Suosittele uutta tuoksua
Aika hankkia uusi tuoksu. Olen hyvin klassinen (töissä) ja sporttinen (vapaalla) pukeutumistyyliltäni, ei krumeluureja tai blingblingiä. Perfektionisti välillä mutta kuitenkin semmoinen elämäniloinen 40+ nainen. Maisteiset tuoksut ei ole omiani eikä kukkaiset. Hedelmäiset ja vesituoksut tuntuvat omilta, kosmetiikkaihmiset, suositelkaa tuoksukaapin päivitystä, kiitos! Edellisiä tuoksujani ovat olleet mm. Versacen Bright Crystal, Donna Karanin joku ompputuoksuista (en muista mikä) ja L'eau par Kenzo. Issey Miyaken perustuoksua ja Dolce & Gabbanan Light Blueta olen kuluttanut useamman pullon elämäni aikana, hyviä arkituoksuja. Opastakaa kaavoihin kangistunutta, pliiiiis!
Kommentit (28)
Ite ainakin osaan ilman astmaatinkon valitusta valita paikat joihin pistän hajuvettä. Eli ei salille, ei asiakastyöhön, ei pitkän matkan julkisiin kulkuneuvoihin. Kaikkialla muualla tuoksualtistus on muille niin häviävän pieni, ettei sillä ole kenenkään terveyden kannalta mitään merkitystä. Tosin en tykkää haista niin että ulkona jää hajuvana perään leijumaan monen kymmenen metrin matkalle... Mutta Olisi tosi ankeeta jos olisi itse hajusteyliherkkä.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 00:30"]Ite ainakin osaan ilman astmaatinkon valitusta valita paikat joihin pistän hajuvettä. Eli ei salille, ei asiakastyöhön, ei pitkän matkan julkisiin kulkuneuvoihin. Kaikkialla muualla tuoksualtistus on muille niin häviävän pieni, ettei sillä ole kenenkään terveyden kannalta mitään merkitystä. Tosin en tykkää haista niin että ulkona jää hajuvana perään leijumaan monen kymmenen metrin matkalle... Mutta Olisi tosi ankeeta jos olisi itse hajusteyliherkkä.
[/quote]
Itse en myöskään laita lääkäriin tai sukujuhliin. Niissä on aina joku mummo joka alkaa ahdistumaan....
Tuoksuahan laitetaan vain sen verran, että sen haistaa vain se, joka pääsee lähelle. Ei se mikään hajuvana ole jota dunkataan perässä koko päivä. Kyl me mammat nyt jotain daijjataan.
On se ei-astmaatikollekin aivan kamalaa, jos pitkänmatkan bussiin tulee lähelle istumaan joku, jolla haisee se hajuvesi ja pahasti. Erään kerranki tässä itselle tuli sellasesta oikeen mojova migreeni, jouduin käymään loppumatkasta oksentamassa sen takia bussin vesssassa. Silloin oli NÄIN lähellä, että menin sanomaan, että älä ihmeessä laita tuollasta määrää hajustetta! No, jos sille oli käynyt joku vahinko? "Pissinyt" päälleen. Uh, vieläkin kuvottaa. T.23
No johan sitä aiheessa pysymisen lystiä kestikin n. 11 viestin verran. Tulin vain kertomaan, että pian tää ketju on täynnä hajusteyliherkkien, "hajusteyliherkkien" ja astmamammojen ulinaa.
Kimppaan aiemmin mainittuja DKNY:tä (siis sitä klassista) ja Sisleyn Kakkosta! Myös Lanvinilla on ihania tuoksuja, Jeanne ja onko se ihan eau se Lanvin (tai jtn) siinä pyöreässä pullossa!
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 23:54"]Hajusteeton. Antaa oikeasti hyvän kuvan ihmisestä kun ei löyhkää millekään. [/quote] Löyhkä ja persoonallisuutta tai päivän mielialaa korostava tuoksu ovat aika eri asioita, eikös vaan? -Ap-
[/quote]
Sepä korostaakin astmaatikon "päivän mielialaa" kun sä löyhkäät vieressä sen persoonallisuutta korostavan "tuoksusi" kanssa.
Miten se edes korostaa persoonallisuutta ostaa kaupasta parfyymi jota muutkin ostaa?
[/quote]
Onhan noita tuoksuja valittavana sadoista, kyllä sieltä oman tuntuisensa löytää ettei ole koko toimiston tytöillä just sitä samaa. Älä nyt tuppaudu tuoksukeskusteluun jos vedät herneet syvälle yhteiskunnan hajuista.