Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei hemmetti... Lähetin juuri tärkeän työhakemuksen ja tajusin nyt, että kirjoitin joka kerta firman nimen väärin!

Vierailija
24.01.2022 |

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Se tais olla sit siinä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tais olla siinä.

Vierailija
2/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä uusi korjattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tais. Tuota on vaikea selittää hyvinpäin. Olet joko lukihäiriöinen tai huolimaton.

Vierailija
4/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut.

Vierailija
5/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä uusi korjattuna.

Jos ne eivät huomanneet sitä silloin niin tuo jälkeen nyt ainakin.

Vierailija
6/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti myös laitoit vahingossa CV:hen Irvistyskuvan Nicolas Cagesta.

Vierailija
7/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties vaikka erottuisit sillä kaikista muista hakijoista kuin tikku P****ssa.

Vierailija
8/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheet jopa kiinnittävät huomion. Jää odottelemaan. Jos olet pätevän oloinen niin asialla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
9/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä uusi korjattuna.

Eiköhän ne huomaa ihan ensimmäisellä kerralla.

Meillä ainakin huomataan tuollaiset kirjoitusvirheet. Tekstissä voi olla huolimattomuusvirheitä mutta jos yrityksen nimi tulee toistuvasti väärin hakemuksessa niin se antaa aika huonon kuvan hakijasta.

Vierailija
10/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tarkistanut? Lohdutuksena, olen kerran unohtanut hakemuksesta CV:n. Se oli noloa varsinkin siksi, että korostin hakemuksessani olevani huolellinen.

En tullut valituksi, joten ilmeisesti vastaanottaja oli järjissään.

Vierailija
11/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä uusi korjattuna.

Korjataan kuten kuuluu eikä jätetä sikseen, se vasta huonon vaikutelman antaisi. 

Vierailija
12/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran työhakemus, jossa firman nimi oli kokonaan väärin eli hakemuksessa käytettiin kilpailijamme nimeä. Oli varmaan haettu molempiin firmoihin töihin ja sitten väärä hakemus mennyt väärään kohtaan. En kutsunut haastatteluun.

Vierailija
13/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää NIIN PALJON! Miten voi tehdä noin tyhmän virheen?! En käsitä. Olen yleensä tosi huolellinen. Kuolen.

ap

Vierailija
14/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hävettää NIIN PALJON! Miten voi tehdä noin tyhmän virheen?! En käsitä. Olen yleensä tosi huolellinen. Kuolen.

ap

Sympatiat täältä. Olen myös tosi huolellinen ja tuo olisi ihan kamalaa. Mutta jos rekrytoija on kokenut, hän ymmärtää että inhimillisiä virheita tulee kaikkein huolellisimmillekin. Ei hyvää hakijaa hylätä yhden kirjoitusvirheen takia.

Pidä joka tapauksessa mielessä että hakijoita on luultavasti paljon. Jos et saa kutsua haastatteluun, ei syy välttämättä ole tuo kirjoitusvirhe.

Vierailija
15/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitan laskuihin joskus tahallani väärin kun maksan.

Visma on Visva ja Ropo capital on Rosvocapital.

Vierailija
16/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kirjoititko vielä hakemukseen olevasi huolellinen? :D

Vierailija
17/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on otettu työhön hakija, joka kirjoitti työnantajan nimen väärin. Hakemus oli muuten huolellisesti tehty ja muilla hakijoilla oli paljon enemmän kirjoitusvirheitä tai vääriä käsityksiä, millaiseen työhön olivat tulossa.

Vierailija
18/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kirjoititko vielä hakemukseen olevasi huolellinen? :D

En sentään. 😂😭

Näin ihan hirveästi vaivaa hakemuksen kanssa ja sitten mokaan tällä tavalla... ☠️

ap

Vierailija
19/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reps* no onhan tuo hieman hassua, mutta sentään itse hoksasit tuon eli et ole ihan vajaa! :D

Jos tuo oli vain yksi työ toisten joukossa, niin anna olla. Hakemuksia tulee moneen paikkaan paljon, jotenka ei sitä kukaan ehkä edes lue. Tai jos lukee, niin mikäli virhe on vaikka vain otsikkotiedoissa, niin sellaiset lukijakin helposti skippaa.

Saati ei kukaan missään nimessä muista, että "se oli se Marjatta Virtanen, joka laittoi sen hakemuksen missä firman nimi oli pielessä". Ei ketään kiinnosta se henkilö tuon takana, vaikka hauskana anekdoottina tuota toki voisi kertoakin.

Eräässä firmassa firman uudeksi lempinimeksi muodostui asiakkaan aina typottama muoto nimestä. En muista, eikä kiinnosta kuka sen typotti, mutta hauska se silti aina oli.

Vierailija
20/43 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se ole vaarallista, mä uskon et ihan muut tekijät on ne miks sua ei valita eteenpäin jos ei valita, kuin tuo :D Tsemppii kuitenki :) <3