Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kondomin koko vs kalun ympärysmitta

Vierailija
26.05.2015 |

Peniksen keskimääräinen ympärysmitta oli viimeisimmässä tutkimuksessa 11,66cm. Standardikondomin halkasisja on 53mm eli ympärys on 10,6cm. Useammillakin sivulla on mainittu että standardikondomi sopii parhaiten 12-13cm halkaisijaltaan oleviin kaluihin. Ihmettelen vaan sitä että tehdäänkö standarikondomi muka isommille kaluille kuin mitä keskimääräinen kalu on?

Itselläni on ympärysmitaltaan aika lailla tuo tutkimuksen mukainen 11,6 cm oleva kalu (pituus on n. 15,5cm) ja minulla on aina pysyneet standarikondomit hyvin päällä kovemmassakin menossa. Jopa hieman isommatkin kortsut ovat pysyneet hyvin päällä.

Minkä kokoisia kortsuja itse käytätte ja mikä on kalunne koko?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan sama hankaako sormella vai isolla kalulla". 🤔 Eiköhän sormea ja kalua käytetä eri lailla, suorastaan eri tarkoitukseen?

Eri mieltä: parasta on mies, jolla on tarpeeksi iso kalu ja naintitekniikka (kyllä, siinä todellakin on eroja) JA joka on hyvä nuolemaan ja sormettamaan.

Onhan netissä noita erikoiskauppoja, joista saa tilattua erikoiskondomeja ja eri kokoisille sopivia. Juuri löysin mm. äärimmäisen ohuen, joka ei ole valmistettu kumista, ja toisen, jossa on väljä "huppu" päässä. Kondomikuningas myi, One-merkkisiä.

Vierailija
42/47 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 14v poika ja oman kalun ympärys mitta on 12cm ja pituus noin. 13cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin menee että jo vain vähän keskiarvoa isommalla (13-13.5cm ympärys) kannattaa katsoa mitä kumia käyttää. Tuntuma on ihan erilainen, kun kumi ei kiristä. Noin 60mm kumit olleet niitä sopivimpia. Tosin kun on tällainen muurahaiskarhu-esinahka niin kaikki kumit meinaavat livetä pussiksi pois päältä, koosta riippumatta. Onneksi ei tarvitse kumien kanssa enää nykyään sählätä.

Vierailija
44/47 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kunnon erektio niin menee kortsu kuin kortsu! Sehän venyy aivan valtavasti! Olen nainen ja ihan tavis Sultan Sensitive on mennyt niin pikku nakkiin kuin isompaankin! Mutta jos erektio huono niin tekemistä an!

Vierailija
45/47 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kunnon erektio niin menee kortsu kuin kortsu! Sehän venyy aivan valtavasti! Olen nainen ja ihan tavis Sultan Sensitive on mennyt niin pikku nakkiin kuin isompaankin! Mutta jos erektio huono niin tekemistä an!

Huoh, aina tätä samaa sontaa. Juu, kyllä se perus-Sultan venyy vaikka pään yli,  mutta ei se silti yhtä mukavalta tunnu kuin sopivan kokoinen. Miten ihmeen vaikeaa tämä on ymmärtää?

Moni joka valittaa että kumi tuntuu tosi ikävältä ja vie tunnon ei tiedä että oikeanlaisella välinellä tunto on paljon parempi.

Vierailija
46/47 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni joka valittaa että kumi tuntuu tosi ikävältä ja vie tunnon ei tiedä että oikeanlaisella välinellä tunto on paljon parempi.

Näin juuri! Lisäksi liian tiukka kondomi toimii tavallaan puristavana jousena, joka painaa paisuvaiseen kertyneen veren takaisin, siis pois peniksestä.

Kun moni mies miettii, että miksi erektio ei tahdo kestää kondomin kanssa, niin varmuusvälineen väärä koko on syy siihen.

Vierailija
47/47 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä vissiin ole kumin oikealla koolla väliä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan