Kesäloman pituus+ammatti
Kuinka pitkä kesäloma sinulla on tänä vuonna?
Mikä on ammattisi?
Kommentit (18)
Valtion toimihenkilö, 38 lomapäivää vuodessa.
O päivää lähihoitaja
Aloitin juuri uudessa työpaikassa. Entiseen jäi 24 pv pitämättömiä lomia odottamaan
Päiväkodissa työskentelen. Neljä viikkoa vain nyt tänä kesänä.
5 viikkoa kesällä ja jää vielä reilut neljä viikkoa. Projektikoordinaattori olen.
Vuosiloma on 42 päivää eli seitsemän viikkoa. Vuorotyötä tekevä toimittaja, samalla työnantajalla jo 24 vuotta.
(Lomaoikeus kasvaa 36 päivästä 42:een muistaakseni viiden vuoden talossaolon jälkeen)
Kesällä saa pitää max viisi viikkoa, lomarahoja ei saa nyt vaihtaa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:01"]Vuosiloma on 42 päivää eli seitsemän viikkoa. Vuorotyötä tekevä toimittaja, samalla työnantajalla jo 24 vuotta.
(Lomaoikeus kasvaa 36 päivästä 42:een muistaakseni viiden vuoden talossaolon jälkeen)
Kesällä saa pitää max viisi viikkoa, lomarahoja ei saa nyt vaihtaa.
[/quote]No eipä tarvii ihmetellä miks lehtitalot on kuralla ja potkii väkeä pellolle....
2kk. Heinäkuu töissä. Opiskelen kauppakorkeessa samalla pankissa töissä ja päätin pitää kunnon lomat vielä kun mahdollista.
Koko kesä lomaa, saa kadehtia! Olen äitiyslomalla, vuoden poissa töistä, ihanaa!!! En viihdy työssäni, mutta pakko olla työpaikka rahan vuoksi.
Vuodessa teen teoriassa 1600 tuntia töitä eli 42x37,5 tunnin työviikkoa. Lomaa pitäisi olla 10 viikkoa vuodessa. Käytänössä ei mene ihan näin.
Tänä vuonna olen lomalla juhannuksesta elokuun puolivälin paikkeille.
Olen yliopisto-opettaja.