Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En sitten itse pyytänyt ketjuni poistoa!! N40+

Vierailija
26.05.2015 |

En tiedä poistettiinko ketjuni, kun yhtäkkiä sitä ei vain ollut. Mutta se oli sitten ylläpidon päätös. Onpa ne nyt herkkiksiksi tullleet. Että jos joku ajatteli, että kuvittelen paljastuvani tms niin ei.

N päälle 40, joka oli katkera miehelle, jota ei saanut ja halusi sanoa suorat sanat jne.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:14"]

Miksi oletat että jotain jäisi asia mietityttämään?

[/quote]

No kun joku oli tunnistavinaan minut. Itseäni ehkä jäisi mietityttämään tyyliin: se oli varmaankin se, koska pyysi yp:ltä ketjun poisottoa vähän äkkiä.

ap

[/quote]

En pyytänyt mitään, lähinnä säälittää oikeasti tuo sun tilanne kun et tunnu itsekään tajuavan miten sekaisin olet. :/

Vierailija
22/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:28"]

[/quote]

No kun joku oli tunnistavinaan minut. Itseäni ehkä jäisi mietityttämään tyyliin: se oli varmaankin se, koska pyysi yp:ltä ketjun poisottoa vähän äkkiä.

ap

[/quote]

En pyytänyt mitään, lähinnä säälittää oikeasti tuo sun tilanne kun et tunnu itsekään tajuavan miten sekaisin olet. :/

[/quote]

Äh, ei kun mä tarkoitin kylläkin minut tunnistavinaan olleen henkilön luulleen MINUN poistaneen ketjun.

En mä mitenkään "sekaisin" ole, tai mikä on sitten sekaisin olemisen määritelmä, niin voin itsekin tarkostaa, oonko sekaisn, vai vaikutanko vain olevan. Ei kai asiaan itsepintaisesti juuttuminen = ihminen on sekaisin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:32"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Äh, ei kun mä tarkoitin kylläkin minut tunnistavinaan olleen henkilön luulleen MINUN poistaneen ketjun.

En mä mitenkään "sekaisin" ole, tai mikä on sitten sekaisin olemisen määritelmä, niin voin itsekin tarkostaa, oonko sekaisn, vai vaikutanko vain olevan. Ei kai asiaan itsepintaisesti juuttuminen = ihminen on sekaisin?

ap

[/quote]

Siis oikeasti. Vuosia sitten tapahtunut asia, alat janoamaan kostoa ja satutusta nyt, et pidä omaa miestäsi missään arvossa ja tämä ei riitä sulle? Samaa käytöstä mitä sä itse harjoitat haluat jollekin toiselle kostaa? Eikö kuulosta sekavalta?

Vierailija
24/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:32"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Siis oikeasti. Vuosia sitten tapahtunut asia, alat janoamaan kostoa ja satutusta nyt, et pidä omaa miestäsi missään arvossa ja tämä ei riitä sulle? Samaa käytöstä mitä sä itse harjoitat haluat jollekin toiselle kostaa? Eikö kuulosta sekavalta?

[/quote]

Viimeksi vielä kuulin miehestä joitain kuukausia sitten. Tilanne on sekava, en minä.

ap

Vierailija
25/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Heikki tämä mies? 

Vierailija
26/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi

ap

Vierailija
27/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sen miehen etunimen eka kirjain? Täähän voi olla ihan keksitty ketju. Joku ilkeilee.

Vierailija
28/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:40"]

Sano sen miehen etunimen eka kirjain? Täähän voi olla ihan keksitty ketju. Joku ilkeilee.

[/quote]

No X. Eiks toi nyt todistakin jotain?

ap

Vierailija
29/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli siis sarkasmia sille, että jos nyt laittaisin minkä tahansa kirjaimen, niin sit nro 17 vois olla ihan, et jess, pakko olla totta. Mut jos et laita kirjainta, joku keksii vaan provoa täällä! Mikä logiikka, ah ha ha.

ap

Vierailija
30/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo, Emilia. Älä nolaa itseäsi enempää.

Vierailija
31/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:45"]

Lopeta jo, Emilia. Älä nolaa itseäsi enempää.

[/quote]

Älä lue, jos et kestä. Toisille tää on ihan arkipäivää, ne elää tälleen katkerina ja surren joka päivä. (Ihan oikeasti). Kyllä vaan vituttaa ja harmittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

ap

Vierailija
32/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kerran pakit, mitä sitten?

Vierailija
33/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia, keskity nyt siihen omaan mieheesi.

Vierailija
34/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:48"]

[/quote]

Ei suinkaan ollut ainoa kerta, vaan ensimmäinen kerta sen jälkeen, kun olin päättänyt, etten enää koskaan rakastu. Sitten joku houkuttelee ja houkuttelee, luulin että halusi jotain tosissaan. No, jos halusikin, niin ei "kyennyt", koska AHDISTI! Ilmeisesti mun rakkauteni on likaista ja ahdistelevaa, vaikka en ole tippaakaan sellainen ja tiesin miehellä olevan vaikeaa ja siksi justiinsa en "tehnyt mitään" mutta näköjään jo sen havaitseminen, että saakin vastakaiku, voi pikkumiestä ahdistaa!!!!! Ihan okei, mutta älä silloin pureudu kenenkään panssarin alle, ellet halua jättä rumaa jälkeä taaksesi. Varmaan halusi.

ap

Vierailija
35/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:59"]

[/quote]

Ei suinkaan ollut ainoa kerta, vaan ensimmäinen kerta sen jälkeen, kun olin päättänyt, etten enää koskaan rakastu. Sitten joku houkuttelee ja houkuttelee, luulin että halusi jotain tosissaan. No, jos halusikin, niin ei "kyennyt", koska AHDISTI! Ilmeisesti mun rakkauteni on likaista ja ahdistelevaa, vaikka en ole tippaakaan sellainen ja tiesin miehellä olevan vaikeaa ja siksi justiinsa en "tehnyt mitään" mutta näköjään jo sen havaitseminen, että saakin vastakaiku, voi pikkumiestä ahdistaa!!!!! Ihan okei, mutta älä silloin pureudu kenenkään panssarin alle, ellet halua jättä rumaa jälkeä taaksesi. Varmaan halusi.

ap

[/quote]

Miten sitten olet nyt parisuhteessa, vai olitko jo silloin varattu?

Vierailija
36/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:59"]

[/quote]

ap

[/quote]

Ja tämä kohta tapahtui, kun olin vapaa kuin taivaan lintu. Menetin uskoni rakkauteen omalla kohdallani sen jälkeen täysin.

ap

Vierailija
37/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkihän oli jo naimisissa tuolloin, totta kai sitä ahdisti ettei vaimo saa tietää.

Vierailija
38/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:03"]

Heikkihän oli jo naimisissa tuolloin, totta kai sitä ahdisti ettei vaimo saa tietää.

[/quote]

Minäs vuonna tämä oli, mihin viittaat?

ap

Vierailija
39/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2010

Vierailija
40/47 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 21:12"]

2010

[/quote]

Tää hlö ei ole naimisissa kyllä ollenkaan. En kai mä nyt silloin haikailis. Haluaisin tehdä hänet onnelliseksi. Tai siis halusin.

ap