Pitävätkö miehet (kenties tiedostamattaan) vaikeista naisista?
Rupesin pohtimaan tätä asiaa tänään kun mietin kahta edellistä suhdettani.
Itse olen tyttöystävänä/säätönä aika iisi tapaus. En oikeastaan koskaan naiseile tai harrasta mitään prinsessamaista kiukuttelua mitä jotkut naiset (ei tietenkään suurin osa) naisista toteuttavat. En vaadi mieheltä mitenkään hirveästi, olen aika joustava ja suht rentokin, mustasukkainen en ole melkein ikinä. Maksan itse omat ruokani ja menoni enkä odota mitään lahjoja tai erityiskohtelua, siitä tulee mulle lähinnä vaivautunut olo. Hemmottelen mielelläni miestä ja pidän seksistä enkä pihtaile.
Kahdessa edellisessä suhteessani olin ehkä liikaakin miehelle se olkapää/lohduttaja ja siirsin siinä sivussa omia halujani ja tunteitani taka-alalle.
Olen kuitenkin vähän pistänyt merkille että osittain tuntuu että miehet pitävät enemmän sellaisista vähän oikukkaista naisista jotka pitävät miehen ehkä vähän varpaillaan ja eivät ole liian "helppoja" ja ns. pelaavat vähän pelejä. Kumpikin existäni olivat olleet hieman epätasapainoisen, vaativan ja hankalankin naisen kanssa ja suhteen alussa kovasti kiittelivät siitä miten rentoa kanssani on olla, kuitenkin kumpikin lopulta kaipailivat exänsä perään ja toinen heistä palasikin tämän kanssa yhteen.
En todellakaan väitä että olisin mikään ihanne-tyttöystävä ja mussa on varmasti vikoja vaikka muille jakaa, mutta voisikohan olla että sellaiset diivailija-naiset jotenkin alitajuisesti olisivat enemmän miesten mieleen?
Kommentit (11)
Diivailuun liittyy usein muutakin kuin se vaikeilu, esim. lutkamainen käytös ja dirty sex. Monille miehillä se seksikkyys + vaikeilu on parempi yhdistelmä kuin harmaavarpuseisuus ja aikuismaisuus.
Veljeni tuntuu ainakin pitävän varsin oikukkaasta naisesta :(
Oikukkuuden aiheuttaa naisen hormonikierto. Jos nainen ei ole oikukas, hän ei ole tarpeeksi hedelmällinen. Miehet pitävät oikukkaista naisista hedelmällisyyden vuoksi - aivan kuten pitävät tietynlaisesta vyötärö-lantio-suhteestakin ja pyöreästä pepusta.
Jos miehet etsisivät petikumppanikseen vain rentoa ja letkeää seuraa, ne panis toisiaan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:54"]Veljeni tuntuu ainakin pitävän varsin oikukkaasta naisesta :(
[/quote]
Millanen tää nainen on?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:54"]Veljeni tuntuu ainakin pitävän varsin oikukkaasta naisesta :( [/quote] Millanen tää nainen on?
[/quote]
Viestissä 1 kuvaillun kaltainen.
Miehet haluavat sopivasti oikukkaan. Liika on liikaa ja liian helppo on tylsä.
Eiköhän se kultainen keskitie tähänkin liity. Sellainen nainen kenen kanssa on helppo tulla toimeen, mutta myös pitää itseään arvossa. Eli ei naista joka miellyttää miedtä, ei naista joka pelailee, vaan nainen joka tietää mitä haluaa ja ansaitsee on hyvä.
Jaa'a, mä taidan olla rento ja letkeä muuten mutta kuukautisia ennen kuin puolihullu räyhänhenki :D just sellanen draamaqueen joka itkee ihan mistä asiasta tahansa sillon ja jälkeenpäin se tuntuu aina ihan yhtä huvittavalta. Onneks mies kestänyt tätä mun kuukausittaista draamailua jo aika usean vuoden! :D
Ei varmaan tule suurena yllätyksenä, että miehillä on erilaisia naismieltymyksiä. 9 kuvasi omat fiilikseni täydellisesti.