Mihin se Seinäjokisen miehen etsintäkuulutusketju hävisi??
Kommentit (23)
Mä haluan myös tietää mitä ihmettä tapahtui?
Ap kertomaan!!
Oliko ap. klo 18 leipäosastolla? Oliko joku AV-mammoista? Oliko Seinäjokinen mies rieskapussit kourassa siellä? Kertokaa, miltä tilanne vaikutti, jos olitte!
Kenelläkään tietoa? Löytyikö se mies?
Seinäjokinen... Mun silmät vuotaa verta
Eikö siinä tehty pilkkaa ap:stä? Joku pisti läskiksi koko jutun.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:53"]Seinäjokinen... Mun silmät vuotaa verta
[/quote]vuotaa verta? Mä koen tuskaa
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:54"]Eikö siinä tehty pilkkaa ap:stä? Joku pisti läskiksi koko jutun.
[/quote] Mitä pilkkaa? Kerkesin vähän aikaa (max puoli tuntia) olla poissa ja ketju oli kadonnut?
Olin palstalla viimeksi pari tuntia sitten ja jätin muutamia välilehtiä auki. Mulla on vielä viimeinen sivu tästä ketjusta luettavissa.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:13"]Olin palstalla viimeksi pari tuntia sitten ja jätin muutamia välilehtiä auki. Mulla on vielä viimeinen sivu tästä ketjusta luettavissa.
[/quote]
Miten sen voi lukea sen ketjun vaikka se on poistettu? Mitä kautta se löytyi muistaako kukaan
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:53"]Seinäjokinen... Mun silmät vuotaa verta
[/quote] Miksi? Ihan oikein sanottu.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:13"]Olin palstalla viimeksi pari tuntia sitten ja jätin muutamia välilehtiä auki. Mulla on vielä viimeinen sivu tästä ketjusta luettavissa. [/quote] Miten sen voi lukea sen ketjun vaikka se on poistettu? Mitä kautta se löytyi muistaako kukaan
[/quote]
Et sinä voi sitä enää lukea kun se on poistettu. Mulla vika sivu näkyy vielä kun en ole päivittänyt sivua.
Uppista tälle. AP, kuinka kävi?? :D