Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyvää olet huomannut elämässäsi korona aikana?

Hetkessä eläjä
24.01.2022 |

Välillä korona ahdistaa henkisesti, mutta siitä huolimatta olen huomannut monta hyvää asiaa. Minulla on hyvä aviomies ja parisuhde, ihana koti, jossa viihdyn. Turha häsläily maailmalla ja turhat kissanristiäiset ovat mennyttä elämää. Silmät ovat auenneet sille, että pelkkä materia ja rahan käyttö kaikkeen turhaan on todellakin turhuutta. Kuinka pienistäkin asioista voi olla todella onnellinen. Odotan kevättä ja kesää, jotta pääsen pyöräilemään ja valokuvaamaan Suomen ihanaa luontoa. Ne pienet asiat, joihin ennen ei ole edes kiinnittänyt huomiota, ovatkin niitä tärkeimpiä. Onnellisuus on sisäinen olotila ja rahalla sitä ei voi ostaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana on korostunut kodin merkitys.

Olen ollut tosi tyytyväinen omaan tilavaan kaksioon jossa on iso parveke ja sauna. Kesäisin voi ottaa aurinkoa alastomana ja saunassa voi käydä yksin milloin vain.

Autosta olen myös kiitollinen että ei tarvitse olla julkisissa liikennevälineissä saamassa koronatartuntaa.

Vierailija
2/6 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa oli ennen tiivis tunnelma ja höngittiin niskaan kassalla. Sen olen huomannut että ihmiset pääsääntöisesti pitävät vähän väliä nykyisin eivätkä höngi ihan niin kiireisenä niskaan. Tosin on poikkeuksia tässäkin mutta sellainen järjetön kiire ja jyrääminen on vähän vähentynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenmuutto mieheni kanssa, sillä etätyöt ovat jääneet pysyväksi. Meistä tuli myös karavaanareita, eikä siinä huomaa koronan läsnäoloa. Vaatteitakaan ei tarvitse ostaa entiseen malliin, kun ei ole työmatkoja.

Vierailija
4/6 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut aikaa tehdä kaikenlaisia asioita, joista aiemmin olin ajatellut "sitten eläkkeellä teen...". Mulla ei esim ole ollut lainkaan huonekasveja yli 20:een vuoteen, mutta pandemian aikana olen hankkinut niitä varsin paljon. Olen tehnyt paljon myös käsitöitä ja just eilen tilasin itselleni uuden ompelukoneen (vanha koneeni on tyttärelläni lainassa, mutta saakin pitää sen). Pihaani olen katsellut aivan erilaisin silmin kuin ennen pandemiaa. Ennen kuljin pihan poikki vain tullessani kotiin ja lähtiessäni jonnekin sekä kesäisin jonkin verran grillasin pihalla. Keittiöremonttikin tuli teetettyä pandemian aikana. Kaikki hankinnat, joita olen pandemian aikana tehnyt, ovat liittyneet kotiin tai kotona tehtäviin asioihin. 

Vierailija
5/6 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että jatkan tiukkapipoisuuttani. En ole edes mikään äidinkielen ope, mutta harmittaa kovasti, jos ei edes otsikossa osata kirjoittaa ”korona-aikana” väliviivan kera! Näinkö sitten kirjoitat työ hakemuksesi työ paikkaan, josta pidät ja perustelet sillä että lapsen hoito paikka on järjestetty ja osaksi iso äiti tai kummi täti voivat vuoro tellen auttaa eikä puolisonkaan ole tehtävä yli töitä vaan joutaa vaippa ostosten kautta hakemaan pikku laspsenne päivä hoidosta?? Mieti vähän!

Vierailija
6/6 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaunis koti ja ihana puoliso. Ihanaa, että voi tehdä etätöitä. Olen löytänyt sinnikkyyttä opetella neulomisen salat ja nautin tästä kovasti. Ruoanlaitto on monipuolistunut.