Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi uskonut kuinka pinnallisia naiset ovat Tinderissä

Vierailija
24.01.2022 |

Ekalla kerralla sain hyvin tykkäyksiä kun kuvana oli myös vartalokuva jostä näkyyää hoikka urheilullinen kroppa leveillä hartioilla, poistin profiilin sieltä ja palasin puolen vuoden päästä uudelleen samoilla naamakuvilla mutta ilman vartalokuvaa ja tykkäysten määrä noin 70% alhaisempi.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista naisista, mutta minulle on ehdottomana valintakriteerinä kirjoitustaito. En ota analfabeettiä. Tykkään rumista miehistä, jotka kirjoittavat kauniisti ja syvällisesti. Se kertoo, että miehellä on aivotoimintaa.

Itsellä oli ihan fiksu teksti, jolla saan mätseiksi vain jotain turhan fiksuja ihmisiä, oli pakko tehdä tyhmempi teksti, niin sain vähän yksinkertaisempia mätsejä. Ei suurimpaa osaa naisista selvästi kiinnosta fiksut miehet. Ja minulla ei siis olisi mitään mahista näiden fiksujen naisten kanssa, kun olen työtön.

Vierailija
22/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, sovelluksessa, joka perustuu ulkonäköön...

Itse olin Valossa ilman selkeää kuvaa ja 9/10 aloitti viestittelyn sen ruinaamisella. Kun saivat kasvokuvan, alkoi kokovartalokuvan pyytäminen. Jos saivat sen, alkoi alastonkuvan itkeminen. Sitä ei saanut kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin Valossa ilman selkeää kuvaa ja 9/10 aloitti viestittelyn sen ruinaamisella. Kun saivat kasvokuvan, alkoi kokovartalokuvan pyytäminen. Jos saivat sen, alkoi alastonkuvan itkeminen. Sitä ei saanut kukaan.

Ja olen siis nainen.

Vierailija
24/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliko sun profiili muuten sitten identtinen sen edellisen kanssa?

sama teksti?

sama ikähaarukka?

sama oma ikäsi?

olitko yhtä kauan ajallisesti tinderissä?

tykkäilitkö itse yhtä paljon kuin ekalla kerralla?

Lähes täysin sama profiili oli molemmilla kerroilla. Kyllä se on nyt nähty että naiset ovat pinnallisia vaikka muuta väittävät.

Vierailija
25/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mätsäsit ekalla kerralla ne, jotka sinusta kiinnostuivat. Toisella kerralla et kiinnostanut yhtä montaa, ehkä ne aiemmat mätsit olivat jo löytäneet jonkun ja muut tunnistivat sinut palaajaksi. Tinderissähän ei kannata olla kauaa tai ainakin kandee vaihtaa kuvat välissä, muuten annat vaikutelman että sussa on jotain vikaa kun et mene.

Vierailija
26/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sul on paska teksti niin sekin on miinus.

Paitsi jo on paljasta pintaa?

Vierailija
27/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mäkin nähnyt paljon miehiä joilla 10/10 kroppa ja naama 4. Komea kroppa ei riitä jos naama on ruma, sry.

Vierailija
28/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama teksti?

sama ikähaarukka?

sama oma ikäsi?

Lähes täysin sama profiili oli molemmilla kerroilla. Kyllä se on nyt nähty että naiset ovat pinnallisia vaikka muuta väittävät.

Se sama profiili oli just se ongelma. Sut muistettiin ja koska et ole kelvannut kenellekään tossa ajassa, se ei mitenkään yllytä tapaamaan sua.

Vierailija
29/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Women don' owe you shit. 

Vierailija
30/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sama teksti?

sama ikähaarukka?

sama oma ikäsi?

Se sama profiili oli just se ongelma. Sut muistettiin ja koska et ole kelvannut kenellekään tossa ajassa, se ei mitenkään yllytä tapaamaan sua.

Ei se siitä johdu kun siellä on niin paljon uusia käyttäjiä ilmestynyt sillä aikaa.

Vierailija
31/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se koko sovellus perustu pinnallisuuteen? Kuvan perusteella päätetään, kuka kiinnostaa ja kuka ei.

Vierailija
32/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihan päinvastainen kokemus. Laitoin kroppani, niin sain tykkäykset kahdelta transmiehiltä ja yhdeltä lihavalta naiselta. En kai sitten ole tarpeeksi hyvässä kunnossa vielä, vaikka ihan urheilullinen, sopusuhtainen, hoikka ja vatsalihastakin näkyy, ei tosin mitään 12-päkkiä löydy.

Vierailija
33/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ihan päinvastainen kokemus. Laitoin kroppani, niin sain tykkäykset kahdelta transmiehiltä ja yhdeltä lihavalta naiselta. En kai sitten ole tarpeeksi hyvässä kunnossa vielä, vaikka ihan urheilullinen, sopusuhtainen, hoikka ja vatsalihastakin näkyy, ei tosin mitään 12-päkkiä löydy.

Hoikassa miehen kropassa leveät hartiat vetoaa eniten naisiin.

Vierailija
34/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä AP mielessä, että tinderiä ohjaa tiukka algoritmi ja tämä muutos tykkääjien määrässä voi johtua vain muutoksesta algoritmissa.

Mistä sinä tiedät kuinka monelle naiselle sun profiilia näytettiin ekalla kerralla tai nyt tokalla kerralla?

Tinder on ihan äärimmäisen tekninen sovellus ja kaikki on kiinni profiilin näkyvyydestä.

Vierailija
35/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Sama kokemus naisena monilla nettideiteillä. Jopa S24ssa, jossa kuvattomat miehet vastivat kokovartalokuvaa ja painotietoja,vaikka itse olivat täysin kuvattomia. Itsellä oli pärstäkuva. Eivät edes suostuneet lähettämään omaa pärstäkuvaansa ensin.

Vierailija
36/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on ap:n ja muiden úliúú miesten mielestä se, että.naiset on pinnallisia ulkonäköön perustuvassa sovelluksessa. Tämä oikeus on vain miehillä!

Vierailija
37/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani sama kokemus miehistä. Hänellä oli vain kasvokuvia, ja todella moni mies pyysi heti viestittelyn aluksi lisää kuvia. Että kyllä se taitaa niin olla, että deittailumielessä myös vartalo kiinnostaa. Mutta miksi se on ap:n mielestä pinnallista?

Vierailija
38/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks turn off jos oon ollu 6v tinderissä ja mun pisin suhde on vuoden?

Vierailija
39/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla miehet katselevat naisten profiileja ja jos ei ole kokovartalokuvaa niin tuomitaan saman tien läskiksi tai oletetaan, että on jotain peiteltävää. Jos sait kokovartalokuvalla enemmän huomiota niin mikset palauta sitä, kun se kerta toimii.

Vierailija
40/48 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikassa miehen kropassa leveät hartiat vetoaa eniten naisiin.

Mutta kun minun hartiat on leveät kuin ladonovet, joten omasta kokemuksesta sanon, että ei pidä paikkaansa, ainakaan tuossa sovelluksessa. Vai mitä kertoo tuo viikon saldoni tinderissä? Saan enemmän mätsejä fiksulla profiililla ja naamakuvilla, kuin tuolla kroppakuvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi