Mies pudotti limsapullon varpaille "vahingossa"
Meillä oli riitaa siitä, kun en antanut seksiä juuri silloin kun hän olisi halunnut. Hän sanoi "Nussivansa minua kuin sikaa" - hänen mielestään tosi hyvä repliikki. En tiedä olenko sitten tiukkis, mutta mielestäni tuo olo todella tökeröä. Äsken kun kävelin eteisen poikki, hän käveli minua vastaan. Pudotti täysinäisen limsapullon suoraan varpaille ja käveli ohi. Ei mitään reaktiota mun kipuun
kipuun. Varpaat on sattunut nyt puoli tuntia putkeen ja hän tietää kyllä sen. Seuraavaksi "Älä viitti itkeä. Pitäiskö mun puhaltaa sun varpaisiin vai?" Ihan käsittämättömän kusipäistä käytöstä. Jotenkin en vaan käsitä tällaista, kun normaalisti käyttäytyy ihan päinvastoin. Sanoi sitten lopulta olevansa vihainen koska jätti menemättä harrastukseen koska luuli saavansa seksiä. Jos hänen mielestä on ihan normaalia että esileikit on tota luokkaa niin.. Tekis mieli ravistella ja huutaa sille. Vituttaa että tossa se nukkuu ihan tyytyväisenä ja mua edelleen sattuu. Joo, JSSAP.
Kommentit (17)
Ok ja tonkanssa sä vapaaehtosesti olet
Niin. Jos mies haukkuu siaksi ja pahoinpitelee koska ei saa seksiä, niin eipä siihen voi muuta sanoa kuin jss. Mutta sinä päätät.
Kuset sen limsapulloon nyt kun se nukkuu.
Uskomatonta jos aiot vielä jatkaa tuollaisen sian kanssa!
Hyi helvetti, mies on pikkunilkki. Kuvottava tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 01:25"]Ok ja tonkanssa sä vapaaehtosesti olet
[/quote] Tässä nimenomaan jäsentelen tapahtumia kirjalliseen muotoon, jotta kaikki olisi helpompi käsittää todeksi. Puhuminen ja kirjoittaminen on osa eroprosessia. Tässä kun kirjoitan asiat kuten ne ovat, minun on helpompi olla rehellinen itselleni. Muuten siinä käy taas niin, että katson asioita sormien läpi. Tämä tekniikka ennenkin hyväksi havaittu. Näin olen päässyt irti ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 01:25"]Ok ja tonkanssa sä vapaaehtosesti olet
[/quote] Tässä nimenomaan jäsentelen tapahtumia kirjalliseen muotoon, jotta kaikki olisi helpompi käsittää todeksi. Puhuminen ja kirjoittaminen on osa eroprosessia. Tässä kun kirjoitan asiat kuten ne ovat, minun on helpompi olla rehellinen itselleni. Muuten siinä käy taas niin, että katson asioita sormien läpi. Tämä tekniikka ennenkin hyväksi havaittu. Näin olen päässyt irti ennenkin.
[/quote] ap
Pudota yöpöytä sen naamalle, kiva herätys.
Mitäpä jos oikeasti sanoisit asiasta hänelle, etkä vaan täällä nillittäisi.
Jos jätkä käyttäytyy surkeesti, niin ojenna sitä tai parhaassa tapauksessa eroa siitä. Mutta eihän sekään onnistu, kun et osaa puhua!
No huuda sille jos siltä kerran tuntuu. Sanot sille mikä meni vikaan ja mikä tympii. Ei auta asiaan valittaa netissä ja mököttää miehelle. Anna palautetta niin ehkä ens kerralla paremmin?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 01:34"]Mitäpä jos oikeasti sanoisit asiasta hänelle, etkä vaan täällä nillittäisi.
Jos jätkä käyttäytyy surkeesti, niin ojenna sitä tai parhaassa tapauksessa eroa siitä. Mutta eihän sekään onnistu, kun et osaa puhua!
[/quote]
Yritetty on. Ja huomenna jatkuu.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 01:34"]Mitäpä jos oikeasti sanoisit asiasta hänelle, etkä vaan täällä nillittäisi.
[/quote]
Luuletko että tuollaiselle miehelle puhuminen auttaa? Parasta on antaa vaan potku perseelle ja tavarat perään!
[/quote]
Vaimonhakkaaja on näköjään puhunut.
Itse henkilökohtaisesti jäsentelisin kusemalla tyypin limsapulloon.
Siis mistä te kaivatte näitä miehiä?
Opettele arvostamaan itseäsi ja huolehtimaan itsestäsi.
Vasta sen jälkeen aloita tutustuminen kumppaniehdokkaisiin.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 01:23"]Meillä oli riitaa siitä, kun en antanut seksiä juuri silloin kun hän olisi halunnut. Hän sanoi "Nussivansa minua kuin sikaa" - hänen mielestään tosi hyvä repliikki. En tiedä olenko sitten tiukkis, mutta mielestäni tuo olo todella tökeröä. Äsken kun kävelin eteisen poikki, hän käveli minua vastaan. Pudotti täysinäisen limsapullon suoraan varpaille ja käveli ohi. Ei mitään reaktiota mun kipuun
kipuun. Varpaat on sattunut nyt puoli tuntia putkeen ja hän tietää kyllä sen. Seuraavaksi "Älä viitti itkeä. Pitäiskö mun puhaltaa sun varpaisiin vai?" Ihan käsittämättömän kusipäistä käytöstä. Jotenkin en vaan käsitä tällaista, kun normaalisti käyttäytyy ihan päinvastoin. Sanoi sitten lopulta olevansa vihainen koska jätti menemättä harrastukseen koska luuli saavansa seksiä. Jos hänen mielestä on ihan normaalia että esileikit on tota luokkaa niin.. Tekis mieli ravistella ja huutaa sille. Vituttaa että tossa se nukkuu ihan tyytyväisenä ja mua edelleen sattuu. Joo, JSSAP.
[/quote] Juu, autocorrect ja tunnekuohussa kirjoittaminen on erittäin hyvä combo. Ap