Miltä teidän osakesalkku näyttää alkuvuoden jälkeen?
Kommentit (13)
Huonolta näyttää, -27 %. Säästöt sulaa. En nyt kuitenkaan myy. Katson tämän nyt.
Vierailija kirjoitti:
Huonolta näyttää, -27 %. Säästöt sulaa. En nyt kuitenkaan myy. Katson tämän nyt.
🐑
Vuoden alusta laskettuna vai koko sijoitusajalta?
Hyvältähän tuo näyttää. Torstaina myin loputkin ja siirryn hetkeksi seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden alusta laskettuna -12, koko sijoitusajalta ollaan onneksi reilusti plussalla edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden alusta laskettuna -12, koko sijoitusajalta ollaan onneksi reilusti plussalla edelleen.
Ja nyt hyvä sauma tankata vähän lisää laatuyhtiöitä
On vielä plussalla koska en sijoittanut meemiosakkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐑
Toisaalta olen aina myynyt osakkeet, kun ovat voitolla. Siksi niin paljon miinusta. Olen kerännyt voittoja.
Nyt harmittaa Harvia. Oli viikko sitten + 900 €, nyt -2700 €. Olin hilkulla myydä osakkeet. Qt Groupista olen saanut voittoa myymällä ja ostamalla noin 10000 €. Nyt sitten pamahti miinukselle 7000 €.
Olen sijoittanut syksystä 2021.
Qt Grouppia ja Harviaa ostaisin nyt, jos olisi käteistä rahaa. Hinnat laahaa pohjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐑
Toisaalta olen aina myynyt osakkeet, kun ovat voitolla. Siksi niin paljon miinusta. Olen kerännyt voittoja.
Nyt harmittaa Harvia. Oli viikko sitten + 900 €, nyt -2700 €. Olin hilkulla myydä osakkeet. Qt Groupista olen saanut voittoa myymällä ja ostamalla noin 10000 €. Nyt sitten pamahti miinukselle 7000 €.
Olen sijoittanut syksystä 2021.
Aina ei voi voittaa. Tein viime vuonna osakkeilla tiliä 30 %. Nyt tulee takkiin.
Hyvältä. Salkussa pelkkiä asunto-osakkeita. Pörssissä en ole ollut moneen vuoteen. Luotan siihen että ihmiset haluaa jatkossakin asua jossakin, ainakin talvella.