Muita av-mammoja joiden kuukautisten pitäisi alkaa kesäkuun alussa?
ja jännitätte että toivottavasti ei ala?
Onko jotain oireita?
Mikä kp tänään?
Mikä kp oli vauvansiemeniä tarjolla?
Milloin kk pitäisi alkaa?
Kommentit (64)
kp 28/28 tänään. eilen sekstatessa emättimessä oli taas tunto. onkohan se joku tulehdus tms?
t. av-mamma
Missä kaikki ovat?
Kuukautissuojia vaiko raskaustestejä ostamassa?
Kp 28/28. Rintoja särkee vähän. Alapäässä ei ole turahdustunnetta, kuten yleensä loppukierrossa, että kohta plörähtää. Alapää ei siis napsu. Testasin eilen negaa joten toiveet ei ole kuitenkaan kovin korkealla.
Plussasin. Selvät viivat :( voi ei. Voisin lahjoittaa tän plussan niin jollekkin teistä. Eipä tässä muu auta kun varata aikaa lääkäriin. Olen aika sekaisin nyt :( 16&25
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:38"]Plussasin. Selvät viivat :( voi ei. Voisin lahjoittaa tän plussan niin jollekkin teistä. Eipä tässä muu auta kun varata aikaa lääkäriin. Olen aika sekaisin nyt :( 16&25
[/quote]Onnea!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 13:38"]Plussasin. Selvät viivat :( voi ei. Voisin lahjoittaa tän plussan niin jollekkin teistä. Eipä tässä muu auta kun varata aikaa lääkäriin. Olen aika sekaisin nyt :( 16&25
[/quote]onko sulla niin toivoton tilanne että et voi ottaa lasta? onko sulla jo lapsi/a? harmi että et voi olla iloinen asiasta. tsemppiä.
Joo tunti sitten alkoi, ja hyvä niin. Saattaisi mies vähän ihmetellä jos ei alkaisi koska siltä on napsastu piuhat poikki. Luojan kiitos siitä...
Testasin taas negaa ja lohdutan itseäni lämpimillä homejuustoleivillä :(
Kp 29/28.
t. av-mamma
Onkohan enää mitään toivoa? :( Tein tuon testin klo 11, pissalla olin käynyt viimeksi klo 7. Voiko olla että testi näytti negaa vaikka olisi raskaana? kuukautisten piti siis alkaa eilen. Mua harmittaa niin kun oli turha kierto taas! :(
t. av-mamma
Testasin halpisliuskatesteillä mitä myydään netissä. Olen tehnyt jo viisi negatestiä tässä kierrossa :(
Ei tule edes ruskeaa vuotoa. Kirkasta limaa.
t. av-mamma
Tänään tuli ruskeaa vuotoa eli kp 1. Harmittaa ihan vietävästi :((((((
t. av-mamma
Kp 30/33. En jaksanut tikutella ovista, joten menkkoja odottelen. Toinen lapsi olisi toiveissa ja pari viikkoa sitten oli selkeitä raskausoireita, jotka katosivat. Nyt ei ole sitten mitään muuta kuin pms-kiukuttelua yhtenä päivänä. Viikonloppuna varmaan vuodan.
Toivoa niin kauan on, kunnes av-mamman pimpulista punainen pilvi pörähtääpi.