Euroopassa. Silloinkin biletin töiden ohella. Palasin Suomeen, löysin nykyisen puolisoni, ostettiin asunto ja mentiin naimisiin. Ollaan nyt nelikymppisiä ja edelleen käydään välillä ulkona.

Vierailija
51/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdettiin baarit ja ryyppäämisen, ravintoloihin ja hyvään ruokaan noin 35v. Viini kyllä ruuan kanssa maistuu edelleen.

Vierailija
52/52 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 15 vuotta sitten vähän yli 40 vuotiaana kävin pari vuotta aika ahkerasti yöelämässä. Silloin oli ihan kivoja menopaikkoja, kaikenlaisia. Ja samanikäistä seuraakin liikenteessä. Sitten tuli kaikkea muuta, eikä niitä menopaikkojakaan enää ole. Että kai se on taaksejäänyttä elämää, vaikka korona menisikin ohi. Ei varmaan enää kiinnostaisi, tai mistä sen tietää. Jos pysyy hyvässä kunnossa ja jaksaa valvoa, niin olisihan se mukava taas tavata ja nähdä uusia ihmisiä. Monesti vaan kummastellaan, mitä vanhat ihmiset tekee jossain yökerhossa.