Nelikymppiset, pitkässä parisuhteessa olevat miehet - kuinka usein haluatte seksiä?
Juteltiin tuossa kavereiden kanssa whatsapissa aiheesta ja tulos oli pieni yllätys: viisi kuudesta vastasi, että jos itse saisi päättää, sopiva seksin määrä olisi kerran viikossa. Itse kuulun myös tähän porukkaan, mutta jotenkin olen luullut, että haluan tavallista vähemmän.
Miten muilla? Ja toive olisi tietysti, että vastaisitte rehellisesti ilman mitään provosointia tms.
Kommentit (47)
Mistä ihmeestä se stereotypia tulee, että miehet haluaa naisia enemmän seksiä?
Meillä nainen haluaa kerran viikossa, ja toinen kerta on enemmänkin osallistumista aviovelvollisuudesta. Itsellä se kolmisen kertaa olisi sopiva. Toisaalta on kiva ottaa välillä se viikon tauko, koska kyllähän se aina paremmalta sitten tuntuu.
Apua, minkälaisia miehiä! Oneksi omahaluaa jokapäivä, koska en vois olla ilman.Ja antaa sentän monasti päivässä. Olenko poikkeava nainen? Rakastan seksiä ja se tuo ilon ja onnen elämään. Rietastelemme kyllä... ,myönnään. Ei hävetä olla reidet niin avoinna ettei mitään. Miksi pitäisikään, meillä on luvat olleet kunnossa jo kauan!
Silloin kun olin 40v+ oli seksiä 2-3 krt joka viikko vuodesta toiseen. Nyt 64v riittää 1krt viikossa, kun vaimo ei enää halua enenpää.
Ei ole tehnyt enää mieli pariin vuoteen. Kun vaimo lopetti antamisen, itsellänikin halut hiljakseen kuoli. Mennään näin sitten.
Ikää 47 (vasta)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tehnyt enää mieli pariin vuoteen. Kun vaimo lopetti antamisen, itsellänikin halut hiljakseen kuoli. Mennään näin sitten.
Ikää 47 (vasta)
"Lopetti antamisen" huoh...vielä tätä antamista. Ei ihme ettei "anna",jos se on vainantamista, ei saamista.
Kerran päivässä. Onneksi vaimo on samaa mieltä. Joskus useamminkin, jos jomman kumman tekee mieli. Eikä ole mikään uusi suhde, vaan nuoresta asti ollaan oltu. Ei vaan olla missään vaiheessa lopetettu sitä alkuajan panovaihetta. Luulen, että kun harrastaa enemmän, niin sitä myöskin haluaa useammin.
Mun mies on varmaan poikkeus. Ollaan oltu nuoresta asti yhdessä, hänelle käy seksi joka päivä, jos ehdotan. Kerran-kaksi viikossa on hänelle harvoin. Mies 49v, minä 47v
Me joudutaan asumaan töitten takia eri paikkakunnilla. Seksiä meillä on tämän takia lähinnä viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Apua, minkälaisia miehiä! Oneksi omahaluaa jokapäivä, koska en vois olla ilman.Ja antaa sentän monasti päivässä. Olenko poikkeava nainen? Rakastan seksiä ja se tuo ilon ja onnen elämään. Rietastelemme kyllä... ,myönnään. Ei hävetä olla reidet niin avoinna ettei mitään. Miksi pitäisikään, meillä on luvat olleet kunnossa jo kauan!
On kiva lukea näitä seksistä nauttivien naisten kommentteja. Ihanaa, että olette olemassa!228
Jos edes kerran viikossa olisi seksiä, niin olispa hyvä. Kahdesti tai max kolmesti viikossa haluaisin, mutta harvoin niin käy. Yli 20 vuotta yhteiseloa takana ja pari pientä lasta kotona.
2-4 kertaa joka päivä. Vaimo ei vain sellaiseen taivu, vaikka on 10v nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiva lukea näitä seksistä nauttivien naisten kommentteja. Ihanaa, että olette olemassa!228
Löytyiskin samanmoisia miehiä, jotka eivät ainoastaan haluaisi sile kalulleen nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
2-4 kertaa joka päivä. Vaimo ei vain sellaiseen taivu, vaikka on 10v nuorempi.
Et anna hyvää- siinä se!
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä se stereotypia tulee, että miehet haluaa naisia enemmän seksiä?
Koska sellainen se tilanne vaan on 80 prosentissa tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyiskin samanmoisia miehiä, jotka eivät ainoastaan haluaisi sile kalulleen nautintoa.
Kyvykkäitä ja pystyviä miehiä on olemassa so. halut ja kyvyt tasapainoisessa suhteessa.
Nyt kuuskymppisenä miehenä, kerta viikossa on riittävä määrä, nuorempana tilanne oli jotain ihan muuta.
Minulle riittäisi myös vallan hyvin kerran viikossa. Jos on ollut seksiä, niin ei kyllä käy päiväkausiin mielessäkään. Itse olen joskus pohtinut pitääkö tästä huolestua, koska toki nuorempana halusi huomattavasti useammin. Ja olen ihan terve, todella hyvässä kunnossa oleva mies vielä.