Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En omista yhtään luksusmerkkien laukkuja. T. Jonna

Vierailija
19.05.2015 |

Olenko ainoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin joku puhuu järkeä. Mitä ihmeen ideaa on ostaa joku sikakallis Vuitton pelkästään sen takia että laskussa lukee Vuitton. Ovat vielä järkyttävän rumiakin. Yöksis!

Vierailija
2/7 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla pulskan rohkee Jonna... Ihailtavaa YH..lta. Osta CM..kassi meinaan muovipussukka maksaa 15-30 centtiiiiiiiiiiii. Hyvä JONNA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan. Jos ostan laukun, ostan sen halvalla esimerkiksi henkkamaukalta - samapa se mulle kuka sen on tehnyt ja missä, jokatapauksessa joku niitä sieltä ostelee. Ei haittaa vaikka hajoaisi, en käytä laukkuja usein joten halpa, yksinkertainen ja siisti riittää minulle. Sori vaan kaikki merkki-intoilijat ja kiinalaislapsien puolustajat, mutta näin se vaan aika monen kohdalla menee.

Vierailija
4/7 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks Jonna joka ei omista yhtään luksusmerkkien laukkuja :) Hyvin oon pärjänny tähän mennessä ilmanki

Vierailija
5/7 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun ei oo mitään laittaa sinne veskaan. T. Jonna. Tai vaikka paketti kondooomeja olis kyllä,, jos pikkasen sais sitä mustaaaaaaaaaa kultaa.

Vierailija
6/7 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan laukut tavarataloista, sai sitten laukkukaupasta joskus löytyy jotai kotimaisia pienvalmistajia, maksaa vähän enemmän kuin tavaratalolaukut, mutta vähemmän kuin merkkilaukut. Ei laukulla ole minulle mitään merkitystä, se on vain tavarankuljetusväline. Usein kuljen ilman, esim. kauppaan riittää kun mukana on lompakko ja avaimet taskuissa. En ota aina edes puhelinta kauppaan mukaan. Siitä on jo vuosia, enkä muista enää valmistajaa, saattoi olla Vuitton, tai sitten ei, kun tuli juttua italiassa tehtävistä laukuista. Niitä ei teetetty halaptyövoiman maissa, vaan halpatyövoima kuljetettiin italiaan ja olipa tosi vaikea saada näistä mitään irti. 

Nyt muuten olisi ostoslistalla tukeva kankainen olkalaukku, johon saa mapin mahtumaan, kun tarkoitus on lähteä avoimessa ajan kuluksi opiskelemaan vähän. 

Vierailija
7/7 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan rahani mielummin elämyksiin kuin materiaan, jokainen toki tyylillään. Olen todella tyytyväinen että opiskelin ja asuin ulkomailla vuosia, en olisi siihen pystynyt jos olisin säästöilläni shoppaillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi