Käräjäoikeuden tiedoksianto??
Minulle tuli kirje jossa käsketään noutamaan käräjäoikeudesta tiedoksiannon asiakirjat. Soitin lapussa olevaan numeroon ja sieltä sanottiin, että kyse on vuokra-asunnostani kuuluneesta melusta ja tupakoinnista yms, ei selittänyt sen tarkemmin vaan käski noutaa paperit. Soitin vvo:lle jolta siis vuokraan asuntoani ja heillä ei ollut mitään tietoa asiasta tai merkintää tiedoissani. Mikä ihme siellä siis voi odottaa kun vuokranantajakaan ei tiedä asiasta?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:05"]Selvästikin tiedät itsekin, että teistä on ollut haittaa naapureille. Alkakaa nyt vaan elämään ihmisiksi ja laittakaa pahoittelukirje rappuun!
[/quote]
Kyllä tiedän ja olemme tästä pois muuttamassa, asunto irtisanottiin eilen ja tänään tuli tuo kirje kotiin. Irtisanomisaika on kuukauden mittainen eli ensi kuun lopulla lähdetään jokatapauksessa, mutta eihän kukaan nyt häätöä silti toivo.
Ja tosiaan en yritä tätä mölyämistä puolustella, kämppis on pitänyt välillä todella railakkaitakin bileitä silloin kun me kaksi muuta olemme olleet poissa. Halusin vaan kysyä että osaisiko joku mahdollisesti sanoa että mitähän mahtaa olla tulossa kun niin haastemies että vvo vastailee kovin ympäripyöreästi.
Eihän sillä onneksi ole väliä, mitä siellä on, jos olette jo muuttamassa pois. Todennäköisesti siellä on joku varoitus. Tai voihan olla, että juhlavieraat ovat juhlineet asunnossa ja ympäristössä.niin railakkaasti, että jotain on tuhottu ja asiasta nostettu syyte. Koska vuokrasopimus on nimellesi tulee haaste räjille sinulle.
Mutta eihän näitä voi kuin arvailla nyt!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 19:02"]Oli siis osoitettu juuri sinun nimelläsi?
[/quote]
Oli osoitettu juuri minulle, asunnossa siis päävuokralaisena minä ja minulla 2 alivuokralaista.