Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

erilleen muutto avoliitosta

Vierailija
26.05.2015 |

Millaisia kokemuksia? Mieheni on niin burn Outin partaalla ja ollut todella äkäinen, riitelyt vaan lisääntyivät. Mies sitten päätti muuttaa pois, ja pitää taukoa minusta jotta saa asiat hoidettua. Mies sanoo rakastavansa ja että ei halua erota, mutta kuitenkaan ei pidä minuun minkäänlaista yhteyttä.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne tulee pahenemaan, jos nyt muutat omaa käyttäytymistäsi, että "kelpaisit" taloon, jonne et halua. Ja jota et omista, mutta maksat puolet. Vaatimus toisenlaiuudesta ei lopu koskaan. Tässä tilanteessa mitataan suhteen tulevaisuus, mukautumalla kaikkiin vaatimuksiin ja jopa anelemalla miestäsi takaisin allekirjoitat oman asemasi. Et saa koskaan olla oma itsesi. Kyllä suhteissa aina jollain tasolla haetaan tasapainoa. Kuinka pitkälle voin tämän ihmisen kanssa mennä. Parasta olisi löytää molempia kunnioittava tasapaino.

Nyt ryhtiiike! Ellet halua olla kynnysmatto

Vierailija
62/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:55"]

On niin surullista lukea tälläisiä tarinoita, joissa toinen osapuoli on täysin heittosäkkinäja ns toisen osapuolen armoilla. Miksi edes mietit muuttoa siihen ok-taloon kesän jälkeen.. Tällä hetkellä tilanne on se että olet omillasi ja teet päätökset tulevaisuudestasi niinkuin eläisit yksin. Älä mieti mitä mies, mitä mies, mitä mies, vaan elät nyt omaa elämääsi.

[/quote]

Missä kohtaa aloittaja on ollut surullinen muusta kuin omasta itsestään ja asumisestaan loisena nurkissa?

Juu, NAINEN ON AINA UHRI! Miehen hyvinvointi ei kiinnosta naista pätkääkään, vain oma perse kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:44"]Jos teillä on ollut hyvin riitaista, niin miksi haluat suhteen jatkuvan? Hyvässä parisuhteessa voi olla riitoja, mutta ei jatkuvasti. Se kielii syvemmistä ristiriidoista, jos on aina riitaa. Kannattaako suhdetta jatkaa? Etenkin jos riitoja on ollut pidemmän aikaa. [/quote] Itse asiassa minun mielestä meillä ei ole kovin riitaisaa tavallaan. Kinastellaan vähän väliä, pikku asioista. Mielestäni ne eivät ole vakavia, ja yritän rauhoittaa miestä että meidän pienet erimielisyydet ole niin vakavia mutta mies hermstuu ja alkaa huutaa että turpaa kiinni, haista vittu jne. Lopuksi vetäydyn ja en vastaa miehen huutoihin koska en jaksa yksinkertaisesti riidellä mistään turhasta, mies rauhoittuu vasta kun minä pyytelen anteeksi asioista mitä en edes itse ymmärrä mitä tein väärin. -Ap

[/quote]

Sinuna miettisin kerran ja vielä toisenkin kerran ennen kuin ostaisin tuollaisen alistajan kanssa talon puoliksi. Hän jo nyt käyttää henkistä väkivaltaa sinua kohtaan haukkumalla sinua todella ala-arvoisesti ja vaatimalla sinulta anteeksipyyntöä asioista, joita et ole tehnyt. Ennen pitkää huomaat vielä, että olet miehesi kynnysmatto etkä pääse hänestä eroon, koska teillä on yhteistä omaisuutta - talo - ja siihen velkaa. Nykyään asuntomarkkinat ovat niin huonoja, ettei talosta niin vain pääse eroon. 

Valitettavasti puhun kokemuksesta. Älä vaan tee samaa virhettä kuin minä tein. Nyt sitten eron jälkeen rimpuillaan talon ja siihen liittyvien velkojen kanssa, kun niistä ei pääse eroon, eikä samalla myöskään entisestä puolisosta. 

Anna miehesi mennä menojaan. Hanki oma elämä. Ehkä vielä löydät miehen, joka arvostaa sinua niin paljon, että osaa kohdella sinua ystävällisesti ja kunnioittaen. 

Vierailija
64/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:35"]

On niin surullista lukea tälläisiä tarinoita, joissa toinen osapuoli on täysin heittosäkkinäja ns toisen osapuolen armoilla. Miksi edes mietit muuttoa siihen ok-taloon kesän jälkeen.. Tällä hetkellä tilanne on se että olet omillasi ja teet päätökset tulevaisuudestasi niinkuin eläisit yksin. Älä mieti mitä mies, mitä mies, mitä mies, vaan elät nyt omaa elämääsi.

[/quote]

Missä kohtaa aloittaja on ollut surullinen muusta kuin omasta itsestään ja asumisestaan loisena nurkissa?

Juu, NAINEN ON AINA UHRI! Miehen hyvinvointi ei kiinnosta naista pätkääkään, vain oma perse kiinnostaa.

[/quote]

Jokainen on vastuussa omasta hyvinvoinnistaan.  Huonossa suhteessa sitä ei ole, joten itse täytyy tehdä muutos. Vaikka lähteä eteenpäin. Mies vastaa myös omasta hyvinvoinnistaan omilla valinnoillaan

Vierailija
65/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän vedättää sinua ap oikein kunnolla ja vielä kohtelee huonosti kaiken lisäksi. Ja sinä kiltti tyttö mietit vaan onko tämä ero ja kuinka saisit paskan ukon takaisin kun on niin rankkaa.

Rankkaa et ole vielä nähnytkään vaan se on tulossa jos muutat 60km päähän työpaikasta taloon johon et edes halua ja maksat puolet vaikka et edes puolia omista. Herää nyt todellisuuteen ja juokse karkuun kun vielä voit. Olet nuori ja sinulla on elämä edessä mutta ei tämän miehen kanssa!

Vierailija
66/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Appivanhemmat" haluavat pojan takaisin sun helmoihisi... eli eivät itsekään aio poikaa omissa nurkissa katsoa :)

Mitä, ap, sinun vanhempasi ovat mieltä pojasta ja talosuunnitelmista?

Vierailija
67/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sopineet toistenne kanssa onko näiden erilleen muuttojen ja asumuserojen aikana luvallista ja sallittua esim. alkaa tapailla muita vai oletetaanko molempien olevan uskollisia?

Vierailija
68/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:37"]Miten olisin oman elintasoni nostanut? Olisin maksanut melkein puolet miehen lainasta parin vuoden ajan kunnes itse ostaisin puolet... -Ap

[/quote]

Pakko kysyä, os kerran olisit muutenkin ollut valmis maksamaan talosta puolet, miksi lainaa ja taloa ei olisi alusta saakka jo voinut ottaa puoliksi molempien nimiin?

Vierailija
69/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap! Mulla on mun elämässä vähän samantyylistä nyt kun sulla! Olen myös 24 ja miehen kans erottu muutama viikko sitten. Me myös riideltiin. Mies muutti toiselle paikkakunnalle eikä ole hirveän halukas olemaan yhteydessä/tapaamaan. Suhteen jatkosta ei osaa sanoa.
Haluisitko jutella mun kans ihan vaikka sähköpostilla? Olisi huippua saada tukea ja kokemuksia samankaltaisessa elämäntilanteessa olevalta. Minä myös tällä hetkellä olen niin epätoivonen että lupaan miehelle mitä vaan, kunhan saisin muuttaa hänen luokseen. Mutta mies vain etääntyy :(

T. Kohtalontoveri

Vierailija
70/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:51"]"Appivanhemmat" haluavat pojan takaisin sun helmoihisi... eli eivät itsekään aio poikaa omissa nurkissa katsoa :)

Mitä, ap, sinun vanhempasi ovat mieltä pojasta ja talosuunnitelmista?
[/quote]
En ole kertonut näistä asioita vanhemmilleni. -Ap

Vierailija
71/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:37"]Miten olisin oman elintasoni nostanut? Olisin maksanut melkein puolet miehen lainasta parin vuoden ajan kunnes itse ostaisin puolet... -Ap

[/quote]

Pakko kysyä, os kerran olisit muutenkin ollut valmis maksamaan talosta puolet, miksi lainaa ja taloa ei olisi alusta saakka jo voinut ottaa puoliksi molempien nimiin?
[/quote]
Minulla ei ole mahdollisuutta takaajaan,eli en saa lainaa. Pitää säästää paljon rahaa jotta minä saisin lainaa. -Ap

Vierailija
72/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 11:35"]

[/quote]

[/quote]

Jokainen on vastuussa omasta hyvinvoinnistaan.  Huonossa suhteessa sitä ei ole, joten itse täytyy tehdä muutos. Vaikka lähteä eteenpäin. Mies vastaa myös omasta hyvinvoinnistaan omilla valinnoillaan

[/quote]

Väsynyt ja masentunut nainenkin ansaitsee siis tulla hylätyksi ja ansaitsee paskaa kohtelua?

Jos nainen ei tarjoa sitä mies haluaa, niin mononkuvaa perseelle?

Hienoa siipeilijän logiikkaa.

Vierailija
73/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:51"]Hei Ap! Mulla on mun elämässä vähän samantyylistä nyt kun sulla! Olen myös 24 ja miehen kans erottu muutama viikko sitten. Me myös riideltiin. Mies muutti toiselle paikkakunnalle eikä ole hirveän halukas olemaan yhteydessä/tapaamaan. Suhteen jatkosta ei osaa sanoa.
Haluisitko jutella mun kans ihan vaikka sähköpostilla? Olisi huippua saada tukea ja kokemuksia samankaltaisessa elämäntilanteessa olevalta. Minä myös tällä hetkellä olen niin epätoivonen että lupaan miehelle mitä vaan, kunhan saisin muuttaa hänen luokseen. Mutta mies vain etääntyy :(

T. Kohtalontoveri
[/quote]
Kuulostaa todella hyvältä! Olisi ihanaa jakaa tämä jonkun kanssa kuka on itse samassa tilanteessa! Olen itsekin niin epätoivoinen ja teen kaikkeni jotta palattaisi.
-ap

Vierailija
74/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 12:51"]Hei Ap! Mulla on mun elämässä vähän samantyylistä nyt kun sulla! Olen myös 24 ja miehen kans erottu muutama viikko sitten. Me myös riideltiin. Mies muutti toiselle paikkakunnalle eikä ole hirveän halukas olemaan yhteydessä/tapaamaan. Suhteen jatkosta ei osaa sanoa. Haluisitko jutella mun kans ihan vaikka sähköpostilla? Olisi huippua saada tukea ja kokemuksia samankaltaisessa elämäntilanteessa olevalta. Minä myös tällä hetkellä olen niin epätoivonen että lupaan miehelle mitä vaan, kunhan saisin muuttaa hänen luokseen. Mutta mies vain etääntyy :( T. Kohtalontoveri [/quote] Kuulostaa todella hyvältä! Olisi ihanaa jakaa tämä jonkun kanssa kuka on itse samassa tilanteessa! Olen itsekin niin epätoivoinen ja teen kaikkeni jotta palattaisi. -ap

[/quote]

Tämä ei taas kuulosta kovin fiksulta, kaksi epävarmaa tyttöä miettii keskenään miten päästä takaisin huonoon suhteeseen. No Siperia opettaa...

Täällä on annettu ihan fiksuja neuvoja, mutta jos ei halua itselleen parempaa, niin silloin ei sinua kyllä voi kukaan auttaa.

Vierailija
75/75 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha ketju mutta itselle ajankohtainen. Meillä monia ristiriitoja joiden en näe tulevaisuudessa toimivan. Nyt pitäisi löytää voimaa poismuuttamiseen :(. Vaikeaa varsinkin kun toinen ei millään sitä haluaisi ja osaa iskeä jokaiseen heikkoon kohtaani olemalla ihana :/. Miten tästä selviää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä