Kun vanhemmat vihaa poikaystävää
Vanhempani vihaavat uutta poikaystävääni, ja aina muistuttavat mitenkä ihana minun exä kuulemma oli! En jaksa enää kuulla hirveää valitusta ja juoruilua.
Ollaan 19 (minä) ja 21 (jätkä), ja joo aikuisia ollaan, mutta olisi kiva pysyä väleissä vanhempieni kanssa!
Jatkuvasti kuulen valitusta mitenkä hänen kanssaan ei mm. Kehtaa kävellä ulkona, koska hänellä on irokeesi, ja kuinka hän ei osaa tehdä mitään hyödyllistä (toimii mm.lävistäjänä omassa liikkeessään, eli on siis yrittäjä.)
Kuulen kuittailua myös siitä että hän ei ole käynyt armeijaa (koska eräs vamma estää sen). Minulla on poikaystävän kanssa samassa liiketilassa oma musiikkikauppa, joka on kuulemma erittäin huono asia, koska poikaystäväni kuulemma saattaa yrittää viedä asiakkaat! Voi jumalauta!
Olen sanonut kaikesta tästä vanhemmilleni päin naamaa, mutta koskaan tämä ei ole loppunut. Pitääkö minun oikeasti katkaista välit vanhempiini??
Ja ei, poikaystäväni ei ole mamu tai romaani, koska kysyisitte sitä kuitenkin.
Kommentit (69)
Laita välit poikki ja sano, että voivat ottaa yhteyttä sitten, kun ovat poikaystäväsi hyväksyneet. Vanhemmatkin voivat olla idiootteja, niin kuin tältäkin palstalta hyvin huomaa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:18"]
En minäkään jaksaisi katsella saatananpalvojaa.
[/quote]
Häh? Televätkö irokeesi ja lävistäjän ammatti ihmisestä saatananpalvojan, vai onko tämä nyt joku huono vitsi?
Kai ne pelkää että on anarkisti, vandaali tai käyttää huumeita. Vähän vanhemmat ihmiset yhdistää juuri kuvailemasi lookin noihin asioihin. Tyhmää kyllä heiltä kieltäytyä edes tutustumasta poikaystävääsi. Ota aikalisä ja kerro heille että sinun ei tarvitse kuunnella solvauksia rakkaastasi. Minäkin hieman olin epäluuloisena kun tytär toi kotiin viisi vuotta vanhemman tatuoidun prätkäkundin mutta niin vaan tutustuessa paljastui todella lämminsydäminen ja töitä kovaa paiskiva nuori mies :)
Enemmän minua ihmetyttää että teineillä on omat yritykset. :D Vai että musiikkikauppa ja lävistysliike... Miksikäs nuori yrittäjä on noin kovin riippuvainen vanhempiensa mielipiteistä?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:52"]
Vanhempani vihaavat uutta poikaystävääni, ja aina muistuttavat mitenkä ihana minun exä kuulemma oli! En jaksa enää kuulla hirveää valitusta ja juoruilua. Ollaan 19 (minä) ja 21 (jätkä), ja joo aikuisia ollaan
[/quote]
Ei yli 18-vuoden ikä takaa sitä, että olette aikuisia. Vaikutat ihan kakaralta.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:37"]Kai ne pelkää että on anarkisti, vandaali tai käyttää huumeita. Vähän vanhemmat ihmiset yhdistää juuri kuvailemasi lookin noihin asioihin. Tyhmää kyllä heiltä kieltäytyä edes tutustumasta poikaystävääsi. Ota aikalisä ja kerro heille että sinun ei tarvitse kuunnella solvauksia rakkaastasi. Minäkin hieman olin epäluuloisena kun tytär toi kotiin viisi vuotta vanhemman tatuoidun prätkäkundin mutta niin vaan tutustuessa paljastui todella lämminsydäminen ja töitä kovaa paiskiva nuori mies :)
[/quote]
Ovat kyllä kysyneet ihan suoraan että käytetäänkö huumeita jne. Johon olemme vastanneet että ei käytetä. Tuo aikalisä kuulostaa hyvältä idealta.
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:02"]Siis anorektikko N19 tekee elämästään mielekästä taas uudella aloitksella. Suosittelen hoitamaan itsesi kuntoon!
[/quote]
Anorektikko? Anteeksi mitä?
-ap
[/quote]
Ei tainnut tulla mieleen että täällä pyörii enemmän kuin yksi 19-vuotias?
-ap
[/quote]
Olisi parempi olla pyörimättä, ihan itsesi takia.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:02"]Siis anorektikko N19 tekee elämästään mielekästä taas uudella aloitksella. Suosittelen hoitamaan itsesi kuntoon!
[/quote]
Anorektikko? Anteeksi mitä?
-ap
[/quote]
Ei tainnut tulla mieleen että täällä pyörii enemmän kuin yksi 19-vuotias?
-ap
[/quote]
Olisi parempi olla pyörimättä, ihan itsesi takia.
[/quote]
Totta.
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:05"]Ehkä se on äitisi/isäsi nuoruuden "ihastuksen/exän" lapsi? Jos vaikka äitisi entisen sussun poika, niin eihän se nyt halua sun liikkuvan pojan kanssa! Ja eihän noista asioista puhuta. Vanhemman hurjista nuoruusvuosista....
[/quote]
No tämä on jo turhan kaukaahaettua.
-ap