Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää vihervasemmistolaista huomenta kaikille

Vierailija
11.06.2015 |

Toivotan siis kaikille työttömyyttä, onnettomuutta, kurjuutta, kovia veroja mutta itselle haluan kaiken heti ilmaiseksi ilman työtä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta päivää! Luonto Suomi heräsi jo 3.30. Kuinka fossiilikapitalistin aamu on lähtenyt käyntiin? Onko tullut tuhottua paljon luontoa jo? 

Vierailija
2/11 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on päivän terroriteko? Kenen elinkeino tuhotaan tänään?

Onko pössyjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta sinullekin. Hieno esimerkki heti aamuun persumielensäpahoittajalta.

Joko olet koko aamun jytkyttänyt?

Vierailija
4/11 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:55"]

Hyvää huomenta sinullekin. Hieno esimerkki heti aamuun persumielensäpahoittajalta.

[/quote]

sä jytkyttelet varmaan lukutaidottoman steissineekerin kanssa, raiskauksista viis.

Vierailija
5/11 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos toveri! Olen lähdössä lomalle, lentokoneella tietenkin. Se ei haittaa, koska kierrätän banaaninkuoret ja hiilijalanjälki on tällä kuitattu.

Vierailija
6/11 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 09:55"]

[/quote]

On jytkyttänyt koko yön, valtaosa sen ketjuista on jo poistettu. 

Vierailija
7/11 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vihervassari ja vastustan lentomatkustamista kotimaassa, ulkomaille tykkään mennä lentäen, joten se on eri asia. Kotimaassa lennän vain, jos lentäminen tulee halvemmaksi kuin juna. Olen myös kiivas yksityisautoilun vastustaja, siksi en koskaan maksa pummimistani autokyydeistä. Ihan oikein saastuttajalle, vielä pitäisi tienata autonomistamisella!

Vierailija
8/11 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta susien murhaaja! Tiesitkö muuten että paviaanitkin tulevat toimeen susien kanssa. 

http://www.hs.fi/tiede/a1305962024525

Tuosta voisi hompanssi ottaa mallia. 

Vierailija
9/11 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jytkyttelen päivät yöt, se on niin mukavaa. Ajan autolla raveihin ja syön ABC-asemalla pihviä. Timppa sano ettei tarvi hävetä enää. Se on nyt leikkaamassa mun tuet, mikä tietty vähän ihmetyttää. Millä mä ostan pihviä ja olutta nyt sitte? Onneks vihaaminen on kuitenkin ilmaista. Eniten vihaan pakolaisia. Melkein yhtä paljon vihaan vihreitä kaupunkilaisia. Minkä ihmeen takia ne jauhaa niitä juttujaan? Minä en ainakaan usko ilmastonmuutokseen, kattokaa nyt miten kylmä kesäkuukin on ollut. Mä en muutenkaan usko mihinkään tieteeseen perustuvaan, kyllä kansa tietää paremmin. Kähen jytkyttää, moikka.

Vierailija
10/11 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Björn Wahlroos! Joko rupesit huutokauppaamaan niitä lisääntymisoikeuksia nuorille? 

http://www.kaleva.fi/uutiset/talous/bjorn-wahlroos-voisimme-huutokaupata-lisaantymisoikeuksia-nuorillepareille/691835/

Vierailija
11/11 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukahan se katkera oli? :D taitaa sattua kovasti mutta ei haittaa kun nyt jytkytetään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme