Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

erilleen muutto avoliitosta

Vierailija
26.05.2015 |

Millaisia kokemuksia? Mieheni on niin burn Outin partaalla ja ollut todella äkäinen, riitelyt vaan lisääntyivät. Mies sitten päätti muuttaa pois, ja pitää taukoa minusta jotta saa asiat hoidettua. Mies sanoo rakastavansa ja että ei halua erota, mutta kuitenkaan ei pidä minuun minkäänlaista yhteyttä.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin myös avoliitosta keväällä. Ensin mies ei tiennyt ollenkaan, mitä tahtoo ja koetin antaa hänelle tilaa miettiä. Hän sanoi että ei rakasta minua. moni muu olisi varmaan lähtenyt jo tuolloin, mutta minä jäin vielä katsomaan. Menin jopa ystävälleni asumaan. Kun olisin halunnut palata kotiin yhdessä selvittämään asioita, se ei käynyt miehelle. Hän ei myöskään halunnut erota. Päätin sitten että nyt riittää ja hommasin oman kämpän ja aloitin oman elämäni elämisen. Sovittiin yhteistuumin erosta miehen kanssa. Mulle ainakin ero oli parempi vaihtoehto kuin tuommoinen ihmeellinen välitila tauolla ollessa. Jokainen tekee tietysti omat ratkaisunsa...

Vierailija
22/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän taustaa iästä ja seurustelun kestosta, kiitos, vaikea muuten neuvoa. Jos oot aikuinen ihminen niin ei sua varmaan paljon auta muiden kokemukset "teiniavoliittoeroista". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa komppaan, että älä pidä yhteyttä appivanhempiin miehen selän takana. Hän on mennyt sinne siksi, että saa olla puolueettomassa paikassa, johon ne huolet ei yllä. Raukkamaista käydä keskustelua teidän asioista appivanhempien kanssa.

Vierailija
24/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puutti perjantaina, eli 3 päivää sitten. Viimeksi nähtiin sunnuntaina ja kaikki oli tavallaan hyvin vaikka sovittiin että mies sitten asuu muualla. Sunnuntain jälkeen en ole sitten kuullut miehestä juuri mitään paitsi sen että haluaa etäisyyttä. Rankkaa on. -Ap

Vierailija
25/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:41"]

Tuntuu vaan niiin pahalta. Tuli aivan yllätyksenä, mies tekee 12h työpäiviä, on ostamassa omakotitalon ja koko elämä on jotenkin kriisissä. Meidän piti yhdessä muuttaa omakotitaloon, mutta enään en tiedä mitä tapahtuu. Pelkään että hän tämän pois muuton aikana unohtaa minut ja sitten haluaakin erota. En tiedä miten pitäisi suhtautua, tuntuu että tämä olisi sama asia kuin ero. -Ap

[/quote]

Eli halusit nostaa omaa elintasoasi miehen kustannuksella, ja nyt sinua itkettää omakotitalon menetys ja miehen lompakolla loisimisen loppuminen. Just.
[/quote]
Miten olisin oman elintasoni nostanut? Olisin maksanut melkein puolet miehen lainasta parin vuoden ajan kunnes itse ostaisin puolet. Jos joku ei osta taloa parin vuoden päästä puoliksi, niin miehellä ei ole mahdollisuutta pitää taloa yksin. -Ap

Vierailija
26/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:29"]Nyt vähän taustaa iästä ja seurustelun kestosta, kiitos, vaikea muuten neuvoa. Jos oot aikuinen ihminen niin ei sua varmaan paljon auta muiden kokemukset "teiniavoliittoeroista". 
[/quote]
Ollaan 24 vuotiaita. Seurustelua takana puolitoista vuotta ja yhdessä asuttu 8kk. -Ap

Vierailija
27/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vielä teini-ikäisiä, eikö niin? Tämä kuuluu ikäkauteen. Ehdit vielä löytää aika monta miestä ja varmasti vielä sen oikeankin.

Vierailija
28/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:31"]Samaa komppaan, että älä pidä yhteyttä appivanhempiin miehen selän takana. Hän on mennyt sinne siksi, että saa olla puolueettomassa paikassa, johon ne huolet ei yllä. Raukkamaista käydä keskustelua teidän asioista appivanhempien kanssa.
[/quote]
Hänen vanhemmat soittelevat minulle, pyysivät jopa käymään kun mies on töissä jotta voitaisi keskustella. Kieltäydyin tästä tarjouksesta. -Ap

Vierailija
29/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa komppaan, että älä pidä yhteyttä appivanhempiin miehen selän takana. Hän on mennyt sinne siksi, että saa olla puolueettomassa paikassa, johon ne huolet ei yllä. Raukkamaista käydä keskustelua teidän asioista appivanhempien kanssa.

Vierailija
30/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:30"]Aloittajan kirjoitusten perusteella en ihmettele, että mies pakenee. Minäminäminä omakotitalo minäminäminä.

Nainen on aina uhri! Pahat miehet! Minussa ei ole mitään vikaa! Minäminäminä! Omakotitalo! Minulle!
[/quote]
Mies halusi omakotitalon, aluksi kieltäydyin sillä tuli niin yllätyksenä. Huomasin että mies kovasti tahtoo talon joten suostuin siihen että muutetaan aivan toiselle paikkakunnalle missä tämä talo on. Mies sopi heti asuntoesittelyn. Sovittiin että maksan miehelle vuokraa ja puolet sähköistä+vedestä. Eli aivan miehen takia olisin muuttanut, vaikka tämä paikkakunta ja talo ei kovasti houkuta minua. -Ap

Vierailija
31/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on ollut hyvin riitaista, niin miksi haluat suhteen jatkuvan? Hyvässä parisuhteessa voi olla riitoja, mutta ei jatkuvasti. Se kielii syvemmistä ristiriidoista, jos on aina riitaa. Kannattaako suhdetta jatkaa? Etenkin jos riitoja on ollut pidemmän aikaa.

Vierailija
32/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:44"]

Jos teillä on ollut hyvin riitaista, niin miksi haluat suhteen jatkuvan? Hyvässä parisuhteessa voi olla riitoja, mutta ei jatkuvasti. Se kielii syvemmistä ristiriidoista, jos on aina riitaa. Kannattaako suhdetta jatkaa? Etenkin jos riitoja on ollut pidemmän aikaa.

[/quote]

Riitaan tarvitaan myös aina kaksi osapuolta, mutta miesvihapalstalla se aina unohtuu. Nainen on aina Uhri!

Vierailija
33/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:34"]Mies puutti perjantaina, eli 3 päivää sitten. Viimeksi nähtiin sunnuntaina ja kaikki oli tavallaan hyvin vaikka sovittiin että mies sitten asuu muualla. Sunnuntain jälkeen en ole sitten kuullut miehestä juuri mitään paitsi sen että haluaa etäisyyttä. Rankkaa on. -Ap
[/quote]

Ai 3 päivää? Ei kuukautta? Sinä taidat olla nopea temperamentilta? Me ei saada 3 päivässä sovittua riitaa normaalitilassakaan, ollaan onneksi hitaanlaisia molemmat. Anna sen miehen olla rauhassa!

Vierailija
34/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:30"]Aloittajan kirjoitusten perusteella en ihmettele, että mies pakenee. Minäminäminä omakotitalo minäminäminä. Nainen on aina uhri! Pahat miehet! Minussa ei ole mitään vikaa! Minäminäminä! Omakotitalo! Minulle! [/quote] Mies halusi omakotitalon, aluksi kieltäydyin sillä tuli niin yllätyksenä. Huomasin että mies kovasti tahtoo talon joten suostuin siihen että muutetaan aivan toiselle paikkakunnalle missä tämä talo on. Mies sopi heti asuntoesittelyn. Sovittiin että maksan miehelle vuokraa ja puolet sähköistä+vedestä. Eli aivan miehen takia olisin muuttanut, vaikka tämä paikkakunta ja talo ei kovasti houkuta minua. -Ap

[/quote]

Mutta omakotitalo pitää saada, hinnalla millä hyvänsä? Huomaatko muuten kirjoituksissasi minäminäminä-asenteesi? Et varmaankaan. Miehesi hyvinvoinnista et ole kiinnostunut, vain omista itsekkäistä haluistasi.

Kasva aikuiseksi, mies ansaitsee parempaa.

Vierailija
35/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:34"]Mies puutti perjantaina, eli 3 päivää sitten. Viimeksi nähtiin sunnuntaina ja kaikki oli tavallaan hyvin vaikka sovittiin että mies sitten asuu muualla. Sunnuntain jälkeen en ole sitten kuullut miehestä juuri mitään paitsi sen että haluaa etäisyyttä. Rankkaa on. -Ap
[/quote]

Ai 3 päivää? Ei kuukautta? Sinä taidat olla nopea temperamentilta? Me ei saada 3 päivässä sovittua riitaa normaalitilassakaan, ollaan onneksi hitaanlaisia molemmat. Anna sen miehen olla rauhassa!
[/quote]
Olen aika rauhallinen, mutta mies äkkipikainen. Yritän olla ajattelematta miestä

Vierailija
36/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:44"]Jos teillä on ollut hyvin riitaista, niin miksi haluat suhteen jatkuvan? Hyvässä parisuhteessa voi olla riitoja, mutta ei jatkuvasti. Se kielii syvemmistä ristiriidoista, jos on aina riitaa. Kannattaako suhdetta jatkaa? Etenkin jos riitoja on ollut pidemmän aikaa.
[/quote]
Itse asiassa minun mielestä meillä ei ole kovin riitaisaa tavallaan. Kinastellaan vähän väliä, pikku asioista. Mielestäni ne eivät ole vakavia, ja yritän rauhoittaa miestä että meidän pienet erimielisyydet ole niin vakavia mutta mies hermstuu ja alkaa huutaa että turpaa kiinni, haista vittu jne. Lopuksi vetäydyn ja en vastaa miehen huutoihin koska en jaksa yksinkertaisesti riidellä mistään turhasta, mies rauhoittuu vasta kun minä pyytelen anteeksi asioista mitä en edes itse ymmärrä mitä tein väärin. -Ap

Vierailija
37/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:30"]Aloittajan kirjoitusten perusteella en ihmettele, että mies pakenee. Minäminäminä omakotitalo minäminäminä. Nainen on aina uhri! Pahat miehet! Minussa ei ole mitään vikaa! Minäminäminä! Omakotitalo! Minulle! [/quote] Mies halusi omakotitalon, aluksi kieltäydyin sillä tuli niin yllätyksenä. Huomasin että mies kovasti tahtoo talon joten suostuin siihen että muutetaan aivan toiselle paikkakunnalle missä tämä talo on. Mies sopi heti asuntoesittelyn. Sovittiin että maksan miehelle vuokraa ja puolet sähköistä+vedestä. Eli aivan miehen takia olisin muuttanut, vaikka tämä paikkakunta ja talo ei kovasti houkuta minua. -Ap

[/quote]

Mutta omakotitalo pitää saada, hinnalla millä hyvänsä? Huomaatko muuten kirjoituksissasi minäminäminä-asenteesi? Et varmaankaan. Miehesi hyvinvoinnista et ole kiinnostunut, vain omista itsekkäistä haluistasi.

Kasva aikuiseksi, mies ansaitsee parempaa.
[/quote]
Minulle tulisi 60km työmatka, miehelle puolet vähemmän mitä nyt eli 20km. Miehen takia minä sinne muutan, en siksi että haluan. Olisin halunut talon vasta parin vuoden päästä. Ja tottakai puhun itsestäni koska yritän selvittää omia tunteita enkä tiedä mitä mies ajattelee juuri nyt, koska hän haluaa olla rauhassa. Sanoin miehelle kyllä että kuuntelen ja tuen jos hän vain tarvitsee, hän vastasi että tietää sen, mutta minä en voi auttaa häntä tässä tilanteessa. Mies sanoi minulle ennen kun muutti pois että en saa muuttaa hänen mukanaan omakotitaloon, johon vastasin että selvä, etsin sitten oman kämpän. Tästä mies suuttui ja ihmetteli että miten voin tosta noin vaan sanoa että etsin oman asunnon. No mitä muuta sitten tekisin kun etsisin oman kämpän? -Ap

Vierailija
38/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 08:41"]Tuntuu vaan niiin pahalta. Tuli aivan yllätyksenä, mies tekee 12h työpäiviä, on ostamassa omakotitalon ja koko elämä on jotenkin kriisissä. Meidän piti yhdessä muuttaa omakotitaloon, mutta enään en tiedä mitä tapahtuu. Pelkään että hän tämän pois muuton aikana unohtaa minut ja sitten haluaakin erota. En tiedä miten pitäisi suhtautua, tuntuu että tämä olisi sama asia kuin ero. -Ap
[/quote]

Se on ero. Asennoidu siihen. Miksi muuta haikaiet

Vierailija
39/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:25"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:44"]Jos teillä on ollut hyvin riitaista, niin miksi haluat suhteen jatkuvan? Hyvässä parisuhteessa voi olla riitoja, mutta ei jatkuvasti. Se kielii syvemmistä ristiriidoista, jos on aina riitaa. Kannattaako suhdetta jatkaa? Etenkin jos riitoja on ollut pidemmän aikaa. [/quote] Itse asiassa minun mielestä meillä ei ole kovin riitaisaa tavallaan. Kinastellaan vähän väliä, pikku asioista. Mielestäni ne eivät ole vakavia, ja yritän rauhoittaa miestä että meidän pienet erimielisyydet ole niin vakavia mutta mies hermstuu ja alkaa huutaa että turpaa kiinni, haista vittu jne. Lopuksi vetäydyn ja en vastaa miehen huutoihin koska en jaksa yksinkertaisesti riidellä mistään turhasta, mies rauhoittuu vasta kun minä pyytelen anteeksi asioista mitä en edes itse ymmärrä mitä tein väärin. -Ap

[/quote]

Juu, mies huutaa sinulle, ja sinussa ei ole koskaan mitään vikaa. Teinipissiksen tasolle jäänyt draamakuningatar, teitä suomessa riittää ihan riesaksi asti.
[/quote]
Otetaan esim että mies alkoi huutaa minulle koska olin jättänyt tyhjän tölkin tiskipöydälle, sen sijaan että olisi voinut rauhallisesti sanoa että laittaisin sen pois. En tiennyt että pitäisi osata lukea ajatuksia. -Ap

Vierailija
40/75 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 09:34"]

Mies puutti perjantaina, eli 3 päivää sitten. Viimeksi nähtiin sunnuntaina ja kaikki oli tavallaan hyvin vaikka sovittiin että mies sitten asuu muualla. Sunnuntain jälkeen en ole sitten kuullut miehestä juuri mitään paitsi sen että haluaa etäisyyttä. Rankkaa on. -Ap

[/quote]

Siis alle viikon vanha ero.... no anna sille miehelle nyt sitten ihan oikeasti aikaa miettiä.... pari viikkoa - kuukausi - kesän loppuun, mikä nyt itsestäsi sopivammalle tuntuu, mutta pari päivää ei ole aika eikä mikään. Ja sitten peli poikki.

13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi