Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi uskonut kuinka pinnallisia naiset ovat Tinderissä

Vierailija
24.01.2022 |

Ekalla kerralla sain hyvin tykkäyksiä kun kuvana oli myös vartalokuva jostä näkyyää hoikka urheilullinen kroppa leveillä hartioilla, poistin profiilin sieltä ja palasin puolen vuoden päästä uudelleen samoilla naamakuvilla mutta ilman vartalokuvaa ja tykkäysten määrä noin 70% alhaisempi.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, sovelluksessa, joka perustuu ulkonäköön...

Itse olin Valossa ilman selkeää kuvaa ja 9/10 aloitti viestittelyn sen ruinaamisella. Kun saivat kasvokuvan, alkoi kokovartalokuvan pyytäminen. Jos saivat sen, alkoi alastonkuvan itkeminen. Sitä ei saanut kukaan.

Tämä! Sama kokemus naisena monilla nettideiteillä. Jopa S24ssa, jossa kuvattomat miehet vastivat kokovartalokuvaa ja painotietoja,vaikka itse olivat täysin kuvattomia. Itsellä oli pärstäkuva. Eivät edes suostuneet lähettämään omaa pärstäkuvaansa ensin.

Ihan hölmöä edes viestiä kuvattomien kanssa. Ei niistä mitään hyvää löydy. Rumia tai pettäjiä.

Vierailija
42/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverillani sama kokemus miehistä. Hänellä oli vain kasvokuvia, ja todella moni mies pyysi heti viestittelyn aluksi lisää kuvia. Että kyllä se taitaa niin olla, että deittailumielessä myös vartalo kiinnostaa. Mutta miksi se on ap:n mielestä pinnallista?

Koska naisen pitää tietysti olla nöyrä ja kiltti ja täytä siihen mitä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole pelkästään kyse naisten nirsoutumisesta vaan saattaa olla, että tinderkin on niin sanotusti koventanut peliä. Tinderhän ei ole rakkauden lähettiläs, joka toivoo ihmisten löytävän kestäviä suhteita vaan pörssiyritys, joka koittaa maksimoida käyttäjiltään saatavan taloudellisen hyödyn. Aikoinaan se jopa hinnoitteli palvelunsa sen mukaan, miten haluttava käyttäjä oli. Nuorille naisille sama palvelu oli edullisempi kuin keski-ikäisille miehille.

Vierailija
44/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole pelkästään kyse naisten nirsoutumisesta vaan saattaa olla, että tinderkin on niin sanotusti koventanut peliä. Tinderhän ei ole rakkauden lähettiläs, joka toivoo ihmisten löytävän kestäviä suhteita vaan pörssiyritys, joka koittaa maksimoida käyttäjiltään saatavan taloudellisen hyödyn. Aikoinaan se jopa hinnoitteli palvelunsa sen mukaan, miten haluttava käyttäjä oli. Nuorille naisille sama palvelu oli edullisempi kuin keski-ikäisille miehille.

Tämä on varmasti osasyynä, mutta eihän ap tätä vastausta hyväksy. Syy on ainoastaan nirsoissa naisissa.

Vierailija
45/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ollaan totuuden äärellä.

Tinder ei anna tavismiehille näyttökertoja tarkoituksella, jotta saisivat miehistä epätoivoisia ja maksamaan sovelluksesta.

Aina kun mies tekee uuden tilin niin tykkäyksiä tulee max 1-2 päivää ja sitten hana menee kiinni. Tämä kuvio on tarkoituksella tehty jotta mies saa ensin maistiaisen ja toivotaan että sen jälkeen mies alkaa ihmettelemään tykkäyksien loppumista ja että alkaisi maksamaan boosteja tai gold-jäsenyyksiä

Vierailija
46/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsee pettymys kun odottaa paikalle hyväkroppaista, pitkää miestä, mutta paikalle tuleekin lyhyt, laiha ja kapeaharteinen. Näiltä yleensä vältytään kun tykätään vain niistä, joilla on myös se kokovartalokuva.

Juu, pinnallista, mutta mitä sitten?

Vierailija
47/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä alkaen pinnallisuus on alkanut tarkoittaa sitä, että pitää toisen ulkonäöstä tai tuntee oikeasti vetoa toista kohtaan? Minusta pinnallisempaa on deittailla ihmistä, joka ei oikeasti miellytä, vain deittailun itsensä vuoksi.

Vierailija
48/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tätä tinderin mollausta. Itse yli 50 v miehenä olen ollut tinderissä kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla olen saanut keskustella monen tosi kivan naisen kanssa. Edellinen suhde kaatui naisen omiin ongelmiin. Nyt seurustelen akateemisen ihanan naisen kanssa. Odotukset on kovat, mutta otetaan rauhallisesti.

Ja molemmat naiset ovat seksuaalisesti hyvinkin aktiivisia ja saavia! Ihana piirre sekin naisessa!

Enkä ole muotovalio vaan ihan normaali mies. Yhden naisen mies (kerrallaan) olen aina ollut ja tulen olemaan.

Voisikohan miehet katsoa vähän peiliin ja edes yrittää miellyttää naista? Joku vanha sananlaskukin tähän liittyy :)

M50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä