MIES: Voisitko ajatella tositarkoituksella "helppoa naista"?
Kysymys siis otsikossa. Viehättääkö ns. helppo nainen oikeasti vai vaan sen vuoksi, että hän on helppo tietyllä saralla? Voisitko ajatella ottavasi vaimoksesi/seurustelukumppaniksesi/avopuolisoksesi helppoa naista?
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:02"]
Olen seurustellut prostituoidun kanssa (laittoi "firman" pöytälaatikkoon kun oltiin yhdessä) ja se oli ihan ok koska mulla ei ollut mitään epäilystä sen tunteista. Suurin osa sen seksisuhteista oli ollut bisnessuhteita vailla tunteita. Sen sijaan ns. helppo nainen on harrastanut lukuisia seksisuhteita nimenomaan tunnepohjalta. Miten siihen voisi luottaa, että se ei pettäisi tähtien ollessa sopivassa asennossa tai promillemäärän ollessa tarpeeksi korkealla? Sen koko aikaisempi historiahan todistaa impulsiivisuudesta ja valmiudesta tehdä nopeitakin päätöksiä seksin ja kumppaneiden suhteen tosta vaan.
[/quote]Viisasta puhetta.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:39"]
Helppo niinkuin miten? Siis nainen joka on joustava, ei ota itseään turhan vakavasti eikä ole high maintenance. Kyllä sellainen kernaasti kiitos.
[/quote]
Jos nyt pitää todella helpon naisen kriteerit erikseen laittaa = lähtee mukaan ensimmäisenä iltana sänkyyn saakka harrastamaan, ei nyt ole niin tarkka kenen kanssa ja kuinka paljon s**siä harrastaa yms. Joku saattaisi luonnehtia kevytkenkäiseksi....
[/quote]
Hahah, ovatko alapeukuttajat kenties itse helppoja? :D
[/quote]
En ole harrastanut eläissäni seksiä muiden kuin aviomieheni kanssa, mutta alapeukutin silti.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:39"]
Helppo niinkuin miten? Siis nainen joka on joustava, ei ota itseään turhan vakavasti eikä ole high maintenance. Kyllä sellainen kernaasti kiitos.
[/quote]
Jos nyt pitää todella helpon naisen kriteerit erikseen laittaa = lähtee mukaan ensimmäisenä iltana sänkyyn saakka harrastamaan, ei nyt ole niin tarkka kenen kanssa ja kuinka paljon s**siä harrastaa yms. Joku saattaisi luonnehtia kevytkenkäiseksi....
[/quote]
Joo, en usko että suhteen kannalta hyödyllistä samanmielisyyttä kovin suurella todennäköisyydellä löytyisi, koska en itsekään edusta ko. tyyppiä. Eri asia, jos sattuu olemaan jokunen kohellus elämässä, joista on otettu opiksi. M
[/quote]Täsmälleen näin. N41
Multahan ei kysytty, mutta mua ei ainakaan naisena kiinnosta siveyden sipuli, joka odottaa jotain pimpsan panttausta osoituksena kykeneväisyydestä uskollisuuteen ja luotettavuuteen. Ei mitään järkeä. Jos mies on ihana, niin voin lähteä naimaan vaikka siltä seisomalta. Ei se kerro minusta kuin korkeintaan sen, että tykkään seksistä. Ei se poissulje uskollisuuttani parisuhteessa.
Olen seurustellut prostituoidun kanssa (laittoi "firman" pöytälaatikkoon kun oltiin yhdessä) ja se oli ihan ok koska mulla ei ollut mitään epäilystä sen tunteista. Suurin osa sen seksisuhteista oli ollut bisnessuhteita vailla tunteita. Sen sijaan ns. helppo nainen on harrastanut lukuisia seksisuhteita nimenomaan tunnepohjalta. Miten siihen voisi luottaa, että se ei pettäisi tähtien ollessa sopivassa asennossa tai promillemäärän ollessa tarpeeksi korkealla? Sen koko aikaisempi historiahan todistaa impulsiivisuudesta ja valmiudesta tehdä nopeitakin päätöksiä seksin ja kumppaneiden suhteen tosta vaan.
[/quote]
Eikös tuossa nyt kuitenkin paina se, onko tuo ns "helppo" nainen pettänyt kumppaneitaan vai ei?
Mä olen "helppo" ja tosi impulsiivinen - siksi parisuhteessa ollessani olen erityistarkka, etten päästä itseäni tilanteisiin, jossa pettämistä voisi tapahtua. Enkä siis ole ikinä pettänyt.
Itseäni ei ainakaan sellaiset naiset kiinnosta jotka yhdenillansuhteita harrastavat. Tulee naisesta jotenkin kylmä ja tunteeton olo, jos niinkin intiimejä asioita voi noin vain puolituntemattomien kanssa harrastella. Arvostankin hyvin paljon naisia jotka etsivät nimenomaan kunnon parisuhteita ja tarvitsevat luottamusta ennen kuin uskaltavat asioissa pidemmälle mennä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:03"]
Itseäni ei ainakaan sellaiset naiset kiinnosta jotka yhdenillansuhteita harrastavat. Tulee naisesta jotenkin kylmä ja tunteeton olo, jos niinkin intiimejä asioita voi noin vain puolituntemattomien kanssa harrastella. Arvostankin hyvin paljon naisia jotka etsivät nimenomaan kunnon parisuhteita ja tarvitsevat luottamusta ennen kuin uskaltavat asioissa pidemmälle mennä.
[/quote]
Joo, kyllä tunteellinen ja lämmin nainen odotuttaa miestä, ennen kuin luottamuspulassaan uskaltaa antaa laittaa kalun herkkään simpukkaiseensa! Menisit ihan oikeasti hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:19"]
[/quote]
Joo, kyllä tunteellinen ja lämmin nainen odotuttaa miestä, ennen kuin luottamuspulassaan uskaltaa antaa laittaa kalun herkkään simpukkaiseensa! Menisit ihan oikeasti hoitoon.
[/quote]
Mene sinä opettelemaan naisena oloa.
En, koska en itsekään ole "helppo"
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai siitä 1950-luvun sukupuolioppaasta, josta oma ajatusmaailmasi on ammennettu?
Suomalaismiehet eivät pahemmin arvosta naisen siveellisyyttä parinhankinnassa. Näin on minulle sanonut kaksikin ulkomaalaista naista. Tosin olivat täysin päinvastaista mieltä siitä onko se hyvä vai huono ominaisuus miehessä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 15:26"]
Multahan ei kysytty, mutta mua ei ainakaan naisena kiinnosta siveyden sipuli, joka odottaa jotain pimpsan panttausta osoituksena kykeneväisyydestä uskollisuuteen ja luotettavuuteen. Ei mitään järkeä. Jos mies on ihana, niin voin lähteä naimaan vaikka siltä seisomalta. Ei se kerro minusta kuin korkeintaan sen, että tykkään seksistä. Ei se poissulje uskollisuuttani parisuhteessa.
[/quote]
Samaa mieltä. Se että nykyisen kanssa lähdettiin (yhdessä, molemmat) muutaman tunnin tuttavuuden jälkeen sänkyhommiin ei tosiaan kerro mistään muusta, kuin että sillä hetkellä halusin juuri sitä miestä aika paljon. Tästä aikaa 10 vuotta niin että ei ne kaikki miehet tosiaanaan ole mitään 50-lukulaisia kaksinasmoralisteja joille nainen on joko madonna tai huora.
Nainen on ihan yhtä ihminen kuin mieskin ja saa, jos haluaa, harrastaa seksiä ihan vain seksin harrastamisen vuoksi ilman että lyödään jotain typerää kevytkenkäisyyden leimaa otsaan. Olen myös sitä mieltä, ettei ole kenekään järkevää harrastaa hirveesti yhden yön juttuja kenen tahansa kanssa. On joku ongelma, jos aina on pakko saada edes joltain.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:26"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai siitä 1950-luvun sukupuolioppaasta, josta oma ajatusmaailmasi on ammennettu?
[/quote]
Ei kyse ole vain oppaasta, kyse on seksuaalimoraalista.
Sinä ilmeisesti halveksit ihmisiä, jotka eivät paneskele, vaan osaavat myös hillitä itsensä ja tarvitsevat luottamista ennen seksiä? Mitäpä lottoat, kumpi tapa toimia on historian valossa - nyt kun historian toit esille - ollut enemmän suosittu ja ihailtu, tai kumpi piirre on nykyäänkin enemmän arvossaan ihmiskunnassa erityisesti, mutta ei pelkästään, naisilla?
[/quote]
Juuri näin. Eikä se, että haluaa sitä miestä ja seksiä ekoilla treffeillä/heti tarkoita sitä että näin olisi jokaisen kanssa.
Multa loppuu mielenkiinto heti, jos naista joutuu jahtaamaan ja pelailemaan jotain pelejä, joten mitä helpompi sitä parempi. Vielä kun nainen tekee aloitteen eikä jää epäselväksi, että haluaa mua, niin olen myyty :)
Minua käy vähän sääliksi sellaiset naiset jotka pihtaavat itseään kuvitellen arvonsa nousevan sen vuoksi. Ja kun lopulta löytävät heidän pidättyvyyttä arvostavan miehen niin saavat nauttia avioliitosta narsistisen sovinistin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:38"]
[/quote]
Juuri näin. Eikä se, että haluaa sitä miestä ja seksiä ekoilla treffeillä/heti tarkoita sitä että näin olisi jokaisen kanssa.
[/quote]
Musta seksi on niin intiimi ja myös kaunis asia, että toiseen tuntuu hyvältä ensin vähän tutustua. Omassa järjestyksessä aluksi jutellaan ja ehkä lopuksi kosketaan tms., seuraavalla kerralla kosketellaan lisää, mielellään halitaan, suukotellaan ym., ja kolmannella kerralla voidaan nukkua yhdessä. Jotenkin se on paljon antoisampi kokemus, koko ihminen on kohteena, niin ajatukset kuin vartalo. Ei vain sokeaa himoa. Olen kolmekymppinen mies.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 16:38"]
[/quote]
[/quote]
No ei todellakaan. Sinänsä harmi, että on sitten niitäkin naisia jolle käy kuka vaan ja sen perusteella sitten yritetään lyödä "helpon" leimaa meihin muihinkin.
Mikä siinä on muuten niin kamalaa, jos ihmiselle "käy kuka vaan"? Eikö voisi ajatella niin, että sellainen ihminen näkee monissa jotain ihanaa ja haluttavaa?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:56"]
Riippuukohan asia siitä, onko nainen helppo heti ensimmäisenä iltana vai suhteen hieman edetessä? Eikö tuo helppous kerro siitä, että saanti on jatkossakin helpompaa..
[/quote]Eii välttämättä.