Kun vanhemmat vihaa poikaystävää
Vanhempani vihaavat uutta poikaystävääni, ja aina muistuttavat mitenkä ihana minun exä kuulemma oli! En jaksa enää kuulla hirveää valitusta ja juoruilua.
Ollaan 19 (minä) ja 21 (jätkä), ja joo aikuisia ollaan, mutta olisi kiva pysyä väleissä vanhempieni kanssa!
Jatkuvasti kuulen valitusta mitenkä hänen kanssaan ei mm. Kehtaa kävellä ulkona, koska hänellä on irokeesi, ja kuinka hän ei osaa tehdä mitään hyödyllistä (toimii mm.lävistäjänä omassa liikkeessään, eli on siis yrittäjä.)
Kuulen kuittailua myös siitä että hän ei ole käynyt armeijaa (koska eräs vamma estää sen). Minulla on poikaystävän kanssa samassa liiketilassa oma musiikkikauppa, joka on kuulemma erittäin huono asia, koska poikaystäväni kuulemma saattaa yrittää viedä asiakkaat! Voi jumalauta!
Olen sanonut kaikesta tästä vanhemmilleni päin naamaa, mutta koskaan tämä ei ole loppunut. Pitääkö minun oikeasti katkaista välit vanhempiini??
Ja ei, poikaystäväni ei ole mamu tai romaani, koska kysyisitte sitä kuitenkin.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:26"]Vanhemmilla on kokemus ja ne tietää. Pantteri ei pilkuistaan pääse ja sen ne tietää [/quote] Jaa no kerroppa minulle että mitä poikaystäväni muka on tehnyt? Ei niin mitään. -ap
[/quote]
Pikemminkin jättänyt tekemättä.
Jokainen tietää että mies joka ei käy armeijaa, hänestä ei tule pitkäjänteistä kaveria. Näiden kärsivällisyys on yleensä hyvin huono ja jolla huono kärsivällisyys vaikuttaa puolison elämään negatiivisesti.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:35"]En usko, että vanhempasi suoranaisesti vihaavat poikaystävääsi, mutta eivät pidä hänestä. Siinä on vissi ero! Vanhempasi näkevät ja tietävät ehkä sellaista, mitä sinä et lemmensokaisemana näe tai huomaa. Ehkä he myös tietävät poikaystävästäsi sellaisia asioita, jotka vaikuttavat siihen, että eivät haluaisi nähdä sinun liikkuvan pojan kanssa. Se irokeesi on ihan pikkujuttu, mutta mitenkäs paljon lävistäjällä on itsellään romua naamassa ja muualla kehossa, ja kuinka paljon jo sinullakin. Monien ihmisten silmissä lävistykset ovat suorastaan iljettäviä ja kuvottavia. Lisäksi monella alalla lävistykset ovat kiellettyjä, koska ne saattavat levittää bakteereita ja metallisina, siis sähköä johtavina myös muuten vaarallisia.
[/quote]
Ei sillä ole kuin snakebites:it, bridge ja korvareiät. Itselläni on samat lävistykset. Ja eivät edes tunne poikaystävääni, koska eivät suostu tutustumaan. Eli eivät voi sanoa että tietävät hänestä mitään.
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:26"]Vanhemmilla on kokemus ja ne tietää. Pantteri ei pilkuistaan pääse ja sen ne tietää [/quote] Jaa no kerroppa minulle että mitä poikaystäväni muka on tehnyt? Ei niin mitään. -ap
[/quote]
Pikemminkin jättänyt tekemättä.
Jokainen tietää että mies joka ei käy armeijaa, hänestä ei tule pitkäjänteistä kaveria. Näiden kärsivällisyys on yleensä hyvin huono ja jolla huono kärsivällisyys vaikuttaa puolison elämään negatiivisesti.
[/quote]
Jaa jaa. Eli armeijaan on mentävä vaikka kroppa ei kestä? Armeija ei todellakaan ole mikään "must"
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:29"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:26"]Vanhemmilla on kokemus ja ne tietää. Pantteri ei pilkuistaan pääse ja sen ne tietää [/quote] Jaa no kerroppa minulle että mitä poikaystäväni muka on tehnyt? Ei niin mitään. -ap [/quote] Pikemminkin jättänyt tekemättä. Jokainen tietää että mies joka ei käy armeijaa, hänestä ei tule pitkäjänteistä kaveria. Näiden kärsivällisyys on yleensä hyvin huono ja jolla huono kärsivällisyys vaikuttaa puolison elämään negatiivisesti. [/quote] Jaa jaa. Eli armeijaan on mentävä vaikka kroppa ei kestä? Armeija ei todellakaan ole mikään "must" -ap
[/quote]
Ei tartte mennä. Mutta ei sellaistakaan puolisoa tartte iteselleen ottaa. Vanhemmat suojelee sinua kaikelta ja siksi näkevät että voit helposti pilata koko elämän väärillä valinnoilla.
Voi hitto mitä porukkaa täällä kommentoi! Yhtä ahdasmielisiä kuin vanhempasi! mun omalla lapsellani on naamassa rautaa ja sateenkaaren värinen irokeesi, ja kamalan näköistähän se meidän mielestämmekin on. Mutta nuori on kuitenkin oikein lämminsydäminen, kunnollinen ja ihana ihminen, joka ei tahdo kärpäsellekään pahaa. Onneksi pojan tyttöystävien vanhemmat eivät ole olleet kovin ahdasmielisiä, ja alkujärkytyksen jälkeen ovat tajunneet että ulkonäkö on vain pintaa, sisin tärkein. Ehkä ap:n vanhemmatkin vielä tajuavat saman, anne heille aikaa. Ja kaipa he pelkäävät että itse muutut samannäköiseksi, heitä voisi lohduttaa tieto että et aio muuttua poikaystävän klooniksi.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:43"]Voi hitto mitä porukkaa täällä kommentoi! Yhtä ahdasmielisiä kuin vanhempasi! mun omalla lapsellani on naamassa rautaa ja sateenkaaren värinen irokeesi, ja kamalan näköistähän se meidän mielestämmekin on. Mutta nuori on kuitenkin oikein lämminsydäminen, kunnollinen ja ihana ihminen, joka ei tahdo kärpäsellekään pahaa. Onneksi pojan tyttöystävien vanhemmat eivät ole olleet kovin ahdasmielisiä, ja alkujärkytyksen jälkeen ovat tajunneet että ulkonäkö on vain pintaa, sisin tärkein. Ehkä ap:n vanhemmatkin vielä tajuavat saman, anne heille aikaa. Ja kaipa he pelkäävät että itse muutut samannäköiseksi, heitä voisi lohduttaa tieto että et aio muuttua poikaystävän klooniksi.
[/quote]
En vaan tajua miksi he kehuvat eksääni, jolla oli myös rautaa naamassa ja pitkät hiukset..näköjään tämä nykyinen "irokeesi poika" ei vaan kelpaa..
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:43"]Voi hitto mitä porukkaa täällä kommentoi! Yhtä ahdasmielisiä kuin vanhempasi! mun omalla lapsellani on naamassa rautaa ja sateenkaaren värinen irokeesi, ja kamalan näköistähän se meidän mielestämmekin on. Mutta nuori on kuitenkin oikein lämminsydäminen, kunnollinen ja ihana ihminen, joka ei tahdo kärpäsellekään pahaa. Onneksi pojan tyttöystävien vanhemmat eivät ole olleet kovin ahdasmielisiä, ja alkujärkytyksen jälkeen ovat tajunneet että ulkonäkö on vain pintaa, sisin tärkein. Ehkä ap:n vanhemmatkin vielä tajuavat saman, anne heille aikaa. Ja kaipa he pelkäävät että itse muutut samannäköiseksi, heitä voisi lohduttaa tieto että et aio muuttua poikaystävän klooniksi.
[/quote]
En vaan tajua miksi he kehuvat eksääni, jolla oli myös rautaa naamassa ja pitkät hiukset..näköjään tämä nykyinen "irokeesi poika" ei vaan kelpaa..
-ap
[/quote][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:43"]Voi hitto mitä porukkaa täällä kommentoi! Yhtä ahdasmielisiä kuin vanhempasi! mun omalla lapsellani on naamassa rautaa ja sateenkaaren värinen irokeesi, ja kamalan näköistähän se meidän mielestämmekin on. Mutta nuori on kuitenkin oikein lämminsydäminen, kunnollinen ja ihana ihminen, joka ei tahdo kärpäsellekään pahaa. Onneksi pojan tyttöystävien vanhemmat eivät ole olleet kovin ahdasmielisiä, ja alkujärkytyksen jälkeen ovat tajunneet että ulkonäkö on vain pintaa, sisin tärkein. Ehkä ap:n vanhemmatkin vielä tajuavat saman, anne heille aikaa. Ja kaipa he pelkäävät että itse muutut samannäköiseksi, heitä voisi lohduttaa tieto että et aio muuttua poikaystävän klooniksi.
[/quote]
No minä kyllä olen saman tyylinen kuin poikaystävä, joten luulisi että hyväksyisivät hänet, mutta ei. Vissiin vaan minä saan näyttää tältä, tai sitten vihaavat minuakin.
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:29"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:26"]Vanhemmilla on kokemus ja ne tietää. Pantteri ei pilkuistaan pääse ja sen ne tietää [/quote] Jaa no kerroppa minulle että mitä poikaystäväni muka on tehnyt? Ei niin mitään. -ap [/quote] Pikemminkin jättänyt tekemättä. Jokainen tietää että mies joka ei käy armeijaa, hänestä ei tule pitkäjänteistä kaveria. Näiden kärsivällisyys on yleensä hyvin huono ja jolla huono kärsivällisyys vaikuttaa puolison elämään negatiivisesti. [/quote] Jaa jaa. Eli armeijaan on mentävä vaikka kroppa ei kestä? Armeija ei todellakaan ole mikään "must" -ap
[/quote]
Ei tartte mennä. Mutta ei sellaistakaan puolisoa tartte iteselleen ottaa. Vanhemmat suojelee sinua kaikelta ja siksi näkevät että voit helposti pilata koko elämän väärillä valinnoilla.
[/quote]
"Sellaista puolisoa"? Ei se armeija tee parempaa ihmistä!
-ap
Hienoa että molemmat teette yrittäjänä töitä, mutta täytyy kyllä sanoa että minäkään kovin paljon riemastuisi jos vävy elättäisi itsensä lävistäjänä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:41"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:29"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:26"]Vanhemmilla on kokemus ja ne tietää. Pantteri ei pilkuistaan pääse ja sen ne tietää [/quote] Jaa no kerroppa minulle että mitä poikaystäväni muka on tehnyt? Ei niin mitään. -ap [/quote] Pikemminkin jättänyt tekemättä. Jokainen tietää että mies joka ei käy armeijaa, hänestä ei tule pitkäjänteistä kaveria. Näiden kärsivällisyys on yleensä hyvin huono ja jolla huono kärsivällisyys vaikuttaa puolison elämään negatiivisesti. [/quote] Jaa jaa. Eli armeijaan on mentävä vaikka kroppa ei kestä? Armeija ei todellakaan ole mikään "must" -ap [/quote] Ei tartte mennä. Mutta ei sellaistakaan puolisoa tartte iteselleen ottaa. Vanhemmat suojelee sinua kaikelta ja siksi näkevät että voit helposti pilata koko elämän väärillä valinnoilla. [/quote] "Sellaista puolisoa"? Ei se armeija tee parempaa ihmistä! -ap
[/quote] Ei tee, mutta tekee miehestä kärsivällisempää. 40-vuotiaana huomaat että mies ei saanut mitään aikaiseksi juuri kyseisen ongelman takia.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:52"]Hienoa että molemmat teette yrittäjänä töitä, mutta täytyy kyllä sanoa että minäkään kovin paljon riemastuisi jos vävy elättäisi itsensä lävistäjänä.
[/quote]
No ammattihan sekin on, ja siinäkin tarvitaan taitoa ettei huulikorut mene esim.väärästä kohti läpi jne. En ymmärrä miksi tiettyjä ammatteja vähätellään.
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:41"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:29"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:26"]Vanhemmilla on kokemus ja ne tietää. Pantteri ei pilkuistaan pääse ja sen ne tietää [/quote] Jaa no kerroppa minulle että mitä poikaystäväni muka on tehnyt? Ei niin mitään. -ap [/quote] Pikemminkin jättänyt tekemättä. Jokainen tietää että mies joka ei käy armeijaa, hänestä ei tule pitkäjänteistä kaveria. Näiden kärsivällisyys on yleensä hyvin huono ja jolla huono kärsivällisyys vaikuttaa puolison elämään negatiivisesti. [/quote] Jaa jaa. Eli armeijaan on mentävä vaikka kroppa ei kestä? Armeija ei todellakaan ole mikään "must" -ap [/quote] Ei tartte mennä. Mutta ei sellaistakaan puolisoa tartte iteselleen ottaa. Vanhemmat suojelee sinua kaikelta ja siksi näkevät että voit helposti pilata koko elämän väärillä valinnoilla. [/quote] "Sellaista puolisoa"? Ei se armeija tee parempaa ihmistä! -ap
[/quote] Ei tee, mutta tekee miehestä kärsivällisempää. 40-vuotiaana huomaat että mies ei saanut mitään aikaiseksi juuri kyseisen ongelman takia.
[/quote]
Meillä on jo nyt omat yritykset samassa liiketilassa. Mitenniin ei saa mitään aikaiseksi?
-ap
Olisko siinä taustalla jotain muuta kuin se irokeesi + lävistykset kerta eksäsikin on ollut valtavirrasta poikkeava? Jos vain eivät tahdo loukata sinua kertomalla tietämiään/kuulemiaan asioita?
Minkälainen entinen suhteesi oli? Millainen ero oli? Romahditko eron jälkeen? Jos vanhempasi pelkäävät, että sama toistuu?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:57"]Olisko siinä taustalla jotain muuta kuin se irokeesi + lävistykset kerta eksäsikin on ollut valtavirrasta poikkeava? Jos vain eivät tahdo loukata sinua kertomalla tietämiään/kuulemiaan asioita?
[/quote]
Eivät ole suostuneet edes tutustumaan poikaystävääni, joten eivät he voi tietää hänestä mitään. Kerran pyysin heidät käymään meillä, että voisivat tutustua mutta eivät halunneet tulla.
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:50"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:41"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:29"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:26"]Vanhemmilla on kokemus ja ne tietää. Pantteri ei pilkuistaan pääse ja sen ne tietää [/quote] Jaa no kerroppa minulle että mitä poikaystäväni muka on tehnyt? Ei niin mitään. -ap [/quote] Pikemminkin jättänyt tekemättä. Jokainen tietää että mies joka ei käy armeijaa, hänestä ei tule pitkäjänteistä kaveria. Näiden kärsivällisyys on yleensä hyvin huono ja jolla huono kärsivällisyys vaikuttaa puolison elämään negatiivisesti. [/quote] Jaa jaa. Eli armeijaan on mentävä vaikka kroppa ei kestä? Armeija ei todellakaan ole mikään "must" -ap [/quote] Ei tartte mennä. Mutta ei sellaistakaan puolisoa tartte iteselleen ottaa. Vanhemmat suojelee sinua kaikelta ja siksi näkevät että voit helposti pilata koko elämän väärillä valinnoilla. [/quote] "Sellaista puolisoa"? Ei se armeija tee parempaa ihmistä! -ap [/quote] Ei tee, mutta tekee miehestä kärsivällisempää. 40-vuotiaana huomaat että mies ei saanut mitään aikaiseksi juuri kyseisen ongelman takia. [/quote] Meillä on jo nyt omat yritykset samassa liiketilassa. Mitenniin ei saa mitään aikaiseksi? -ap
[/quote]
Puhuinkin kärsivällisyydestä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:59"]Minkälainen entinen suhteesi oli? Millainen ero oli? Romahditko eron jälkeen? Jos vanhempasi pelkäävät, että sama toistuu?
[/quote]
Exän kanssa ollaan vieläkin kavereita, enkä ottanut eroa mitenkään erityisen raskaasti.
-ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:50"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:41"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:29"] [quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:26"]Vanhemmilla on kokemus ja ne tietää. Pantteri ei pilkuistaan pääse ja sen ne tietää [/quote] Jaa no kerroppa minulle että mitä poikaystäväni muka on tehnyt? Ei niin mitään. -ap [/quote] Pikemminkin jättänyt tekemättä. Jokainen tietää että mies joka ei käy armeijaa, hänestä ei tule pitkäjänteistä kaveria. Näiden kärsivällisyys on yleensä hyvin huono ja jolla huono kärsivällisyys vaikuttaa puolison elämään negatiivisesti. [/quote] Jaa jaa. Eli armeijaan on mentävä vaikka kroppa ei kestä? Armeija ei todellakaan ole mikään "must" -ap [/quote] Ei tartte mennä. Mutta ei sellaistakaan puolisoa tartte iteselleen ottaa. Vanhemmat suojelee sinua kaikelta ja siksi näkevät että voit helposti pilata koko elämän väärillä valinnoilla. [/quote] "Sellaista puolisoa"? Ei se armeija tee parempaa ihmistä! -ap [/quote] Ei tee, mutta tekee miehestä kärsivällisempää. 40-vuotiaana huomaat että mies ei saanut mitään aikaiseksi juuri kyseisen ongelman takia. [/quote] Meillä on jo nyt omat yritykset samassa liiketilassa. Mitenniin ei saa mitään aikaiseksi? -ap
[/quote]
Puhuinkin kärsivällisyydestä.
[/quote]
Seurustelin kerran armeijan käyneen kanssa, ja se oli yhtä helvettiä. Se armeija ei vaikuta ihmisen luonteeseen.
-ap
Ehkä se on äitisi/isäsi nuoruuden "ihastuksen/exän" lapsi? Jos vaikka äitisi entisen sussun poika, niin eihän se nyt halua sun liikkuvan pojan kanssa! Ja eihän noista asioista puhuta. Vanhemman hurjista nuoruusvuosista....
En usko, että vanhempasi suoranaisesti vihaavat poikaystävääsi, mutta eivät pidä hänestä. Siinä on vissi ero! Vanhempasi näkevät ja tietävät ehkä sellaista, mitä sinä et lemmensokaisemana näe tai huomaa. Ehkä he myös tietävät poikaystävästäsi sellaisia asioita, jotka vaikuttavat siihen, että eivät haluaisi nähdä sinun liikkuvan pojan kanssa. Se irokeesi on ihan pikkujuttu, mutta mitenkäs paljon lävistäjällä on itsellään romua naamassa ja muualla kehossa, ja kuinka paljon jo sinullakin. Monien ihmisten silmissä lävistykset ovat suorastaan iljettäviä ja kuvottavia. Lisäksi monella alalla lävistykset ovat kiellettyjä, koska ne saattavat levittää bakteereita ja metallisina, siis sähköä johtavina myös muuten vaarallisia.