Nelikymppiset, pitkässä parisuhteessa olevat miehet - kuinka usein haluatte seksiä?
Juteltiin tuossa kavereiden kanssa whatsapissa aiheesta ja tulos oli pieni yllätys: viisi kuudesta vastasi, että jos itse saisi päättää, sopiva seksin määrä olisi kerran viikossa. Itse kuulun myös tähän porukkaan, mutta jotenkin olen luullut, että haluan tavallista vähemmän.
Miten muilla? Ja toive olisi tietysti, että vastaisitte rehellisesti ilman mitään provosointia tms.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkän perusseksin takia ei huvita 3-4 kertaa enemmän.
Monipuolisempi seksi varmaan maistuisi useammin.
Pelkkä naiselle orkun nuoleminen ja pano päälle alkaa puuduttaa pidemmän päälle.
Ymmärrän tunteen. Tämä omakin seksielämä on varmaan useimpien miesten mielestä jo kadehdittavaa, kun seksiä saa lähes aina kun sitä ehdottaa.
Mutta aina sama kaava. Ensin tarjotaan naiselle se iso O. Sitten pääsee sisään. Asennot toki vaihtuu, mukana on leluja rouvalle. Mutta entä minä, mies? "Saan" ensin antaa sen orkun ja sitten tyhjentää kassit. Oisko tarjota muuta, kuin reikä mihin tyhjentää?Puoliksi leikillään, puoliksi tosissaan olen sanonut, että käy joskus kokeilemassa jotain toista. Miltä se sitten tuntuu, kun ei saa mitään ylimääräistä huomiota, vaan se kalu survaistaan kyselemättä sisään, ryskytetään ja vedetään pois? Minulle semmoisesta ainakin suututtaisiin, koska asenne näkyy olevan, että mies on aina valmis ja on tyytyväinen kun saa.
Toisaalta täytyy olla onnellinen siitä, että on nainen joka tietää mitä haluaa ja ottaa sen minkä haluaa. Tasan yhden kerran jäänyt orgasmitta kymmenen vuoden aikana, ja sen kyllä huomasi. Loukkaantui oikein tosissaan kun jäi ilman.
Mutta nykyisillä spekseillä (kaunis nainen, vaatii paljon mutta antaa vain pakollisen) minulle riittää joka toinen/kolmas päivä, 2-4 kertaa viikossa.
Särähti oikein korvaan. Sinulleko naisellesi tuotettu orgasmi on vain velvollisuus ja mitä sinä sitten saat?
Meillä on viime vuodet ollut samanlainen rytmi. Olen nauttinut suuresti saadessani antaa ja nauttia vaimon suuseksiorgasmeista. Nauttinut niistä melkein yhtä paljon kuin etisistä naimalla saaduista. Kalun työntäminen orgasmin saaneeseen odottavaan pilluun ja naiseen tuntuu liki yhtä hyvältä. Silkkaa nautintoa kun tietää täyttäneensä miehen tehtävän.
Mitä ne naiset sitten valittaa? Eikö hekin voisi hehkuttaa sitä silkkaa nautintoa siitä kun tietää täyttäneensä tehtävänsä naisena eli antaneet miehelleen suuseksillä orgasmin ja sen jälkeen seivästää itsensä uudelleen kiihottamaansa kaluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkän perusseksin takia ei huvita 3-4 kertaa enemmän.
Monipuolisempi seksi varmaan maistuisi useammin.
Pelkkä naiselle orkun nuoleminen ja pano päälle alkaa puuduttaa pidemmän päälle.
Ymmärrän tunteen. Tämä omakin seksielämä on varmaan useimpien miesten mielestä jo kadehdittavaa, kun seksiä saa lähes aina kun sitä ehdottaa.
Mutta aina sama kaava. Ensin tarjotaan naiselle se iso O. Sitten pääsee sisään. Asennot toki vaihtuu, mukana on leluja rouvalle. Mutta entä minä, mies? "Saan" ensin antaa sen orkun ja sitten tyhjentää kassit. Oisko tarjota muuta, kuin reikä mihin tyhjentää?Puoliksi leikillään, puoliksi tosissaan olen sanonut, että käy joskus kokeilemassa jotain toista. Miltä se sitten tuntuu, kun ei saa mitään ylimääräistä huomiota, vaan se kalu survaistaan kyselemättä sisään, ryskytetään ja vedetään pois? Minulle semmoisesta ainakin suututtaisiin, koska asenne näkyy olevan, että mies on aina valmis ja on tyytyväinen kun saa.
Toisaalta täytyy olla onnellinen siitä, että on nainen joka tietää mitä haluaa ja ottaa sen minkä haluaa. Tasan yhden kerran jäänyt orgasmitta kymmenen vuoden aikana, ja sen kyllä huomasi. Loukkaantui oikein tosissaan kun jäi ilman.
Mutta nykyisillä spekseillä (kaunis nainen, vaatii paljon mutta antaa vain pakollisen) minulle riittää joka toinen/kolmas päivä, 2-4 kertaa viikossa.
Särähti oikein korvaan. Sinulleko naisellesi tuotettu orgasmi on vain velvollisuus ja mitä sinä sitten saat?
Meillä on viime vuodet ollut samanlainen rytmi. Olen nauttinut suuresti saadessani antaa ja nauttia vaimon suuseksiorgasmeista. Nauttinut niistä melkein yhtä paljon kuin etisistä naimalla saaduista. Kalun työntäminen orgasmin saaneeseen odottavaan pilluun ja naiseen tuntuu liki yhtä hyvältä. Silkkaa nautintoa kun tietää täyttäneensä miehen tehtävän.Mitä ne naiset sitten valittaa? Eikö hekin voisi hehkuttaa sitä silkkaa nautintoa siitä kun tietää täyttäneensä tehtävänsä naisena eli antaneet miehelleen suuseksillä orgasmin ja sen jälkeen seivästää itsensä uudelleen kiihottamaansa kaluun?
Siis luuleeko joku mies yhä vielä, että "seivästäminen kaluun" olis se ihanuuden huipentuma. Sori, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Olettekos miehet ajatelleet, että jos se vaimo ei usein halua, voisko vikaa olla vaimon saamassa seksissä?[/
Kyllä aivan varmasti olen sitäkin ajatellut !
On kuunneltu ja on kyselty .
Olisko niin kun mietin, että naisen on helpompi
olla antamatta kun naisen ”syttyminen” ei
tule siitä mitä näkee niin kuin yleensä meillä
miehillä ? Nykyisin kun näkee joka käänteessä
niin seksikkään näköisiä naisen muotoja.
Etekin tällaiselle naispyllyfanille tämä on
kova paikka. Oijoi !
Vierailija kirjoitti:
Olettekos miehet ajatelleet, että jos se vaimo ei usein halua, voisko vikaa olla vaimon saamassa seksissä?
Todella paljon, kiitos kysymästä. Kaikki on yritetty asian auttamiseksi, mutta valitettavasti siitä ei ole kyse. Kyse tuntuu olevan siitä, että seksiin syttymisen prosessi on liian monimutkainen ja herkkä.
Ei tuon ikäinen mies oikeasti halua seksiä usein, ei kyky riitä. Saattaa toki haaveilla seksistä vaikka monta kertaa päivässä, mutta tosi paikan tullen ei halut ole niin kovat. Muutama päivä perätysten voi kyetä, mutta jatkuvasti vaikka edes joka toinen päivä ei onnistu kuin harvoilta iäkkäämmiltä. Tähän taatusti tulee useita uhoavia kommentteja, kuinka vaimon kanssa peitto heiluu tämän tästä. Kysyttäisiinpä niiltä vaimoilta! 😁
Vapaapäivinä kelpaisi aamulla, päivällä ja illalla. Työpäivinä riittäisi päivällä ja illalla. Totuus: n.2 kertaa/kk. M40 ja suhde aika tasan 10 v.
Okei,siis siinä vaimon saamassa seksissä ei voi olla vikaa!