Katsoisitko pettämistä läpi sormien, jos miehesi olisi rikas
Ja antaisi sinulle paljon rahaa, lahjoja , matkoja.
Kommentit (67)
En osaa sanoa. Riippuu tilanteesta. Miksi ap kysyt? Voisin suostua eräänlaiseen kumppanuusvanhemmuuteen tai muuhun kumppanuusjärjestelyyn.
Kaikki jotka vastasivat ei, valehtelevat.
When the guy has money these bitches heal like Wolverine.
Me olemme rikkaita, enkä hyväksy pettämistä. Eikä kuulemma hänkään.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olisin sanonut että en missään nimessä. Mutta nyt näin vanhempana sanon, että asiat eivät ole niin mustavalkoisia ja riippuu tilanteesta.
Luultavasti olen yksin muutenkin lopun elämääni. Tuossa saisi paremman elintason ja seksiä aina kun haluaisi.
Vain jos mun ei tarvitsis ikinä enää koskea pettäjämiestä. Tyyliin Melania Trump. ja saisin ostettua itsellekin jonkun sivuhuvituksen siihen..
Eli voisiko joku kertoa, miksi tuo pettävä mies olisi vielä mun kanssa?
Kaikki, jotka sanovat "en" - heillä ei ole rikasta aviopuolisoa.
Kun on rikas aviopuoliso, niin kumpikin voi ostaa tai hankkia seksipalvelunsa haluamaltaan henkilöltä. Lienee erittäin yleistä, että vanha ukko ja nuori vaimo, niin vaimolla on sutinaa ulkopuolisten kanssa. Yhtä yleistä lienee, että suurinpiirtein samanikäisen pariskunnan mies tai nainen hakee tyydytyksen ulkopuolisista suhteista, koska seksielämä on lopahtanut lasten syntymän aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka vastasivat ei, valehtelevat.
When the guy has money these bitches heal like Wolverine.
MIksi rikas mies maksaisi siitä, että saisi olla tämmöisen siiderivalaan kanssa? Hänellähän on niitä sivujuonteita, miksei valitse sieltä mieleistään?
Realisti.
Vierailija kirjoitti:
Kun on rikas aviopuoliso, niin kumpikin voi ostaa tai hankkia seksipalvelunsa haluamaltaan henkilöltä. Lienee erittäin yleistä, että vanha ukko ja nuori vaimo, niin vaimolla on sutinaa ulkopuolisten kanssa. Yhtä yleistä lienee, että suurinpiirtein samanikäisen pariskunnan mies tai nainen hakee tyydytyksen ulkopuolisista suhteista, koska seksielämä on lopahtanut lasten syntymän aikoihin.
Nainenko ei voi myös olla rikas, jos on rikas mies?
Olette te kummaa sakkia arvon av-mammat.
Nuorempana varmaan olisin jäänytkin, mutta nykyään arvostan itseäni liikaa, että turhan päiväinen nöyryytys ei kuulu arkeeni.
Oli upporikas. Oli tosi rakas. Oli myöskin jumalattoman komea.
Löysi nuoremman ja meni naimisiin. Ero tuli heille aika pian .
Pakeni ulkomaille .
Onneton.
Itse voin oikeen hyvin.
Ei raha tuo onnea. Parantaa haavat jos on tiukka paikka, mutta onnea, ei sitä rahalla saa.
Eikö kannata jäädä itkemään vanhaa suhdetta.
Elämä on!
Ei ihme, että on paljon mielenterveyshaasteita, jos oma moraalinen selkäranka on noin vino. Missä on teidän itsekunnioitus ja arvostus, jos rahaa vastaan roikutte pettävässä miehessä? Onko tuollainen onnellista elämää? Ja minkälaisen parisuhteen mallin annatte lapsillenne?
Opetelkaa rakastamaan ja arvostamaan itseänne naiset!
Nuorena olisin sanonut, etten missään tapauksessa katsoisi sormien läpi. Nyt keski-ikäisenä en enää ole niin jyrkkä. Ymmärrän hyvin heitä, jotka niin tekevät. On se vaan niin kiva matkustaa viiden tähden hotelleissa ja syödä hyvissä ravintoloissa.
Vastaus kysymykseen on: en tiedä.
Yleensä rikkaat miehet on vielä saitoja, joten mitä iloa olisi jäädä?
En hyväksyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä osassa määriteltiin, että rikkaus kuuluisi nimenomaan miehelle? Kirjoitin aviopuolisosta.
Ainoastaan vanhan ukon ja nuoren vaimon kohdalla voidaan hyvin luonnollisesti tulkita, että rikkaudet ovat miehen, koska harvemmin keskimääräinen nuori nainen rakastuu isän tai isoisän ikäiseen vanhukseen. Sama toisin voi päteä nuoriin miehiinkin, mutta yleensä rikas nainen ei sitoudu köyhään mieheen vaan pitäytyy avosuhteessa.
En katsoisi, iskisin miestä sinne minne eniten sattuu (lompakkoon) varmistaisin että tulevaisuuteni olisi turvattu ja se olisi sitten sayonara. Minä ja lapset muutettaisiin miehen kustantamaan kalliiseen asuntoon ja mies saisi edelleen maksaa lasten kallitt koulumaksut, iltapäivähoidon ja muut kustannukset.
Mulla on siis rikas mies ja enkä todellakaan katso siltä minkäänlaista perseilyä, niin kuin en ole ikinä katsonut yhdeltäkään mieheltä jonka kanssa olen seurustellut. Tunnen arvoni ja olen turvannut selustani. Jos miehellä ei pysy kalu housuissa niin minun ja lasten elintason ei tarvitse sen takia laskea tai elämän hirveästi muuttua.
Ollaan siis onnellisesti naimisissa, asutaan ulkomailla ja meillä on 3 lasta, eikä eroa ole suunnitteilla mutta tietenkin olen miettinyt joskus miten kävisi jos se eteen tulisi.
Tietenkin, paksusta lompakosta ei kannata luopua. Pahimmillaan joku työläinen kysyisi treffeille Tinderissä, hyi fittan.
En katselisi. Ottaisin avioeron, meillä ei ole avioehtoa.
En katsonut läpi sormien, joten vastaus on ei. Kaikki eivät ole rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä osassa määriteltiin, että rikkaus kuuluisi nimenomaan miehelle? Kirjoitin aviopuolisosta.
Ainoastaan vanhan ukon ja nuoren vaimon kohdalla voidaan hyvin luonnollisesti tulkita, että rikkaudet ovat miehen, koska harvemmin keskimääräinen nuori nainen rakastuu isän tai isoisän ikäiseen vanhukseen. Sama toisin voi päteä nuoriin miehiinkin, mutta yleensä rikas nainen ei sitoudu köyhään mieheen vaan pitäytyy avosuhteessa.
Otsikossa lukee selvällä suomenkielellä. Katsoisitko pettämistä sormiesi läpi, jos miehesi olisi rikas...
Aloituksessa se määriteltiin.
Nuorempana olisin sanonut että en missään nimessä. Mutta nyt näin vanhempana sanon, että asiat eivät ole niin mustavalkoisia ja riippuu tilanteesta.