Keski-ikäinen! Minkä ikäisenä lakkasit käymästä ulkona?
Kommentit (52)
30 vuotiaana,jos siis puhutaan baareista tms.
89 v., kun en enää päässyt tksin ulos. Enkä sängystä ylös.
En vielä pidä itseäni ihan vielä keski-ikäisenä, mutta lopetin baareissa roikkumiseen fuksivuoden jälkeen parikymppisenä. Enemmän kiinnosti opiskelu ja harrastaminen. Siitä eteenpäin olen käynyt tosi harvakseltaan, max kerran vuoteen pikkujouluissa, eikä aina sitäkään. Oma-aloitteisesti en koskaan lähde, pitää olla tosi hyvää seuraa ja erityinen syy, että jaksaa meteliä ja humalaisia ihmisiä.
N39
Aloitin bilettämisen 14-vuotiaana ja lopetin 22-vuotiaana. Nyt 29-vuotiaana minulla on koulut käyty, hyvä työ, ihana mies sekä perhe ja omistusasunto.
en ole käynyt koskaan ulkona,
T. N29
Vierailija kirjoitti:
89 v., kun en enää päässyt tksin ulos. Enkä sängystä ylös.
Kuinka vanha olet tällä hetkellä? Oletko jo hoivakodissa?
Siinä aika tarkkaan 21 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin bilettämisen 14-vuotiaana ja lopetin 22-vuotiaana. Nyt 29-vuotiaana minulla on koulut käyty, hyvä työ, ihana mies sekä perhe ja omistusasunto.
29 ei vaan ole keski-ikäinen :D
Vierailija kirjoitti:
Ok. Miten liittyy?
Mulla oli noi kaikki suht saman ikäisenä, vaikka biletinkin ohella. Sitten myin kämpän ja erosin ja asuin viitisen vuotta muualla Euroopassa. Silloinkin biletin töiden ohella. Palasin Suomeen, löysin nykyisen puolisoni, ostettiin asunto ja mentiin naimisiin. Ollaan nyt nelikymppisiä ja edelleen käydään välillä ulkona.
Vaihdettiin baarit ja ryyppäämisen, ravintoloihin ja hyvään ruokaan noin 35v. Viini kyllä ruuan kanssa maistuu edelleen.
Noin 15 vuotta sitten vähän yli 40 vuotiaana kävin pari vuotta aika ahkerasti yöelämässä. Silloin oli ihan kivoja menopaikkoja, kaikenlaisia. Ja samanikäistä seuraakin liikenteessä. Sitten tuli kaikkea muuta, eikä niitä menopaikkojakaan enää ole. Että kai se on taaksejäänyttä elämää, vaikka korona menisikin ohi. Ei varmaan enää kiinnostaisi, tai mistä sen tietää. Jos pysyy hyvässä kunnossa ja jaksaa valvoa, niin olisihan se mukava taas tavata ja nähdä uusia ihmisiä. Monesti vaan kummastellaan, mitä vanhat ihmiset tekee jossain yökerhossa.
Noin kolmekymppisenä lakkasin käymästä huvin vuoksi. Töihin liittyvissä tapahtumissa ja juhlissa kävin vielä noin nelikymppiseksi ja sitten lopetin senkin.