Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee hermot tinderiin

Vierailija
06.01.2023 |

Jos näen jonkun miehen kenestä tykkään niin ei tule ikinä osumaa. Haluaisin aloittaa keskustelun, mutten voi.
Nainen

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkin pitää tykätä sinusta.

Vierailija
2/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenkin pitää tykätä sinusta.

Kiinnostavat miehet eivät ikinä tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa mahdollisuus myös niille, jotka ei heti ole omaa tyyppiä kuvan perusteella. Itse olen tavannut parhaat tyypit just näistä. Livenä sitten olivat komeita ja juttu meillä luisti hyvin. Itse laitan paljon merkitystä profiilitekstille. Yleensä siitä näkee hyvin voitaisko tulla juttuun.

Vierailija
4/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten olet Tinderissä?

Vierailija
5/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, ne kuvissa komeat ovat usein rumia livenä.

Vierailija
6/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tykkää Tinderin toimintamallista, niin perinteinen seuranhaku on yhä voimissaan. Ilmoituksia on ainakin Treffit24:ssä ja Ylilaudalla.

Vierailija
7/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa antaa mahdollisuus myös niille, jotka ei heti ole omaa tyyppiä kuvan perusteella. Itse olen tavannut parhaat tyypit just näistä. Livenä sitten olivat komeita ja juttu meillä luisti hyvin. Itse laitan paljon merkitystä profiilitekstille. Yleensä siitä näkee hyvin voitaisko tulla juttuun.

Totta. Olen itsekin muutaman kerran yllättynyt kuinka komeita olivatkin

Vierailija
8/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa, ne kuvissa komeat ovat usein rumia livenä.

Lohduttaa

Vierailija
9/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä joku beta-mies satuilee. Kyllä se kuva valitettavasti yleensä kertoo melko luotettavasti ainakin sen, jos mitään kemiaa ei tule olemaan - siis edellyttäen, että kuva on selkeä ja tuore. Tai käsi ylös, kuka on treffannut miehen jonka kuva ei kolahtanut yhtään, mutta treffeillä kipinät sinkoilivat?

Vierailija
10/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä joku beta-mies satuilee. Kyllä se kuva valitettavasti yleensä kertoo melko luotettavasti ainakin sen, jos mitään kemiaa ei tule olemaan - siis edellyttäen, että kuva on selkeä ja tuore. Tai käsi ylös, kuka on treffannut miehen jonka kuva ei kolahtanut yhtään, mutta treffeillä kipinät sinkoilivat?

Naiset eivät yleensä kai anna tykkäyksiä ja ala juttelemaan miehille, joiden kuva ei miellytä, saati että menisivät treffeille. Itsekin tykkäsin vain niistä jotka olivat kuvissa hyvännäköisiä, mutta olen jälkeenpäin miettinyt että huono taktiikka. Monet jotka näyttävät kuvassa hyvältä, eivät ole suoraan sanottuna minkään näköisiä livenä. Ja jos onkin se kivannäköinen naama, sitten on sisältä tyhjä ja käytös on kusipäistä.

En aiemmin uskonut että voisin kiinnostua muusta kuin ns. mallityyppisistä miehistä, mutta viimeisin mies josta kiinnostuin kumosi tämän uskomukseni. En varmasti olisi kuvan perusteella lähtenyt treffeille, mutta sen perusteella mitä tosielämässä näin, olisin lähtenyt saman tien.

11/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa jotain Kaalimadosta niin saat rauhan ja lopetat vinkumisen.

Vierailija
12/12 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Tilaa jotain Kaalimadosta niin saat rauhan ja lopetat vinkumisen.

Oletko varma että saan rauhan