Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kuukautisside?

Vierailija
26.05.2015 |

Ja huom. siis SIDE. En kaipaa tamponeja tai kuukuppeja vaan kokemuksia eri sidemerkeistä. Minulla on melko runsaat kuukautiset, joten suositelkaa imukykyisiä, mukavia ja hyvin paikoillaan pysyviä merkkejä/ malleja. Hakuammuntana en viitsi alkaa erilaisia testailla. Tällä hetkellä käytössä Libresse Ultra Thinit, jotka ovat muuten hyviä, mutta liima ei tunnu pitävän kiinni alushousujen kankaassa, vaikka ihan puuvillaisia käytänkin. P.S. Ei haisevia siteitä, joista täällä palstalla onkin nyt kohistu. :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi side? Kuukuppi ON helpompi, halvempi ja ekologisempi!

Vierailija
2/3 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset. Ei tunnu niin muovisilta ja hiostavilta kuin muut merkit. itse en pysty esim. Libressejä tai Always-siteitä käyttämään ollenkaan kun tulee kunnon "vaippaihottumat" mutta Vuokkosista ei tule mitään. 

Liiman kanssa mulla on ollut tosin enempi niin päin, että tahtoo jämähtää pikkareihin kuin että irtoisi itsekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 07:54"]Vuokkoset. Ei tunnu niin muovisilta ja hiostavilta kuin muut merkit. itse en pysty esim. Libressejä tai Always-siteitä käyttämään ollenkaan kun tulee kunnon "vaippaihottumat" mutta Vuokkosista ei tule mitään. 

Liiman kanssa mulla on ollut tosin enempi niin päin, että tahtoo jämähtää pikkareihin kuin että irtoisi itsekseen.
[/quote]

Kiitos. Muita kokemuksia/ neuvoja? :)