Ocean Child
Mua tympii toi ex-oc-julia. Se on jotenkin niin hajuton ja mauton. Poseeraa vaan eteerisesti ja tuntuu todella pakkomielteiseltä ulkonäkönsä suhteen. Kirjoittaa muka hauskasti mutta ihan sama onko juttu kirjoitettu nyt vai 3 vuotta sitten. Kertoo muka paljon ja henk.koht. juttuja, mutta oikeesti ei kerro mitään ikinä mistään. Pitää kaikin voimin yllä ulkokuorta ja herttaista ulkokuorta. Voi olla että on sellainen, voi olla että ei. KUkaan ei tiedä kun on vaan yhtä eteeristä mössöä koko blogi. Kyllästyttää. Kivoja kuvia. Blaah.
Kommentit (5)
Oonko ainoa jota tämä kyseinen bloggaaja tökkii, mutta Mungeli ja Xenttu mua enää vaan naurattaa? AP
Mä ihmettelen eniten miten hän rahoittaa elämänsä..
Niin ja miten seKÄÄN ei tee mitään. Maailma on täynnä yksinäisiä vanhuksia ja sairaita lapsia, joiden kanssa voisi vaikka käydä kahvilla. Tehdä vapaaehtoistyötä ,tehdä jumankauta JOTAIN muuta kuin posettaa ja näyttää hyvältä. Aikaa ja resursseja tuntuis olevan.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:59"]
Niin ja miten seKÄÄN ei tee mitään. Maailma on täynnä yksinäisiä vanhuksia ja sairaita lapsia, joiden kanssa voisi vaikka käydä kahvilla. Tehdä vapaaehtoistyötä ,tehdä jumankauta JOTAIN muuta kuin posettaa ja näyttää hyvältä. Aikaa ja resursseja tuntuis olevan.
[/quote]
No eihän sillä ole resursseja huolehtia omasta lapsestaankaan, joten....
Ok.