Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES: Voisitko ajatella tositarkoituksella "helppoa naista"?

Vierailija
26.05.2015 |

Kysymys siis otsikossa. Viehättääkö ns. helppo nainen oikeasti vai vaan sen vuoksi, että hän on helppo tietyllä saralla? Voisitko ajatella ottavasi vaimoksesi/seurustelukumppaniksesi/avopuolisoksesi helppoa naista? 

Kommentit (73)

Vierailija
2/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo niinkuin miten? Siis nainen joka on joustava, ei ota itseään turhan vakavasti eikä ole high maintenance.

Kyllä sellainen kernaasti kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:39"]

Helppo niinkuin miten? Siis nainen joka on joustava, ei ota itseään turhan vakavasti eikä ole high maintenance. Kyllä sellainen kernaasti kiitos.

[/quote]

Jos nyt pitää todella helpon naisen kriteerit erikseen laittaa = lähtee mukaan ensimmäisenä iltana sänkyyn saakka harrastamaan, ei nyt ole niin tarkka kenen kanssa ja kuinka paljon s**siä harrastaa yms. Joku saattaisi luonnehtia kevytkenkäiseksi....

Vierailija
4/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:39"]

Helppo niinkuin miten? Siis nainen joka on joustava, ei ota itseään turhan vakavasti eikä ole high maintenance. Kyllä sellainen kernaasti kiitos.

[/quote]

Jos nyt pitää todella helpon naisen kriteerit erikseen laittaa = lähtee mukaan ensimmäisenä iltana sänkyyn saakka harrastamaan, ei nyt ole niin tarkka kenen kanssa ja kuinka paljon s**siä harrastaa yms. Joku saattaisi luonnehtia kevytkenkäiseksi....
[/quote]

Miksi nainen olisi helppo jos lähtee ensimmäisenä päivänä sänkyyn??

Vierailija
5/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan helppoja miehiäkin, ja paljon. Sopivat hyvin toisilleen.

Vierailija
6/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:39"] Helppo niinkuin miten? Siis nainen joka on joustava, ei ota itseään turhan vakavasti eikä ole high maintenance. Kyllä sellainen kernaasti kiitos. [/quote] Jos nyt pitää todella helpon naisen kriteerit erikseen laittaa = lähtee mukaan ensimmäisenä iltana sänkyyn saakka harrastamaan, ei nyt ole niin tarkka kenen kanssa ja kuinka paljon s**siä harrastaa yms. Joku saattaisi luonnehtia kevytkenkäiseksi.... [/quote] Miksi nainen olisi helppo jos lähtee ensimmäisenä päivänä sänkyyn??

[/quote]

J ase mies on ihan yhtä helppo jos lähtee ekana iltana panee.

Vierailija
7/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin naiseni olevan mahdollisiman viehättävä ja halukas seksiin. En kaipaisi häneltä muuta kuin hyvää fyysistä yhdessäoloa. Muilta elämäni ihmisiltä toki toivon älyllisiä juttuja, mutta parisuhteen näen tärkeänä nimenomaan seksin vuoksi. Eli siis kumppani saisi olla vaikka vähän "tyhmä". Parisuhdetta ei ole ainakaan omalla kohdallani tarkoitettu mihinkään sen syvällisempään.

Vierailija
8/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:39"]

[/quote]

[/quote]

Hahah, ovatko alapeukuttajat kenties itse helppoja? :D

Vierailija
9/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:39"] Helppo niinkuin miten? Siis nainen joka on joustava, ei ota itseään turhan vakavasti eikä ole high maintenance. Kyllä sellainen kernaasti kiitos. [/quote] Jos nyt pitää todella helpon naisen kriteerit erikseen laittaa = lähtee mukaan ensimmäisenä iltana sänkyyn saakka harrastamaan, ei nyt ole niin tarkka kenen kanssa ja kuinka paljon s**siä harrastaa yms. Joku saattaisi luonnehtia kevytkenkäiseksi.... [/quote] Miksi nainen olisi helppo jos lähtee ensimmäisenä päivänä sänkyyn??

[/quote]

Koska se on kevytkenkäistä? Siksi se on helppo. Itse en tuomitse sen perusteella onko helppo vai ei, ehkä kuitenkin loppupeleissä pidän helpioista enemmän mutta kaikenkaikkiaan ihminen siinä ratkaisee.

Vierailija
10/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi helppo minulle niin miksikäs ei.

Vierailija
11/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:37"]

Kysymys siis otsikossa. Viehättääkö ns. helppo nainen oikeasti vai vaan sen vuoksi, että hän on helppo tietyllä saralla? Voisitko ajatella ottavasi vaimoksesi/seurustelukumppaniksesi/avopuolisoksesi helppoa naista? 

[/quote]

En. Tylsää enkä saa metsästää naista.

Vierailija
12/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuukohan asia siitä, onko nainen helppo heti ensimmäisenä iltana vai suhteen hieman edetessä? Eikö tuo helppous kerro siitä, että saanti on jatkossakin helpompaa..

Vierailija
13/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rakastavat sitä, että nainen on vähän "helppo" ja vähän lutka. Voivat väittää muuta, mutta näin se on.

Vierailija
14/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin helppo ja heti sänkyyn ja sitä rataa täs nyt on menty kakskyt vuotta. Mutta tästedes katon kyllä tarkkaan kelle oon helppo.

Vierailija
15/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut prostituoidun kanssa (laittoi "firman" pöytälaatikkoon kun oltiin yhdessä) ja se oli ihan ok koska mulla ei ollut mitään epäilystä sen tunteista. Suurin osa sen seksisuhteista oli ollut bisnessuhteita vailla tunteita. Sen sijaan ns. helppo nainen on harrastanut lukuisia seksisuhteita nimenomaan tunnepohjalta. Miten siihen voisi luottaa, että se ei pettäisi tähtien ollessa sopivassa asennossa tai promillemäärän ollessa tarpeeksi korkealla? Sen koko aikaisempi historiahan todistaa impulsiivisuudesta ja valmiudesta tehdä nopeitakin päätöksiä seksin ja kumppaneiden suhteen tosta vaan.

Vierailija
16/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:43"]

[/quote]

[/quote]

Joo, en usko että suhteen kannalta hyödyllistä samanmielisyyttä kovin suurella todennäköisyydellä löytyisi, koska en itsekään edusta ko. tyyppiä. Eri asia, jos sattuu olemaan jokunen kohellus elämässä, joista on otettu opiksi. M

Vierailija
17/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:52"]

[/quote]

Koska se on kevytkenkäistä? Siksi se on helppo. Itse en tuomitse sen perusteella onko helppo vai ei, ehkä kuitenkin loppupeleissä pidän helpioista enemmän mutta kaikenkaikkiaan ihminen siinä ratkaisee.

[/quote]

Olen joskus lähtenyt ensimmäisenä iltana, mutta en todellakaan kenen hyvänsä kanssa! Kyllä se on ollut spesiaali mies mulle.

Vierailija
18/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän kategoriaan mä sitten kuulun :D Olin neitsyt 18-vuotiaaksi asti kun ei tullut vastaan sellaista, jota olisin todella halunnut. Sitten tapasin mieheni kotibileissä ja hän onnistui puhumaan mut sänkyyn parissa tunnissa, vaikka en ollut edes kovin humalassa. Nyt saman miehen kanssa oltu yhdessä 10 vuotta ja on edelleen ainoa koskaan ollut kumppani. Seksiä on kyllä edelleen lähes päivittäin, koska aina tekee mieli kun pyydetään. Tekeeköhän tämä minusta helpon vai vaikean?

Vierailija
19/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi otan Helppo-Heikin!

Vierailija
20/73 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:43"]

[/quote]

[/quote]

Jotta tapahtuma olisi mahdollinen, täytyy miehen itse olla yhtä helppo? Eikö siis olisi hölmöä tuomita toinen osapuoli samasta mitä juuri itse teki, yhdessä samaisen ihmisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän