Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut kollegaan jo viiden vuoden ajan

Vierailija
23.01.2022 |

Miksi en pääse yli? Ihastus on täysin tavoittamaton, itseäni vanhempi perheellinen mies. Olen nainen parhaassa iässä ja voisin deittailla oman ikäisiäni miehiä ja kohdistaa tunteeni jotakin toista kohtaan. Silti aina haaveilen tästä vanhasta ihastuksesta ja mahassa lentelee perhosia, jos saan häneltä viestin Teamsissä. Tässä miehessä minua viehättää suunnattomasti hänen älynsä, nokkeluutensa, huumorinsa ja tapa, jolla hän katsoo minua. Se katse.. Jos olisin täysin varma, ettei hän pitäisi minua viehättävänä eikä haluaisi olla missään tekemisissä kanssani, pääsisin ylitse tästä.

Auttakaa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset ei halua vierasta. Ehei! Vain miehet ovat kiinnostuneita irtoseksistä. Naiset on NIIN hienoja, kun säästävät itsensä avioliittoon. Kyllä.

Vierailija
2/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taas viime yönä ihanaa unta tästä miehestä ja olen ollut koko päivän levoton.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Kyllä mies olis toiminut 5 vuoden aikana jos olisi jotenkin sinuun hullantunut! Ei ole. Vaihda työpaikkaa.

Vierailija
4/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut?

Vierailija
5/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla molemminpuolista ihastusta?

Vierailija
6/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda. Kyllä mies olis toiminut 5 vuoden aikana jos olisi jotenkin sinuun hullantunut! Ei ole. Vaihda työpaikkaa.

Niinpä. Mitään ei ole tapahtunut, koska mies on erittäin uskollinen, mikä on ihailtavaa. Moni muu naimisissa oleva mies on ehdotellut mulle seksiä, en ole ollut yhtään kiinnostunut heistä.

Haaveilen niin kovasti seksistä, en perhe-elämästä. Tämä mes on niin turvallisen tuntuinen ja todella älykäs. Ihan toista maata kuin useammat miehet.

Ap

Vierailija
7/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sanonut, että jos ei olisi naimisissa niin välilämme voisi olla muutakin. Ja se miten tämä mies aina katsoo mua (toinen kollega jopa huomasi tämän ja sanoi, että mies katsoo minua silmät kiiluen), viestittelee oma-aloitteisesti ja kyselee kuulumisia…

Ap

Vierailija
8/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mitään ei ole tapahtunut, koska mies on erittäin uskollinen, mikä on ihailtavaa. Moni muu naimisissa oleva mies on ehdotellut mulle seksiä, en ole ollut yhtään kiinnostunut heistä.

Haaveilen niin kovasti seksistä, en perhe-elämästä. Tämä mes on niin turvallisen tuntuinen ja todella älykäs. Ihan toista maata kuin useammat miehet.

Ap

Seksille laitetaan aivan liian suuri arvo tilanteessa, jossa hotsittaisi lähteä vähän uittamaan pikkujalkaa, vaikka omassa parisuhteessa kaikki on hyvin.

Vierailija
9/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oon vaan liian puutteessa, kun ei masturbointikaan auta. Kai on vaan alettava tapailemaan muita miehiä ja koittaa unohtaa tää kollega.

Ap

Vierailija
10/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin täysin varma, ettei hän pitäisi minua viehättävänä eikä haluaisi olla missään tekemisissä kanssani

Vierailija kirjoitti:

että jos ei olisi naimisissa niin välilämme voisi olla muutakin

Ymmärrätkö tilanteen? Niin kauan, kun mies on naimisissa, välillänne ei voi olla "muutakin".

Vierailija
11/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on sanonut, että jos ei olisi naimisissa niin välilämme voisi olla muutakin. Ja se miten tämä mies aina katsoo mua (toinen kollega jopa huomasi tämän ja sanoi, että mies katsoo minua silmät kiiluen), viestittelee oma-aloitteisesti ja kyselee kuulumisia…

Ap

Semmone uskollinen aviomies.

Vierailija
12/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut illuusioon. Ei voi olla syy, miksi et deittaile.

Vierailija
13/13 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Semmone uskollinen aviomies.

No aivan. Ihan kiva jos oma mies tommosia juttelisi työissä nuoremmille kollegoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi