Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kyllä loukkaannuin :( Ystäväni, tyttölapsen äiti, tokaisi... OV

Vierailija
21.09.2006 |

..kuullessaan odottavansa poikaa: " Mä olen niin pettynyt. Oisin niin halunnut toisen tytön, ei poikien kanssa ole yhtä hauskaa. Pojat on niin..poikia?"

Mulla on kaksi poikaa. Olen haaveillut myös tytöstä, mutta en voi enää saada lapsia. Mua loukkasi tuo ystävän kommentti ihan hirveesti, oonko liian herkkis. Siis ystäväni mielestä mun pojat ei ole ihania, vaan poikia :(

Voi juma että surettaa. Toivon sydämeni pohjasta, että ystäväni saa tyttölapsen ultran arviosta huolimatta, sillä pelkään ettei hän rakasta poikaansa. Eikö naisille olekaan ihanne, että saisi sekä tytön että pojan, terveet sellaiset?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saa poikalapsen =) Meillä kun esikoinen oli poika, niin esim. miehen työkaverit oli ihan että noin sitä pitää ja plaa plaa. Ja itse ainakin olen ollut niin kovin ylpeä sekä esikoispojastani että kuopustytöstäni. Luulisin, että jokainen vanhempi on ylpeä lapsestaan huolimatta lapsen sukupuolesta.

Monet naiset kuvittelevat, että pojan saaminen olisi jotenkin erityisen hankalaa. Tai etteivät osaisi sitä kasvattaa. Näin etenkin niiden kohdalla, joilla on jo tyttö.

Itse jättäisin tuollaiset ihme kommentit omaan arvoonsa. Loppupeleissä sukupuolella ei ole mitään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla