Joko otatte aurinkoa?
Sain itse äsken ekat rusketusrajani makaamalla parvekkeellani johon paistaa suoraan aurinko <3 Entä te, joko otatte aurinkoa? Tai oletteko saaneet jo päivetystä ihollenne?
Kommentit (10)
Eilen otin terassilla bikineissä. Tänään ei aurinko paista.
Ei paista aurinko täällä. Ottaisin muuten arskaa, täytyy vaan aloittaa varovasti, talven jäljiltä on kuin kalkkilaivan kapteeni :)
Rusketusraja, voi mitä nostalgiaa. Luovuin seepratyylistä jo 15 vuotta sitten.
Oon ottanu jo maaliskuusta lähtien. Ei ne lämpösäteet rusketa, vaan ultraviolettisäteet. Eli lämpöä ei tarvi ruskettuakseen !
Vain vanhanaikaiset ja aikaseen vanhaksi haluavat rusketuksen makaamalla auringossa. Hyi.
Joukko idiotismia. Aurinko on haitallista, mutta aina "paremmat" säät on hellettä, kuka senkin on päättänyt? Odotan itse jo syksyä pääsee jatkamaan harrastuksia.
No en, pilvistä ja +15.
Eilen olin ekaa kertaa paitahihasillaan/farkuissa ulkona kun tein pihahommia auringossa. Yleensä tässävaiheessa olen jo käynyt kuukauden altaassa uimassa ja olen ihan ruskea, nyt on allas vielä talviteloillaan eikä rusketusrajoista tietoakaan:( Paska kevät!
En "ota", mutta kyllähän iho päivettyy kun on paljon ulkona. Grillimakkarana auringonpaisteessa makaaminen ei kiinnosta.